UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 7 lata 2 godzin ago #201

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
a i przy 150 km/h odcinało mi dopływ paliwa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 2 godzin ago #202

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
wszystko jest oki ,ale luknijcie na te świece chyba trochę za ubogo ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 2 godzin ago #203

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Wojtas72 napisał:
pinhead napisał:
To znaczy,że K&N się nie nadaję :co:
Gaźnik można zestroić z dowolnym filtrem,nawet bez,i wcale się nie "zadławi" powietrzem :cyc:
Sugestie tu już padły,lecz każdy zrobi jak uważa :piw:
Pinhead powinieneś mnie zacytować, a nie wkładać moich wypocin w wypowiedz Krzyśka.
Filtr K&N nadaje się jak najbardziej, sam takowy posiadam(otwarty).
Zasugerowałem jedynie że gaźnik dostaje za dużo powietrza w momencie dodawania gazu, filtr K&N zapewnia powietrze w nieograniczonym zakresie, a oryginalny jednak troszkę dławi przepływ, co przy minimalnie za niskim poziomie paliwa mogło by zapobiec przydławieniu-tak sądzę. Dlatego zapytałem kolegę jaki ma teraz filtr i zasugerowałem zamianę na oryginalny...ale taki już był założony.

:sor: czysta pomyłka,źle wymazałem przed dodaniem pliku.
Krzychu raczej się nie obrazi,a każdy kto czyta wątek,to powinien załapać,że to pomyłka,i że Twoje wypociny przypisałem komuś innemu :oj:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 3 godzin ago #204

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
pinhead napisał:
To znaczy,że K&N się nie nadaję :co:
Gaźnik można zestroić z dowolnym filtrem,nawet bez,i wcale się nie "zadławi" powietrzem :cyc:
Sugestie tu już padły,lecz każdy zrobi jak uważa :piw:
Pinhead powinieneś mnie zacytować, a nie wkładać moich wypocin w wypowiedz Krzyśka.
Filtr K&N nadaje się jak najbardziej, sam takowy posiadam(otwarty).
Zasugerowałem jedynie że gaźnik dostaje za dużo powietrza w momencie dodawania gazu, filtr K&N zapewnia powietrze w nieograniczonym zakresie, a oryginalny jednak troszkę dławi przepływ, co przy minimalnie za niskim poziomie paliwa mogło by zapobiec przydławieniu-tak sądzę. Dlatego zapytałem kolegę jaki ma teraz filtr i zasugerowałem zamianę na oryginalny...ale taki już był założony.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 4 godzin ago #205

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
filtr mam założony oryginalny nie k&n
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 4 godzin ago #206

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Jaki masz teraz filtr zamontowany? K&N? Zamontuj oryginał. Coś mi to wygląda na za duży "wdech".
Dziwny masz ten kolor świecy-kolor cegły? zardzewiała, czy co? :nonie:
PS: Po dzisiejszej przejażdżce wyszło mi 5,1 l/100 km.

To znaczy,że K&N się nie nadaję :co:
Gaźnik można zestroić z dowolnym filtrem,nawet bez,i wcale się nie "zadławi" powietrzem :cyc:
Sugestie tu już padły,lecz każdy zrobi jak uważa :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 godzin ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 8 godzin ago #207

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
no i oczywiście świece denso
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 8 godzin ago #208

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
ok wysyłam lepsze foty




Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 17 godzin ago #209

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ok jutro zrobię fotki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 17 godzin ago #210

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Rób fotki bliżej i nie zasłaniaj elektrody środkowej boczną. Napisz symbol i markę świecy.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 17 godzin ago #211

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
świeca w zał.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 17 godzin ago #212

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
kolor brudny biały
Wydaje mi się że za ubogo.Kolor ma być kawa z mlekiem...małym mlekiem. Chyba za niski poziom paliwa.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 17 godzin ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 18 godzin ago #213

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wojtas mam założony oryginalny filtr powietrza bo na k&n były jajca a co do świecy to trochę przesadziłem z tym kolorem przy świetle sztucznym to kolor brudny biały
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 18 godzin ago #214

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
Tylko jeszcze te szarpniecia, one nawet występują na biegu jałowym po dodaniu lekko gazu i przytrzymaniu go . Lepiej wytłumaczyć już nie mogę.
Jaki masz teraz filtr zamontowany? K&N? Zamontuj oryginał. Coś mi to wygląda na za duży "wdech".
Dziwny masz ten kolor świecy-kolor cegły? zardzewiała, czy co? :nonie:
PS: Po dzisiejszej przejażdżce wyszło mi 5,1 l/100 km.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 18 godzin ago #215

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A świeca w dobrym jest kolorze? Nie mogę wkleić zdjęcia coś a może za nisko ustawiłem poziom paliwa i dlatego go trochę szarpie na niskich
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 18 godzin ago #216

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Na początek próbuj PMS-em.Dysza główna działa dopiero od ok. 3/4 odwinięcia manetki :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 7 lata 18 godzin ago #217

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Chyba już jest jutro bo wyktęcilem przednią lewą świece (myślę że wystarczy jedną ) i jest w kolorze cegły. Iglica dyno zapieta na 4 rowku od góry, dysza główna jak narazie 195, i mniej pali bo obnizylem poziom paliwa przejechałem 200 km . Tylko jeszcze te szarpniecia, one nawet występują na biegu jałowym po dodaniu lekko gazu i przytrzymaniu go . Lepiej wytłumaczyć już nie mogę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 19 godzin ago #218

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Na początek spróbuj wkręcić PMS-a 1/2 obrotu,jak nie będzie poprawy to spróbuj to samo w drugą stronę.
I jeszcze jedno...co i jak masz teraz w gaźniku ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 7 lata 19 godzin ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 19 godzin ago #219

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Dopiero co wróciłem z przejażdżki jutro odkrece świecę i sprawdzę ich stan ale co mnie trochę zaniepokoilo to ,że przy wolnym ruszaniu lub przy dodawaniu gazu na 2 biegu moto się dusi na chwilę co powinienem wyregulować?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 7 lata 1 dzień ago #220

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
wemar napisał:
Tomson napisał:
Naciskasz paluchem w końcówce wydechu - oczywiście przestygniętego !!! Jeśli na paluchu widać wyraźnie ostre linie papilarne ....
Ten sposób ma jedną dość poważną wadę - jak często przy jeździe testowej ruszało się manetką, to pompka przyspieszacza zbyt wzbogaca mieszankę i wylot kominów będzie brudniejszy, sugerując bogatszą mieszankę, choć przy pracy jednostajnej może być uboga. Tak czy inaczej warto zacząć od jakiś ustawień bazowych, a te podane przez Tomka są bardzo dobre do dalszych sprawdzań.
Zapewne ten stary sposób odnosił się do sprzętów bez pompki przyspieszającej, co nie wyklucza go całkowicie.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.059 s.
Zasilane przez Forum Kunena