UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: [XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 7 miesiąc ago #21

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Pirania napisał:
Iglica na środkowy rowek, main jet 172,5, pilot jet 35, skład mieszanki 2 i 3/4 i powinno śmigać.
Pirania,a powiedz mi kolego,jak ma ustawić igłę na środkowy rowek skoro to OEM :mysli: :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 7 miesiąc ago #22

  • Maciey
  • Maciey Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Dzięki Pirania za odzew i propozycję setupu.

Problem będę miał z iglicą bo jest oryginalna z jednym rowkiem i ktoś tylko dowalił tam podkładek ok 7mm plus ta z tworzywa.

Upewnij mnie tylko proszę co do main jet że to nie literówka. Jak mam oryginalną 182,5 w 1700 to mam przejść na mniejszą 172,5, tak?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 7 miesiąc ago #23

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Iglica na środkowy rowek, main jet 172,5, pilot jet 35, skład mieszanki 2 i 3/4 i powinno śmigać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hipis, Maciey

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika 1 rok 7 miesiąc ago #24

  • Maciey
  • Maciey Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Witajcie,
Próbuje doprowadzić do ładu swojego Road Stara jeśli chodzi o spalanie i poprawną pracę silnika etc. Jako, że sprzęt przypłynął że Stanów to oczywiście zrobiłem zestaw startowy czyli płyny, świece, ogumienie, ogólny przegląd i teraz czas na gaźnik bo spalanie i kultura pracy na wolnych obrotach pozostawia wiele do życzenia.

Setup to:
Otwarty filtr K&N
Puste wydechy BUB z krótkimi wkładkami (łuska)
Świece irydowe NGK.

Gaźnik rozebrany, wyczyszczony i czas na regulację. W gaźniku siedzi:
- oryginalna iglica podniesiona podkładkami o jakieś 7mm,
- pilot air jet 100 Mikuni
- main jet 182,5 Mikuni
- pilot jet 50 Mikuni
Okazało się, ze śruba PMS była wykręcona o 5.5obrotu i zaklejona sylikonem od dołu żeby nie wypadła chyba, bo na końcówce gwintu była.

Widzę, że poza podniesieniem iglicy i sporo większą dyszą wolnych obrotów i wykręceniem PMS nic nie było zmienione. Motocykl w górnym zakresie jedzie nie najgorzej ale na wolnych szarpał i się zalewał, świece miał czarne a za mną śmierdziało nie spalinami a zwyczajnie benzyną.

Pytanie do doświadczonych gaźnikowców :p wracać z pilot jet do 35 czy zmienić na coś pośredniego czy zostać z 50 czy lekko opuścić iglicę i startować z regulacją? Poziom paliwa muszę zmierzyć bo nie sprawdziłem przed demontażem.
Oczywiście moto odpalało bez ssania bo po włączeniu ssania gasło przy takiej dawce po kilkunastu sekundach.

[Edit] Skręciłem do 2,5 obrotu i na wolnych było początkowo lepiej ale przy otwarciu przepustnicy pod obciążeniem było wyraźnie słabiej. Chcąc sprawdzić cały zakres obrotów na 3cim biegu strzelił w gaźnik i wyraźnie stracił moc, nie chce się wkręcać na obroty w ogóle, ledwo dojechałem do domu. Jutro inspekcja i szukam dalej. Sugestie mile widziane.
Ostatnio zmieniany: 1 rok 7 miesiąc ago przez Maciey. Powód: Update po pierwszej regulacji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena