Pinhead,
dzięki za słowa otuchy.
powiedz mi którą dysze miałes 57,5 ?, Zaczne chyba robić jak Ty- dysza ta co mam 167,5 i regualacja iglica. Chociaż zamówiełem u Yetlaka dysze główną 180. Powiedz proszę jakie masz świece gdy moto teraz dobrze chodzi? Są brunatne?
Jak zwiększałeś poziom paliwa w gaźniku?
Sobota mineła ciężko,ale trzeba się kurować
,co do dysz to rozmiar 57,5 to chyba ta co u ciebie jest zaślepiona,ale już nie pamiętam,i jeszcze jedna sprawa o której zapomniałem napisać,wymienolem jeszcze malutką dyszę która jest pod membramą,była tam 2.0 i dokładnie nie wiem na jaką wymienilem ale najprawdopodobniej 1.5,a nie pamiętam bo od tamtej pory nic nie grzebę,moto po zimie zapalił od strzała...
Co do świec jeżdzę na NGK,i nie mam zamiaru zmieniać na inne,podczas wymiany mają beżowy kolor,aż żal wymieniać,tylko przed założeniem nowych ustawiam na wszystkich jednakowy odstęp,bo niekiedy
mają jakieś odchylenia.
Co do zwiększenia poziomu paliwa,to motocykl stał na podnośniku,podpiąlem do rurki na dole wężyk przezroczysty,gaznik byl napełniony tyle ile pompka podała,tak jak na fotkach wczesniej pokazanych zaznaczyłem ile jest paliwa,potem pierwsza regulacja i dalej ta sama czynność,poziom podniósł się o około 0,7-0,8 mm. i tak zostawiłem,przypominam że moto podczas całej operacji stal w jednakowym położeniu...
Jeszcze jedna sprawa,ja w swoim gazniku nie miałem malutkiej sprężynki iglicy,co nawet nie wiedziałem że musi być,ale po zakupie nowego zestawu cos takiego tam było,a moją pewnie ktoś zgubił przy jakimś demontażu..
Co do dyszy głównej i zwiększenia poziomu paliwa posłuchałem cennej rady Wykrzyknika,za co do dziś dnia jestem bardzo wdzięczny,
a sytuacja była naprawdę beznadziejna,i nie było widoku na żadna, poprawe a temperatura rosła:urlop: