UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pierwsze próby

Odp: Pierwsze próby 12 lata 12 godzin ago #81

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Jak bym nie jechał zawsze mi sie dobrze Radkiem jedzie ... Resztę mam w dupie ... :du:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 13 godzin ago #82

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
a ja mam nie obniżany i podesty nie przerabiane i prawie zawsze jak się dobrze składam to chacze podestami :wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 17 godzin ago #83

  • Paweł
  • Paweł Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 225
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 1
A ja przycieram podestami po przeróbce. Ale moto też obniżone.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 18 godzin ago #84

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Kożuch napisał:
Muszę dzisiaj "skręcić" zawieszenie na twarde bo co chwila wydechami przycieram

Hmmmm ...
Przycieranie wydechami to norma i nic strasznego w Waldku :chop:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 21 godzin ago #85

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Myśle, ze to rodzaj choroby... Czasem da sie leczyć, ale ta choroba wraca i nawraca ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 22 godzin ago #86

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Krzysiu - bo to trzeba lubić :waf:
Zawsze uważałem, że jazda tego typu motocyklem to jakaś forma masochizmu..... ale ja to w perwersyjny sposób kurewsko lubię :)) :lek: :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 23 godzin ago #87

  • Kożuch
  • Kożuch Avatar
Oczywiście żartuję ale po FJR to jest naprawdę inna jazda i inny styl.
Muszę dzisiaj "skręcić" zawieszenie na twarde bo co chwila wydechami przycieram
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 dzień ago #88

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
Kożuch napisał:
No to może ja coś napiszę o swoich wrażeniach po pierwszym 1 000 km.
Motocykl nie skręca, nie hamuje, nie przyspiesza, bez szyby dmucha, że ściągnąć z motocykla chce przy 140 km/h, siedzi się niewygodnie, nie mam co z nogami zrobić bez spacerówek... i tak mógłbym jeszcze wymieniać.
Jejku co ja kupiłem :oj:
Wróbel masz przerąbane :boks:

Balkonik se mogłes kupić, spełna wszystkie kryteria. :du:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 dzień ago #89

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Oj wpadnie do Pyrlandii, zmontujemy jakis spacerek
Ostatnio zmieniany: 12 lata 1 dzień ago przez kiwak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 dzień ago #90

  • Kożuch
  • Kożuch Avatar
No to może ja coś napiszę o swoich wrażeniach po pierwszym 1 000 km.
Motocykl nie skręca, nie hamuje, nie przyspiesza, bez szyby dmucha, że ściągnąć z motocykla chce przy 140 km/h, siedzi się niewygodnie, nie mam co z nogami zrobić bez spacerówek... i tak mógłbym jeszcze wymieniać.
Jejku co ja kupiłem :oj:
Wróbel masz przerąbane :boks:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 3 tygodni ago #91

  • wcezary
  • wcezary Avatar
sosnos napisał:
Zgadzam sie z kolegą, można dojsc do perfekcji ale za jaka cene, myśle że kazdy z nas chciałby tak jeździć ale nie za cene wyłozenia sie i naprawy motocykla z własnej kieszeni. jest to wiecej jak pewne ze w USA maja jakies padliny na których cwicza takie manewry i nie raz sie wyłożą. To tak samo jak w germani sa szkoły które uczą wchodzic na scigaczu w zakret na kolano - masz do moto przyczepione takie koła, które Cie podpierają - tak samo jak za małolata uczyłes sie jeździć na rowerku.

Trening czyni mistrza a lekcje kosztują - jak kogos stać może sie nauczyc zawracac kładąc tak motor ze bedzie tarł podnożkami :-)

Dokładnie


W naszych realiach znalazłoby się "kilka" osób, które chciałby spędzać po kilka godzin na motocyklu dziennie zarabiając przy tym ;)

p.s.gdyby jakaś grupa z forum się zebrała to można byłoby się wybrać na szkolenie do Miedzianej Góry.
szkolenia.sjs.pl/klienci-indywidualni/szkolenie-dla-motocyklistow
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 tygodni ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 3 tygodni ago #92

  • wcezary
  • wcezary Avatar
piter 1600 napisał:
Motocykle te które są pokazane w tych zawodach są seryjnymi motocyklami policyjnymi.Nie mylić z normalnymi.Klatki tam żadnej nie widzę ani specjalnego orurowania.Mam takie fabrycznie. .

A wpadki zdarzają się nawet najlepszym .
Hahahaha :)
Nie wiem jak inni mają zbudowane swoje yamahy, ale gdym zrobił lowside swoim RS pewnie skończyłoby się na uszkodzeniach uniemożliwiających dalszą jazdę motocyklem.
Tak te motocykle są seryjnymi, ale jednak z orurowaniem nie będącym tylko ozdobną atrapą (policyjne BMW1200RT czy Honda Pacific Coast/ST też je posiadają). Na tyle sa skuteczną osłoną że stosuje ją policja. Ważna sprawa gdy motocykl już leży to w dalszym ciągu opiera się jednak na kołach, a to jednak zasługa umiejscowienia tej fabrycznej klatki czytaj ochraniaczy kufrów.
Myślisz drobiazg i dalej nie widzisz tam specjalnej klatki, ale jedną z lekcji która jest wynikiem montażu osłon to jak nie pozostać pod motocyklem oraz podnoszenie klocka ważącego ca. 450 kg.(1:06 pierwszego filmu)
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 tygodni ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 3 tygodni ago #93

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Zgadzam sie z kolegą, można dojsc do perfekcji ale za jaka cene, myśle że kazdy z nas chciałby tak jeździć ale nie za cene wyłozenia sie i naprawy motocykla z własnej kieszeni. jest to wiecej jak pewne ze w USA maja jakies padliny na których cwicza takie manewry i nie raz sie wyłożą. To tak samo jak w germani sa szkoły które uczą wchodzic na scigaczu w zakret na kolano - masz do moto przyczepione takie koła, które Cie podpierają - tak samo jak za małolata uczyłes sie jeździć na rowerku.

Trening czyni mistrza a lekcje kosztują - jak kogos stać może sie nauczyc zawracac kładąc tak motor ze bedzie tarł podnożkami :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 3 tygodni ago #94

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Motocykle te które są pokazane w tych zawodach są seryjnymi motocyklami policyjnymi.Nie mylić z normalnymi.Klatki tam żadnej nie widzę ani specjalnego orurowania.Mam takie fabrycznie. .

A wpadki zdarzają się nawet najlepszym .
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 tygodni ago przez piter 1600.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 3 tygodni ago #95

  • wcezary
  • wcezary Avatar
piter 1600 napisał:
Do skręcania nie używamy jeśli można nóg, tylko kierownicę.Tu masz filmik jak to robią zawodowcy moto.pl/MotoPL/1,88571,10054211,Slalom_na_Harleyu_na_czas___Wideo.html .
Dokładnie to jest zawodowiec w tzw. gymkhana'ie,a pojazd na którym się taką ekwilibrystykę uprawia jest do tego przygotowany (wtórne przełożenie , crash pady, klatka tutaj zgrabnie zbudowana jako gmole i orurowanie kufrów, w HD zmodyfikowany układ hamulcowy z czulszą dozowalnością i wyraźniejszym punktem zadziałania ). Zresztą ten film celowo ma zmieniony format obrazu (z 16:9 na 4:3) dla spotęgowania trudności samego przejazdu.

p.s. pochylając motocykl zmniejsza się promień skrętu, ale aby zrównoważyć środek ciężkości przesunięty w kierunku zakrętu trzeba mieć odpowiednią siłę odśrodkową czyli prędkość.
RS to nie waga ćwiartki enduro/cross i zawracanie w miejscu skończy się w najlepszym przypadku podparciem moto na podeście ale jeśli kogoś na to stać ....trening czyni mistrza
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 tygodni ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 miesiąc ago #96

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Oczywiście ,że wszystko ,można wyćwiczyć.Wystarczy tylko kawałek równego placu i tak jak Marek73 napisał trochę odwagi i zawracanie można opanować.Nie mówię o zawracaniu na 4 metrach ale zawrócenie na jezdni powinno dać się opanować bez podpórki i zbaczania na pobocza.Nawet głupie szkolenie w robieniu ósemek pomaga.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 miesiąc ago #97

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1080
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
No jasne Panowie,że wiele rzeczy da się wykonać w kwestii techniki jazdy. :waf:

Ja pisząc - mam na względzie normalne,codzienne użytkowanie. :kier:

Widziałem,jak gość postawił Goldwinga na kółko :co: co prawda zaraz zaliczył glebę i kufry się posypały :polew: ale dało się to zrobić.Tylko czy o takich wrażeniach z jazdy piszemy w tym temacie ? :piw:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 miesiąc ago #98

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
piter 1600 napisał:
Do skręcania nie używamy jeśli można nóg, tylko kierownicę.Tu masz filmik jak to robią zawodowcy moto.pl/MotoPL/1,88571,10054211,Slalom_na_Harleyu_na_czas___Wideo.html .
Tak, nogą się nie podpierał, ale co chwilę podesty całkiem nieźle szurały o glebę :D
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 miesiąc ago #99

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Metal - ja Cię tam doskonale rozumiem, bo się cyndolę tak samo jak Ty. Ale z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że to tylko kwestia wprawy i techniki, bo niechcący - od czasu do czasu - dodam przy zawracaniu trochę więcej gazu niż zwykle i Wildek pięknie zacieśnia promień. Tylko trzeba się przełamać - a ja na trzeźwo mam z tym problem :))
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Pierwsze próby 12 lata 1 miesiąc ago #100

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1080
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 8
piter 1600 napisał:
Do skręcania nie używamy jeśli można nóg, tylko kierownicę.Tu masz filmik jak to robią zawodowcy moto.pl/MotoPL/1,88571,10054211,Slalom_na_Harleyu_na_czas___Wideo.html .


Nie jesteśmy zawodowcami.Nie napisałem,że nóg używamy do skręcania tylko do zawracania.

Nie wierzę,że zawrócisz RS-em na drodze o szerokości 4 metrów bez dotknięcia podłoża :nie:

Ale skoro tylu jest akrobatów to ciekawe skąd się biorą gleby parkingowe ?Chyba właśnie z nieużywania nóg
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.060 s.
Zasilane przez Forum Kunena