UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Przewody hamulcowe w oplocie

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 3 miesiąc ago #81

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
wemar napisał:
Trójnik wyrzuciłem i zastosowałem dwa przewody prosto z pompy do zacisków przednich. Trójnik zdemontowałem i pod lampą zrobiło się "jaśniej". Układ z trójnikiem jest nie tylko trudniejszy do odpowietrzenia, to jeszcze niepotrzebnie podnosi koszt nowych przewodów - w zasadzie płaci się za przewód jedną cenę w zakresie 70-130 cm. Układ z trójnikiem wymaga zatem 4 a nie 3 przewodów, przez co koszt wychodzi o 1/3 wyższy.

Wemar - czy z perspektywy czasu i użytkowania jesteś zadowolony z przejścia na układ bez trójnika z przodu? Zalety bezsprzeczne to uproszczenie układu i cena. Ale trójnik zapewnia bezkolizyjne poprowadzenie przewodów - bez obcierania w okolicach dolnej półki przy pracy zawieszenia...
będę wdzięczny za refleksje bo chce zapodać przewody z HELa i przede mną decyzja w jakim układzie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #82

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
:cooo: to on w sklepie ma więcej wolnego niż nauczyciele :polew: :polew: ,niech mu zazdroszczą :dia:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #83

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... może świętują :++: :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #84

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
ytelak napisał:
Potwierdzam przewody LML są jakościowo dobre i za przystępną cenę, w razie czego można u mnie zamawiać.




Wie ktoś może dlaczego ytelak i jego :komura: milczą?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #85

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
:sor: Marek,ale zbyt mało uważnie przejrzałem stronę. Masz rację przewód zakuty ,a końcówka wkręcana :dobrarobota
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #86

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
kusy napisał:
....dla komfortu psychicznego wolę przewody zakute hydraulicznie,niż wkręcane.
Wszystkie są zakuwane. Wkręcane lub wciskane końcówki stosuje się tylko w pneumatyce poniżej 20 atmosfer.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #87

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Paweł napisał:
przewodystalowe.pl/ zakładałem do wszystkich dotychczasowych motorowerów.



Paweł kpl tych przewodów [ nie dają podkładek,hel daje ] wraz ze śrubami kosztuje około 480 zł. Niewielka różnica,ale....dla komfortu psychicznego wolę przewody zakute hydraulicznie,niż wkręcane.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #88

  • Paweł
  • Paweł Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 225
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 1
przewodystalowe.pl/ zakładałem do wszystkich dotychczasowych motorowerów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #89

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Drogo - Tanio to pojęcie względne. Ja u siebie jakieś trzy lata temu też zapłaciłem trochę ponad pięć stówek i uważam, że to były jedne z lepiej wydanych pieniędzy. Wprawdzie w Wild Starze hamulce nie są rewelacyjne, ale znacznie poprawiła się dozowalność i wytrzymałość na częste naciski.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #90

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Drogo, bo najwięcej kosztuje zakucie przewodów, a przy klasycznym układzie potrzebne są 4 przewody. Przy zmianie układu z przodu na dwuprzewodowy, koszt spada o 1/4.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #91

  • Paweł
  • Paweł Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 225
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 1
Strasznie drogo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #92

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
:komura: do gościa,konkretny .Po nowym roku mam podać kolory jakie sobie życzę.Pozostaje przy oryginalnej konfiguracji. Cena za kpl 520 zł. :zol:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #93

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
OK. Czyli wymieniam,bo dla Mnie oryginał jest do :du: Skorzystam Marek z tej samej firmy co ty,byłeś z niej zadowolony. :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #94

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Czy jest lepiej? Najprościej to można określić tak - musisz się od nowa nauczyć hamować. Hamulec jest zdecydowanie bardziej pod kontrolą. Druga sprawa, nie mniej istotna, to przewody w metalowym oplocie, mają też inny środek, który nie starzeje się tak jak guma, zatem jeździ się z dużo spokojniejsza głową.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #95

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Ok dzięki za odpowiedz. Czyli plecionka materiałowa może być podatna na rozszerzanie się pod wpływem ciśnienia.
:chop:
Pytanie do chłopaków,którzy użytkują oploty już jakiś czas :hel: Czy faktycznie jest lepiej niż przy oryginałach? B)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #96

  • Nitol
  • Nitol Avatar
oryginały nie maja oplotu z metalu a z zatopionej plecionki materiałowej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #97

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
kusy napisał:
Panowie czy to prawda,i czy to ktoś sprawdził. Wild ma przewody gumowe[po wypuszczeniu płynu da się je ścisnąć palcami],Road w przekroju przewodu posiada metalowy oplot[na wzór węża hydraulicznego] :mysli:
Kusy, metalowy oplot nie oznacza, że nie ściśniesz węża. Opony mają metalowy oplot, a wystarczy wypuścić powietrze i uginają się jak zużyta gumka.

Nie rozcinałem oryginalnych przewodów RS'a, ale wątpię by miały metalowy oplot. Puste przewody są dość giętkie, a w użytkowaniu czuć, że puchną. To znaczy nie czuć tego biorąc je w palce, ale porównując do przewodów z faktycznie metalowym oplotem. Metalowym - należy przez to rozumieć oplot z wielu cienkich i giętkich drucików. Pozwalają one na swobodne ułożenie przewodu i jego zginanie, ale nie dopuszczają do zwiększenia średnicy przewodu, gdy wzrośnie w nim ciśnienie w czasie hamowania.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #98

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Gdyby szlo ścisnąć je palcami to podczas hamowania byłoby wiele przypadków pękania przewodow,wyciekow (Ciśnienie)..Moim zdaniem są wzmacniane w WILD i ROAD i pod tym wzgledem sie nie rożnia...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 4 miesiąc ago #99

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Panowie czy to prawda,i czy to ktoś sprawdził. Wild ma przewody gumowe[po wypuszczeniu płynu da się je ścisnąć palcami],Road w przekroju przewodu posiada metalowy oplot[na wzór węża hydraulicznego] :mysli:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przewody hamulcowe w oplocie 9 lata 9 miesiąc ago #100

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No i zrobione !!!!! :zol:
Kurde, robota cholernie mozolna i juz myslalem ze cos spiezylem bo plyn w calym obwodzie jest a cisnienia niet :oj: :cooo:
Klamka pusta i zero hamulow !!!
Co sie okazalo trzeba bardzo powoli i dokladnie odpowietrzac ale GORA czyli zbiorniczkiem na plyn .... Delikatnie naciskac klamke i powietrze wychodzi gora ... Robota mozolna i upierdliwa na dwie godziny ale zrobione ...
Ps. Tak przy okazji ptzy pomocy Brata z Hell Angels :dia: :h-r:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.061 s.
Zasilane przez Forum Kunena