UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem z Gwiazą

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #21

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Panowie, czy w polsce można gdzieś kupić taki filter powietrza: www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=rc-1980? Nigdzie nie mogę znaleść.
Czy w grę wchodzi tylko kupno za granicą?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #22

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1075
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
krzych1700 napisał:
Metal i jak tam jest jakaś różnica po wymianie dyszy na 40 ?
Dysza jest już kupiona.
Tylko pogoda nie zachęca do prób.
Więc pewnie pozostawie tą zabawę na przyszły sezon.
Zimno już wiec Noea sensu stroić gaźnik pod te temperatury.
A i silnik nie osiągnie należytej ciepłoty
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #23

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Nie, pali dobrze na ciepłym silniku to na dotyk. PSM 2 obroty, zdjęcia świec kilka postow niżej.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #24

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
a nie zalewa ci świec ? ile wykręciłeś pms?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #25

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Ja po wymianie na 40 zauwazyłem że motocykl ładniej pracuje na wolnych obrotach i nie gaśnie jak zdarzało się na dyszy 37. Przestał tez szarpać przy powolnym poruszaniu się np na parkingu.
Ogólnie zmiany na plus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #26

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Metal i jak tam jest jakaś różnica po wymianie dyszy na 40 ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #27

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
Powszechnie stosowane w sportach motorowych [...]
W zależności od silnika dają zauważalną różnicę[...] Nie za dużo, ale jednak.

Czyli w sumie jednak nie warta gra swieczki ... bo nasze moto to nie sporty :h-r:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #28

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
majkelpl napisał:
A co ma oleum do tego ???? :mysli:
Są oleje o obniżonej lepkości, które nadal smarują, ale dają mniejszy opór. Powszechnie stosowane w sportach motorowych, ale można je też stosować w normalnej eksploatacji. Najczęściej mają dość wysoką cenę, ale nie zawsze.
W zależności od silnika dają zauważalną różnicę - samochodach bardziej odczuwalną, bo więcej jest punktów podparcia wału i tłoków do smarowania, ale w motocyklach też się czuje. Nie za dużo, ale jednak.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #29

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Metal napisał:
Panowie
Z miłą chęcią możemy się gdzieś przegonić na ekspresówce lub autostradzie.
Będzie okazja do weryfikacji
I przy okazji może jakiś :piw:
Pisząc,że bez problemu osiagam 120 mil/h
miałem na myśli,że robię to z zapakowanym moto i z szybą - a nie golasem.
Jak pisałem wcześniej: main jet 195
Pilot jet 35 ( ale już przyszła paczka z 40 :h-r: )
Wydech V&H Longshot, filtr otwarty K&N, PMS coś ok.2.75 obrotu wykrecony.
Moduł Dyna 3000, nie pamiętam która mapa zapłonu.
Gaźnik oczywiście fabryczny, nie HSR.
Aha,dysza Pilot Air, o której ostatnio ktoś pisał, że się nie wymienia - owszem,wymieniona na bodajże 150.
No i uważam,że teraz rzecz BARDZO WAZNA - docisk Barnetta!
W ogóle to osobny temat.
Inna bajka.
Na krytycznej grubości tarcz nie ma mowy o slizganiu!
Kto ma ten wie jaka różnica.
A kto nie ma powinien szybciutko kupić!

Siemasz Metal , stary koniu , daj już chłopakom spokój , przecież wiem , że po trzeźwemu byś tego nie napisał :polew: :polew: :hej: :jez: :++: B)
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #30

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
Na prędkość maksymalną wpływ ma [...] jedynie zastosowany olej.

Hmmmmm ....... :czad:
A co ma oleum do tego ???? :mysli:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #31

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Tak wszystkie świece są podobne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #32

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
U mnie PMS 3 obr czy 4 świece są takie same czyli nie są czarne
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #33

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Licytujecie się rozmiarami dysz i prędkością maksymalną. Nie mieszajcie tego. Na prędkość maksymalną wpływ ma jedynie rozmiar dyszy głównej, rodzaj filtra i wydechu, zastosowany olej i wysokość zapięcia iglicy (by nie była zbyt nisko). Wszystkie inne dysze gaźnika nie pracują w tym zakresie obrotów.Te dysze odpowiadają za pracę silnika przy małych i średnich prędkościach (otwarciach przepustnicy).
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #34

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1075
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Aha,zapomniałem - iglica akcesoryjna, na trzecim rowku od dołu czy góry
Nieważne bo i tak pośrodku.
Wszystkie dysze Mikuni.
Za wyjątkiem Pilot Air - tę robiłem sam :zab:
Spalanie przy codziennej jeździe 5.65/100 km
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #35

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1075
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Panowie
Z miłą chęcią możemy się gdzieś przegonić na ekspresówce lub autostradzie.
Będzie okazja do weryfikacji
I przy okazji może jakiś :piw:
Pisząc,że bez problemu osiagam 120 mil/h
miałem na myśli,że robię to z zapakowanym moto i z szybą - a nie golasem.
Jak pisałem wcześniej: main jet 195
Pilot jet 35 ( ale już przyszła paczka z 40 :h-r: )
Wydech V&H Longshot, filtr otwarty K&N, PMS coś ok.2.75 obrotu wykrecony.
Moduł Dyna 3000, nie pamiętam która mapa zapłonu.
Gaźnik oczywiście fabryczny, nie HSR.
Aha,dysza Pilot Air, o której ostatnio ktoś pisał, że się nie wymienia - owszem,wymieniona na bodajże 150.
No i uważam,że teraz rzecz BARDZO WAZNA - docisk Barnetta!
W ogóle to osobny temat.
Inna bajka.
Na krytycznej grubości tarcz nie ma mowy o slizganiu!
Kto ma ten wie jaka różnica.
A kto nie ma powinien szybciutko kupić!
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #36

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
ja tylko 165 -170 km/h :nnie:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #37

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Metal napisał:
Same podmienianie dysz nie załatwi sprawy.
Trzeba po prostu cierpliwie kombinować,ustawiać i testować w jeździe.
Na tych samych dyszach każdy może mieć inne efekty.
Ja mam aktualnie główną 195
Pilot 35
Filtr i wydech otwarty.
Zamykam szafę bez problemu
Czyli 120mil/h RS1600
Coś więcej trzeba?
Ano trzeba - w przyszłym sezonie postanowiłem zrobić 200 km/h

200 km/h :cooo: :cooo: Metal napisz co masz jeszcze pozmieniane,bo sama zmiana dysz,filtra,wydechu nie pozwoli na zamknięcie szafy,w dodatku jak piszesz bez problemu :cooo:
XV 1600 bez większych zmian,licznika nie zamknie,no chyba że z dużej góry :polew: :polew:
Kiedyś kolega Powalla pisał,że zamyka budzik bez problemu,no ale jego piec generował 188 Nm !!!
Jeżeli osiągniesz dwie paki swoim XV,to możemy przy jakiejś okazji zrobić małą ustawkę,bo ja też latam XV 1600 z 99r ,czyli najsłabszym z możliwych :taj:
:piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #38

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Metal napisał:
Same podmienianie dysz nie załatwi sprawy.
Trzeba po prostu cierpliwie kombinować,ustawiać i testować w jeździe.
Na tych samych dyszach każdy może mieć inne efekty.
Ja mam aktualnie główną 195
Pilot 35
Filtr i wydech otwarty.
Zamykam szafę bez problemu
Czyli 120mil/h RS1600
Coś więcej trzeba?
Ano trzeba - w przyszłym sezonie postanowiłem zrobić 200 km/h

Dysze masz mikuni czy innej firmy?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #39

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Metal a PMS ile wykręcony? Mam taki sam setup a idzie 175 km na h
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 5 miesiąc ago #40

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1075
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Same podmienianie dysz nie załatwi sprawy.
Trzeba po prostu cierpliwie kombinować,ustawiać i testować w jeździe.
Na tych samych dyszach każdy może mieć inne efekty.
Ja mam aktualnie główną 195
Pilot 35
Filtr i wydech otwarty.
Zamykam szafę bez problemu
Czyli 120mil/h RS1600
Coś więcej trzeba?
Ano trzeba - w przyszłym sezonie postanowiłem zrobić 200 km/h
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.031 s.
Zasilane przez Forum Kunena