TataMichas napisał:
Mówię, przecież że nie wiem o co Ci chodzi, bo to cudo się nigdy nie psuje!!! Na poparcie rzucił jakiś kosmiczny przebieg który zrobił, w kilku ostatnich sezonach.
Hehe - wyobrażam sobie tez jego minę
OK, rozumiem zatem że moto nie ma jakichś szczególnych wad, które by je dyskwalifikowały na samym starcie.
Niestety,muszę pytać dalej, ponieważ w sieci jest b.mało informacji o tych motocyklach. Po wygooglowaniu Road Star 1700 znaczna część informacji dotyczy Wariora a ew. pojewiaja się testy Ridera. Dla kogoś, kto kompletnie nic nie wie o Roadzie, to spore utrudnienie. Np. dopiero wczoraj się dowiedziałem że Road ma 4 zawory na cylinder i po 2 świece (wersje gaźnikowe też?).
Nie za bardzo tez wiem, dlaczego niektóre wersje są Silverado a niektóre nie. To wersje bogatsze czy uboższe?
Jaka jest różnica pomiędzy Road i Wild Starem?
Od którego rocznika jest wtrysk?
Czy są jakieś "lepsze" i "gorsze" roczniki? (np. w którymś roczniku zmieniono alternator na wydajniejszy, zmiany w silniku, itp) - w Virago był to rok 94 w Europie i '93 w USA.
Sami doskonale wiecie, że wytrawny "kierownik danego motocykla" już ze zdjęcia rozpozna wersje kombinowane. Np w pewnych rocznikach lub edycjach, były koła szprychowane w innych alu, w jednych są cięgła ssania z boku a w innych przy manetce, w pewnych rocznikach było malowanie takie a w innych inne. Wersje z USA i Kanady mają światła awaryjne (Virago) wersje europejskie nie, itp. Jeżeli maszyna jest kombinowana, to mamy mix tych części - czyli malowanie się nie zgadza z kołami itp.
Myślałem, że właśnie takich rzeczy się od Was dowiem - wszak taki jest temat zakładki :
Na co uważać przy zakupie moto