UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #161

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Zamówiłem dyszę wolnych 37.5 i 40 tak jak radził wit i będę kombinowal dzięki za odpowiedź

Dobrze zrobiłeś,od czegoś trzeba w końcu zacząć.O ile pamiętam to Witt miał właśnie 1700.
Również ze dwie główne też by się przydały do dalszych eksperymentów :lek:
V-max bardzo słabiutki :cy: Ja mam skromne XV 1600,ale na 4-tym biegu Tobie uciekam :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #162

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A v max 170
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #163

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Zamówiłem dyszę wolnych 37.5 i 40 tak jak radził wit i będę kombinowal dzięki za odpowiedź
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #164

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Dysza główna działa tylko w górnym zakresie otwarcia przepustnicy,a u Ciebie problem tkwi przy jej zamknięciu.
Bez dodatkowych dysz nic nie zdziałasz. Jak ja walczyłem z gaźnikiem to miałem do dyspozycji kilka dysz głównych,kilka pilotów,oraz trzy iglice,do tego jeszcze kombinowałem z malutkimi dyszami..jedna pod membraną a druga na kołnierzu wlotu gaźnika,ale co one zmieniały w charakterystyce,tego już nie wiem.
Dobrze by było jak byś miał porównanie z innym moto,bo nie wiadomo jak u ciebie wygląda cały zakres obrotów.
Gdzie jest dobrze,a gdzie go brakuję. Pytałem kiedyś czy próbowałeś ile pociągnie max...
Co do strzelania przy schodzeniu z obrotów,to ja zniwelowałem to PMS-em,ale regulacja polegała na bardzo,ale to bardzo małym ruchem pms-a,tak 1/10 obr. i test.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 10 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #165

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
pinhead przecież pisałeś ,że dysza główna 195 jest ok przy otwartym k&N
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #166

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Krzychu witaj z powrotem...a nie mówiłem :piw: Myślałem,że nie wrócisz tu aż tak szybko :zab:
Teraz widzisz jak to jest z tymi gaźnikami....radość chwilowa.
U Ciebie baza wyjściowa jest do :du: i zabawę zaczynasz od początku.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 10 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 10 miesiąc ago #167

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
rzeczywiście ciężko ustawić ten gaźnik w 1700 dzisiaj podczas przejażdżki po odjęciu manetki na 5 biegu zaczął co jakiś czas walić w komin czyli za bogata mieszanka ( PMS na 3),i przy wkręceniu PMS na 2,5 powinno ją zubożyć a tu rebus zaczął jeszcze bardziej szczelać to ją wykręciłem na 3,75 i tak jakby mniej szczelało . o co tu chodzi , ponadto nadmieniam ,że po zrobieniu 100 km izolator na świecy jest w kolorze ceglanym.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #168

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1907
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
PMS ma wpływ wyłącznie na wolne obroty i delikatne otwartą przepustnicę.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #169

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Koledzy , po podniesieniu iglicy na 5 rowek z 4 ustało cykanie podczas przyspieszania rozumiem ,że przez wzbogacenie mieszanki ,ale problem teraz tkwi w tym, że wcześniej miałem PMS ustawiony na 3 obr i było ok a teraz wali w wydech -za bogato . I teraz pytanie ,czy po skręceniu PMS na 2 obr( aby nie waliło w wydechy) ,mieszanka będzie bardziej uboga na wolnych obrotach czy w całym zakresie ? bo jak w całym zakresie to po co podwyższać iglicę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #170

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wojtas :dz: za podtrzymanie na duchu hi hi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #171

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
różnica jest, ale czy teraz jest ok? bo już mam dosyć tych ustawień :zebol:
Cierpliwości, nie da się tak szybko ustawić tego gaźnika. Jest kapryśny.
Ma dużo możliwości regulacji: PSM, poziom paliwa, dysze główne i składu mieszanki, iglica z 5-6 rowkami.
Zmienisz jedno, zmienia się wszystko...i tak w koło :nonie:
Jeżeli moto jeździ w miarę dobrze, spalanie nie jest jakieś kosmiczne, to poczekaj, zrób kilka set km. Obserwuj parametry silnika...te werbalne.
Początki eksploatacji są nerwowe zazwyczaj, ja po roku użytkowania całkiem inaczej patrzę na ten motocykl, a mam jakiś punkt odniesienia mając kilka moto wcześniej.
Te świece na wygląd nie są złe.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #172

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
różnica jest, ale czy teraz jest ok? bo już mam dosyć tych ustawień :zebol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #173

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Tylko pół obrotu a jaka różnica...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #174

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Po długiej przerwie , ponieważ aura nas nie rozpieszczała pojeździłem trochę i kontrola świeczek:
świeca przed regulacją PMS- 3 obr.





a po regulacji 3,5 obr wyglądają tak:



Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #175

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Przyczyna wzrostu obr. może być prozaiczna-nie w pełni otwierające się ssanie pomimo na max. wyciągniętej linki.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #176

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
:sor: Pisałem na szybko w pracy ,dałem k&n otwarty , a co do tego ssania to jak jest moto nagrzane i wyciągnę ssanie na maxa to chyba powinien się zadlawic i zgasnąć a on wchodzi na wysokie obroty i równo pracuje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #177

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1907
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Przy prawidłowych ustawieniach gaźnika, wyciągnięcie ssania na goracym silniku, powinno przynajmniej wywołać nierówną pracę. Prawidłowe zjawisko to mniejsze obrotów i nierówna praca.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 7 lata 1 tydzień ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #178

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
A cha Wojtas teraz jak jest nagrane moto to jak wyciągnę ssanie na max to nie gaśnie tylko obroty wzrastają ale chodzi równo
Możesz mniej chaotycznie pisać? :nonie: co to ssanie ma wspólnego z za wysokim spalaniem i poszarpywaniem?
Jeżeli obroty wzrastają na max. wyciągniętym ssaniu to oznacza że już nie jest za bogato w ustawieniach gaźnika+wzbogacenie na ssaniu, jest po prostu OK.
Teraz proponuję zamontować filtr K&N.
|Napisałeś że na nim moto Ci "świrowało". Ciekawe co teraz się zmieni.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #179

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A cha Wojtas teraz jak jest nagrane moto to jak wyciągnę ssanie na max to nie gaśnie tylko obroty wzrastają ale chodzi równo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 tydzień ago #180

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
świece wyglądają tak jak te wcześniej , lekkie szarpanie pozostało , może się unormuje cały czas testuje, dam znać w najbliższym czasie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.033 s.
Zasilane przez Forum Kunena