UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #141

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Sprężynka ma być w oryginalnej jak i akcesoryjnej iglicy :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #142

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Znalazłem fotkę oryginalnej iglicy do 1700. Pytanie czy sprężynka pomiędzy iglicą a korkiem występuje również przy iglicy akcesoryjnej (wielorowkowej)? Ja nie mam :czad:
Załączniki:
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 10 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #143

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Wojtas72 napisał:
Ja mam 172,5 i też mi strzela (w nocy widać piękne marchewy) przy ustawieniu PMS od 1 do 4 :nonie: .
Byłem wczoraj w trasie (200km) i eksperymentalnie: iglica na 1 rowku od góry (aby zubożyć) nic nie dało, a opornie wchodzi na obroty przez to, PSM od 1 do 3,5 też nic...czyli to zły kierunek.
Najciekawsze że małe otwarcie ssania=zanika strzelanie.
Gdy iglica była na 3 rowku też strzelało.
Teraz dam iglicę na 4 rowek może coś to da.
Przy okazji "przedłużam" śrubę PMS w okolice pokrętła regulacji uchylenia przepustnicy, bo to zdejmowanie filtra mi się już znudziło, a skoro 1/10 obrotu ma znaczenie to będzie wygodniej regulować.
PS. strzelanie w wydech powstało po zmianie wydechu, nic innego nie zmieniałem w między czasie. Filtr pow. "BAK".

PMS Kolego to bardzo czuła gadzina :cy: . U mnie na tyle,że jak go doregulowywałem,to tak o "piczny włos "
Obecnie nawet przy hamowaniu silnikiem z max obrotów na 1-2 gim biegu nie ma ani jednego strzału w kominy.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #144

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Spróbuj PMS-a ok. 2 obr i w tym zakresie nim kręć,ale tak max 1/4 obr,bo jeżeli tu tkwi przyczyna strzelania w rury,to zakres PMS-a będzie minimalny.
Wolne obroty jak masz ustawione ?
No i najważniejsze to,jak testy ze zmienioną dyszą wolnych obrotów ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 10 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #145

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Ja mam 172,5 i też mi strzela (w nocy widać piękne marchewy) przy ustawieniu PMS od 1 do 4 :nonie: .
Byłem wczoraj w trasie (200km) i eksperymentalnie: iglica na 1 rowku od góry (aby zubożyć) nic nie dało, a opornie wchodzi na obroty przez to, PSM od 1 do 3,5 też nic...czyli to zły kierunek.
Najciekawsze że małe otwarcie ssania=zanika strzelanie.
Gdy iglica była na 3 rowku też strzelało.
Teraz dam iglicę na 4 rowek może coś to da.
Przy okazji "przedłużam" śrubę PMS w okolice pokrętła regulacji uchylenia przepustnicy, bo to zdejmowanie filtra mi się już znudziło, a skoro 1/10 obrotu ma znaczenie to będzie wygodniej regulować.
PS. strzelanie w wydech powstało po zmianie wydechu, nic innego nie zmieniałem w między czasie. Filtr pow. "BAK".
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #146

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Były próby na mikuni 175 jest dobrze ale po puszczeniu manetki szczela w tłumik tak ze 2, 3 razy co powinienem teraz zrobić? Nadmieniam że przy Pms 2.5obr i 4 obr też szczela jak bym to zniwelowal to by już był koniec tak myślę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #147

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
a więc doszła do mnie dysza główna mikuni 175 i jutro będę działał, ale na pierwszy rzut oka to otwór w 195 a 175 niczym się nie różni

To tylko na pierwszy rzut oka :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #148

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
a więc doszła do mnie dysza główna mikuni 175 i jutro będę działał, ale na pierwszy rzut oka to otwór w 195 a 175 niczym się nie różni
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #149

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1907
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
lukezbrus napisał:
U mnie pompka "sika" już przy samym dotknięciu manetki.
Mam tak samo i jak często kręcę manetka, to końcówka wydechu wyraźni sie pokrywa sadzą - bez przesady, ale to widać. Na świecach pewnie przez chwilę też, ale reszta zakresu jest tak ustawiona, że świece spokojnie sie oczyszczą.
pinhead napisał:
Wemar zwiększenie dyszy głównej podniesie zużycie paliwa,ale nieznacznie,w moim przypadku jest to max 1 l na 100 km,czy to dużo ?
Chodziło mi o zwrócenie uwagi na ten szczegół - by nie było niepotrzebnego rozczarowania.

pinhead napisał:
Sam kiedyś pisałeś ,że do HSR-a zapodałeś większą dyszę główną i wcale nie odczułeś zwiększonego zużycia paliwa :dolar: Ja poszedłem w tą samą stronę,i nie żałuję,a o zmianie dyszy na mniejszą nie ma mowy :taj:
Od tamtego czasu przerobiłem kilkanaście ustawień i mam przygotowane "setup-y" na jazdę turystyczną, miejską i energiczną w trasie - zaleznie od potrzeb. Przy ustawieniu turystycznym mam przyjemny dół i długie przeloty na jednym takowaniu (przydaje się, gdy nie znasz okolicy), ale v max jest gdzieś przed 170, ale i tak nie dociagnę, bo mi pleczaczek plecy obije. Jk jeżdżę sam, to co innego, wymieniam dyszę główną i już jest zupełnie inna jazda. Jeszcze ciekawiej się robi po korekcji ustawienia iglicy, ale leniwy się zrobiłem i nie chce mi się zwalać zbiornika :polew:
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #150

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
cholera 175 nie mają na miejscu trzeba zamawiać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #151

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
zamówiłem u małego ale czy będzie pasowała bo jest do hsr

Będzie pasowała na pewno,to oryginał Mikuni :dobrarobota
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #152

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
zamówiłem u małego ale czy będzie pasowała bo jest do hsr
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #153

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
pinhead chciałem zamówić dyszę główną 175 ale nie wiem gdzie w larssonie nie mają. Dzisiaj wkrecalem i wykrecalem psa a nawet podniosłem iglicę na 4 rowek i dalej przy puszczeniu manetki strzały z rury tak jakby Pms nie działał o co kaman :mysli:

Ja zamawiałem wszystko u MałyHD :piw:
Musisz zacząć od samego początku. Najpierw kup co potrzeba,powymieniaj,sprawdź jeszcze raz poziom paliwa,szczelność na portkach i dopiero można będzie coś działać,a na chwilę obecną to jesteś w czarnej :du: oczywiście bez obrazy :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #154

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
wemar napisał:
Efekt pracy dyszy głównej widać już przy otwarciu przepustnicy ponad 1/3. Niewielki to wpływ, ale zwiększa się wraz z dalszym otwieraniem przepustnicy. Im wyżej ustawiona iglica, tym bardziej to będzie wyczuwalne. Silnik dostanie paliwo i je chętnie spali, dając przyjemne doznania lub tylko samą świadomość, że jak się odwinie, to pojedzie, ale przełozy się to na zużycie paliwa. Nie jest to coś wielkiego, nie zbankrutuje się od tego, ale należy mieć to na uwadze, że spalanie nie będzie już takie jak było.
Jedynie ci, którzy traktują manetkę zero-jedynkowo nie powinni poczuć różnicy - pompka przyspieszacza to największy żarłok w gaźniku.

Wemar zwiększenie dyszy głównej podniesie zużycie paliwa,ale nieznacznie,w moim przypadku jest to max 1 l na 100 km,czy to dużo ? biorąc pod uwagę jakie są wtedy doznania z jazdy :zab:
Sam kiedyś pisałeś ,że do HSR-a zapodałeś większą dyszę główną i wcale nie odczułeś zwiększonego zużycia paliwa :dolar: Ja poszedłem w tą samą stronę,i nie żałuję,a o zmianie dyszy na mniejszą nie ma mowy :taj:
Na zużycie paliwa ma wpływ wiele różnych czynników.
Co do pompki,to w oryginalnym gaźniku miałem ją ustawioną na max wydatek,o czym kiedyś pisałem i również wzrostu zużycia paliwa nie odczułem,to zależy jak kto jeździ,bo jak się non-stop odkręca i odpuszcza manetkę to się zgodzę,że paliwa szybko braknie :polew:
:piw:
Obecnie moje moto ma apetyt na 5.5-6.5 l/100 km,a zejście poniżej nie wchodzi w grę,bo silnik można odwodnić...wiesz o czym mówię.
Styl jazdy przeważnie 80-130,ale tak jak Majkel piszę,również silnika nie zamulam,i do zamknięcia budzika również pociągnę,ale odcinki już nie nadwyrężam bo granica jest nie co przesunięta.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #155

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
wemar napisał:
Jedynie ci, którzy traktują manetkę zero-jedynkowo nie powinni poczuć różnicy - pompka przyspieszacza to największy żarłok w gaźniku.

U mnie pompka "sika" już przy samym dotknięciu manetki. Czy takie ustawienie pompki nie powoduje przypadkiem u mnie czarnych świec ? Jak Ty masz ustawione pompkę ?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 10 miesiąc ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #156

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1907
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Efekt pracy dyszy głównej widać już przy otwarciu przepustnicy ponad 1/3. Niewielki to wpływ, ale zwiększa się wraz z dalszym otwieraniem przepustnicy. Im wyżej ustawiona iglica, tym bardziej to będzie wyczuwalne. Silnik dostanie paliwo i je chętnie spali, dając przyjemne doznania lub tylko samą świadomość, że jak się odwinie, to pojedzie, ale przełozy się to na zużycie paliwa. Nie jest to coś wielkiego, nie zbankrutuje się od tego, ale należy mieć to na uwadze, że spalanie nie będzie już takie jak było.
Jedynie ci, którzy traktują manetkę zero-jedynkowo nie powinni poczuć różnicy - pompka przyspieszacza to największy żarłok w gaźniku.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #157

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4613
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
Jeśli dążycie do dużych V-max, to nie zapominajcie, że zadziała efekt "kołderki" - wzrośnie zużycie, nawet jeśli najczęściej będziecie jeździć sporo wolniej.

A mozesz to rozwinąc ????
Bo ja generalnie smigam spokojnie ale ..... :hej:
Czasami aby nie zamulac motocykla daje mu na wszystkich biegach do odcinki i tak pod 160 go pociagne .... Moze wiecej ale sie boje i mało bezpiecznie :du: :nie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #158

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
pinhead chciałem zamówić dyszę główną 175 ale nie wiem gdzie w larssonie nie mają. Dzisiaj wkrecalem i wykrecalem psa a nawet podniosłem iglicę na 4 rowek i dalej przy puszczeniu manetki strzały z rury tak jakby Pms nie działał o co kaman :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #159

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1907
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
lukezbrus napisał:
Ja mam xv1700 i mój v- max to 175, ale z duża szybą. Jakie dysze i nastawy powinienem mieć z oryginalnym wydechem ( zrobione parę dziur) i oryg. filtrem?
Jak na fabryczny osprzęt to wynik jest bardzo przyzwoity.

Jeśli dążycie do dużych V-max, to nie zapominajcie, że zadziała efekt "kołderki" - wzrośnie zużycie, nawet jeśli najczęściej będziecie jeździć sporo wolniej.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #160

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ja mam xv1700 i mój v- max to 175, ale z duża szybą. Jakie dysze i nastawy powinienem mieć z oryginalnym wydechem ( zrobione parę dziur) i oryg. filtrem? Ktoś doradzi ? ( nie wyciągałem nigdy gaźnika ale w tym tygodniu będę to robić po raz pierwszy i sprawdzę co tam wsadzili do niego w USA )

pinhead napisał:
krzych1700 napisał:
Zamówiłem dyszę wolnych 37.5 i 40 tak jak radził wit i będę kombinowal dzięki za odpowiedź

Dobrze zrobiłeś,od czegoś trzeba w końcu zacząć.O ile pamiętam to Witt miał właśnie 1700.
Również ze dwie główne też by się przydały do dalszych eksperymentów :lek:
V-max bardzo słabiutki :cy: Ja mam skromne XV 1600,ale na 4-tym biegu Tobie uciekam :hel:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.041 s.
Zasilane przez Forum Kunena