UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Regulacja linki sprzęgła

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 6 dni ago #41

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Czy ta sprężyna (docisk ) to ta wygieta blaszka na chyba 6 śrub? Numer 27
Ostatnio zmieniany: 5 lata 6 dni ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #42

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Bo tak właśnie się dzieje.
Jeżeli wymiana oleju nic nie pomoże,to czeka Cię wymiana sprzęgła,a czego konkretnie,tego nikt pewnie Tobie nie powie.
Jeżeli jednak dojdzie do wymiany,to na pewno musisz wymienić tarczę+sprężynę (docisk) a przekładki musisz dobrze zweryfikować.Jak byś kupował docisk EBC,to mam taki po jednym sezonie,bo wymieniłem na Barnetta.
Jednak najpierw sprawdź olej,bo to najłatwiejszy i najtańszy temat,a on może być przyczyną klejenia się sprzęgła.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 tydzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #43

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Pin ,zauważyłem że jak silnik zimny to biegi wchodzą jak w masło A po rozgrzaniu jest lipa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #44

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Tak zrobie jutro na bazarze we wrocku zakupie sam olej bez filtra

Tylko podczas wymiany odkręć ten filtr.
( HF 303 ) to tak przy okazji.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #45

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Tak zrobie jutro na bazarze we wrocku zakupie sam olej bez filtra
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 tydzień ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #46

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Kolego 4100 to olej samochodowy :czad:
Wypróbuj 15W50 5100 to jest pół syntetyk,a 7100 to już full,ale na niego to może trochę za wcześnie.
Najpierw musisz zobaczyć,czy będzie jakaś różnica.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #47

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Pin Ale 15w50 4100 semisynt czy 5100 semisyn?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #48

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
krzych1700 napisał:
Olej bell rey 20w50 semisyntetic
Miałem i nie polecam. Cuda wyprawiał.

Kusy,też tak słyszałem,ale nie chciałem tego pisać,bo osobiście nie testowałem tej oliwy :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #49

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
krzych1700 napisał:
Olej bell rey 20w50 semisyntetic
Miałem i nie polecam. Cuda wyprawiał.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #50

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Krzychu musi być tam coś nie tak,innej opcji nie ma...sprzęgło,to sprzęgło i nic innego nie ma wpływu na przypadłość którą opisujesz,po za olejem ,oczywiście.
Piszesz,że luz na klamce zwiększa się wraz z nagrzaniem silnika,ale to pewnie podczas jazdy.
Gdybyś moto po odpaleniu pozostawił na postoju aż do nagrzania silnika,to wtedy mógłbyś sprawdzić czy luz się zwiększa.Jeżeli jest to nieznaczne,to sprzęgło podczas jazdy jednak ślizga,o czym nawet możesz nie wiedzieć.
Po za tym,nie wiesz jakie tarcze,przekładki są tam wsadzone.Jest cała masa badziewia dostępnego na rynku,i dlatego dzieją się takie cyrki.
Co do zgrzytu podczas zmiany biegów,to tarcze mogą się kleić i brak jest dostatecznego wysprzęglenia i zmiana biegów następuje tak jak byś nie używał sprzęgła.To również może być przyczyną ślizgania się tarcz,bo one lubią się później sklejać,ale przyczyną tego może być również niewłaściwy olej.
O sprężynie dociskowej już wcześniej wspominałem,bo to oczywista oczywistość. :zab:
Jak by mnie ten problem dotyczył,to kupiłbym całe sprzęgło ( tarcze,docisk + ewentualnie przekładki,bo nie wiadomo jakie są tam założone,no chyba że są OEM i nie są przebarwione )
Ty możesz najpierw spróbować innego oleju,i może to być sprawdzony przez wielu Motul,tylko nie lej 20W50 7100,bo szkoda kasy jak byś miał go za chwilę wylać.
Jak pisałem ja obecnie mam zalany 15W50 semi Motula,ale będę chciał sprawdzić 10W50 full,a to tylko z czystej ciekawości,bo na poprzednim,silnik wydaje się dobrze pracować.
Jeżeli on mi nie podejdzie,to wracam do 15W50 albo przechodzę na 20W50 full :zebol:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 tydzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #51

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wszystko przeglądałem jest ok okładziny 3mm ,nie ma żadnego uslizgu jeździ prefekt tylko przy redukcji przeważnie z 2 na 3 jest lekki zgrzyt tak samo że zbijaniem biegów . Olej bell rey 20w50 semisyntetic
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #52

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Obecnie Motul 15W50 semi.
Testowałem również 20W50 minerał,jak i 20W50 full,a teraz myślę nad Motulem 10W50 full.
W Twoim przypadku olej,to tylko jedna z możliwości puchnięcia sprzęgła.
Czy wyczuwałeś wcześniej jakieś uślizgi sprzęgła przy dużym obciążeniu,czy w ogóle robiłeś coś ze sprzęgłem :
wymiana tarcz,przekładek,docisku...cokolwiek ?
Co by nie było,to ja osobiście bym zdjął pokrywę,i dokładnie wszystko obejrzał. :lek:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 tydzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #53

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Pinhead A Ty jakiego oleju używasz?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #54

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Krzychu,sprzęgło puchnie :oj:
Przyczyn może być kilka :
- niewłaściwy olej
- przypalone tarcze,przekładki ( te z kolei po przypaleniu ulegają zwichrowaniu,nie zawsze )
- słaby docisk
- jeżeli tarcze masz nowe,ale nie ori,to też może się tak dziać.
Ja mam przekładki ori,a tarcze EBC,które lubią puchnąć,ale mam docisk Barnetta,który nie pozwala na ich poślizg.
Jeżeli chodzi o tarcze,to ja ich nie polecam,i jak bym miał teraz zmieniać to tylko ori,albo TRW...to tak na marginesie B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #55

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Instrukcja nie podaje aby rozgrzewać silnik i tarcze, więc na zimnym.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja linki sprzęgła 5 lata 1 tydzień ago #56

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Witam , może z doświadczenia ktoś z was wie czy luz na klamce sprzęgła reguluje się na rozgrzanym silniku czy na zimnym, ponieważ zauważyłem ,że jak ustawiłem luz klamki 3mm na zimnym silniku to po rozgrzaniu luz się zwiększył i biegi już ciężej wchodziły.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena