UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #221

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Tomson napisał:
Naciskasz paluchem w końcówce wydechu - oczywiście przestygniętego !!! Jeśli na paluchu widać wyraźnie ostre linie papilarne ....
Ten sposób ma jedną dość poważną wadę - jak często przy jeździe testowej ruszało się manetką, to pompka przyspieszacza zbyt wzbogaca mieszankę i wylot kominów będzie brudniejszy, sugerując bogatszą mieszankę, choć przy pracy jednostajnej może być uboga. Tak czy inaczej warto zacząć od jakiś ustawień bazowych, a te podane przez Tomka są bardzo dobre do dalszych sprawdzań.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #222

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Tomson napisał:

Kiedyś znalazłem inny stary sposób opisany na jakieś stronce amerykańskiej. Naciskasz paluchem w końcówce wydechu - oczywiście przestygniętego !!! Jeśli na paluchu widać wyraźnie ostre linie papilarne w kolorze szaro-czarnym - to jest dobrze. Jeśli nic się nie odcisnęło (paluch czysty) - to jest za ubogo. Jeśli natomiast linie zlewają się na tłusto - mocno czarno - jest za bogato.
To taki sam dobry sposób jak ze świecą , tyle że....bez jej wykręcania :piw:
Tylko po każdej zmianie ustawień należy wyczyścić końcówkę tłumików na glanc.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #223

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Nikt się tu na Ciebie nie gniewa :jez:
Każdy z nas coś próbuję zasugerować opierając się na własnych doświadczeniach.
Nie ma takiej możliwości,że byś za pierwszym razem dobrał odpowiedni setup do swojego moto.
Ja każdą zmianę w gaźniku zapisywałem sobie na kartce,potem obliczałem spalanie,robiłem fotkę świec i opisywałem jak moto się zachowuję. To wszystko po to,że by nie robić tego samego dwa razy :zab:
Jeżeli Ty od czegoś nie zaczniesz,to nie będziemy w stanie Tobie pomóc :oj:
Na początek zacznij tak jak radzi Tomekz,a dopiero potem coś będzie można korygować.
Pamiętaj zamów różne dysze i piloty,co by dwa razy nie płacić za przesyłkę :dolar:
Ja zawsze wychodzę z założenia,że jak moto dobrze pracuje,to nie znaczy,że nie może lepiej :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #224

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Chłopaki nie gniewajcie się nieraz człowieka z tych nerwów poniesie , bez waszych cennych porad to ja sam g...... był zrobił.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #225

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Wojtas72 napisał:
Dokładnie zrób jak radzi Tomek, świeca prawdę Ci powie, to miarodajny wskaźnik działania gaźnika.

Kiedyś znalazłem inny stary sposób opisany na jakieś stronce amerykańskiej. Naciskasz paluchem w końcówce wydechu - oczywiście przestygniętego !!! Jeśli na paluchu widać wyraźnie ostre linie papilarne w kolorze szaro-czarnym - to jest dobrze. Jeśli nic się nie odcisnęło (paluch czysty) - to jest za ubogo. Jeśli natomiast linie zlewają się na tłusto - mocno czarno - jest za bogato.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #226

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Krzych 1700 zacznij w końcu działać.
Nikt tu nie da Tobie cudownej receptury,bo każdy silnik jest inny.Tomekz zasugerował Ci taki setup,więc nie pytaj dalej tylko się do niego dostosuj i opisz później efekty. :lek:
Jak będziesz zamawiał dyszę to zamów przy okazji kilka różnych,to samo tyczy się pilotów.
Ja długo walczyłem z fabrycznym gaźnikiem,lecz u mnie krył on pewną tajemnicę :taj: ale udało się.
Jak już wszystko wydawało się ok. to pojawił się problem prędkości max,bo na 5-tym biegu w pewnym momencie mówił dość :nie: ...większa dysza główna zmotywowało go do działania.
Potem przyszła pora na zmianę gaźnika....i tu bez pomocy chłopaków za wiele bym nie zdziałał. :piw: :piw:
Ja podchodziłem do tego tak:
Czytałem,czytałem i jeszcze raz czytałem wszystkie archiwalne posty,zmieniałem ustawienia i w drogę...tak za każdym razem. Po takim przelocie sprawdzałem zużycie paliwa,świece i wyciągałem wnioski jak moto radzi sobie w różnych warunkach. Trasa cały czas ta sama.
Że by nie skłamać to na jednym i drugim gaźniku testowałem co najmniej po 15-20 różnych setupów.
Nie ma nic od razu :oj:
Jeżeli osiągniesz założony cel,to nie będzie mowy o jakimś kichnięciu podczas odkręcania manetki jak i również strzelania podczas hamowania silnikiem....tego ma nie być.
Czeka Cię kolego wiele godzin spędzonych na rozkręcaniu i skręcaniu gaźnika ( kup przy okazji śrubki montażowe do gaźnika,bo te fabryczne mogą tego nie wytrzymać ) :polew:
Puki co dalej sugeruje przeczytanie co najmniej kilka razy wszystkich postów dotyczących gaźnika.
Dzięki temu załapiesz w co tu się gra :mysli:
Co do Tomekz,to na pewno się nie obraził,po prostu czeka teraz na Twój ruch :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #227

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Ja tam się nie dziwię,że się wk....ł. Jest to gość ,który wiedzę o gaźnikach ma ogromną ,więc próbuje się nią z Tobą podzielić. Pomóc . A Ty wyskakujesz z mottem " myślę,więc powinno tak być ".


A jeżeli chodzi o dysze bez problemu kupisz w sklepie motocyklowym. Koszt to kilkanaście zł.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #228

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Tomekz nie obrażaj się tak odrazu rozmyslam wszystkie możliwości :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #229

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Sorki może to śmieszne ale nie mogę wkleić zdjęcia czyżbym nie potrafił :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #230

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
TomHal napisał:

wstaw proszę zdjęcie poneważ link się nie otwiera nie mówiąc że napchany jest rerklamami i cholera wie czym jeszcze.

otwiera sie ..... musisz zamknac reklamę a pozniej kliknac ok na tresc info i Ci sie otworzy zdjecie .. iglicy B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #231

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
krzych1700 napisał:
wstaw proszę zdjęcie poneważ link się nie otwiera nie mówiąc że napchany jest rerklamami i cholera wie czym jeszcze.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #232

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #233

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
cholera nie potrafie wkleic fotki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #234

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
to ta iglica http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/_VHvTx8jr2F5p5gkkIz3cQ0pVCyKp~
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #235

  • tomekz
  • tomekz Avatar
krzych1700 napisał:
a dlaczego 175 a nie 182.5 jak powinno być.

Zastanawiam się co Ci odpisać... Piszesz że ma być 182.5... No to wsadź i się przekonaj. Co cię powstrzymuje ?
Chciałem pomóc ale widzę że wiesz lepiej jak to zrobić :-) Powodzenia :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #236

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
tomekz, abyśmy się dobrze zrozumieli luz na pompce tzn, luz między czarnym popychaczem a tą białą tulejką od pompki? a co do dysz to nie mam skąd wziąć a dlaczego 175 a nie 182.5 jak powinno być. i muszę czekać na ładną pogodę bo cholera leje i leje jeszcze trochę i będę musiał road starke przerobić na ubota. :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #237

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Dokładnie zrób jak radzi Tomek, świeca prawdę Ci powie, to miarodajny wskaźnik działania gaźnika.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #238

  • tomekz
  • tomekz Avatar
krzych1700 napisał:
1. poziom paliwa 3mm
2.dysza oryginalna 35
3.metalowym bolcem tzn, od pompki ? jak tak to bez luzu
4.główna 195 dynojet
5.teraz dałem .na 3 rowek , próbowałem na 2 ale było za ubogo bo kichał w gaźnik , od góry z karolikiem i podkładki z dołu i z góry, wcześniej była na 4 rowku
6.filtr k&n otwarty albo oryginalna pucha
7.wydech pusty

Jeżeli poziom paliwa mierzyłeś od strony pompy to zostaw taki jak piszesz..
Dyszę główną zmień na 175 mikuni. PMS wykręć na 2-2,5 obrotu. Iglicę zostaw w takim razie na 3 a na pompce przyśpieszacza zrób luz 3-4mm.
Słuchaj, nie sugeruj się tym ze na przykład na zimnym Ci kichnie czy zgaśnie przy gwałtownym otwarciu manetki... Tak ma być . Silnik ma pracować poprawnie przy temperaturze roboczej. Tak samo nie pewien Ci odpalać zimny bez ssania. To nie wtrysk gdzie można podawać różną mieszankę w zależności od temperatury silnika. Poprawnie ma działać jak jest rozgrzany.
Zaryzykuj, zrób jak piszę, przejedź się 100km i zamelduj czy coś się zmieniło ;-)

Aha i koniecznie zrób zdjęcia świec, tylko nie po odpalaniu w garażu tylko po tych 100km (wykręcaj świece jak silnik ostygnie )
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #239

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
W/g mnie dobrze napisałeś, przynajmniej ja to tak odczytałem.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #240

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
jest pod zapinką źle napisałem :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.049 s.
Zasilane przez Forum Kunena