Tomson napisał:
krzych1700 napisał:
Zostawiłem 195 ,iglica na 3 od góry plus koralik poniżej zawleczki i pms na 2 i otwarty k&n zobaczę jak będzie ze spalaniem. może to komuś się przyda
Dysza główna 195 to wiadro, pomyłka. Jak kupiłem motur to miał główną 190 oraz za wysoki poziom paliwa i palił 8 litrów. Zmieniłem na 167,5 oraz obniżyłem poziom paliwa do prawidłowego - spalanie spadło do 5,5. Sprawdź koniecznie poziom paliwa - to bardzo ważne dla całego zakresu położenia manetki. Bo dysza główna ma znaczenie przy dużym odwinięciu - tak gdzieś od 3/4 do końca odkręcenia manety. Choć w tych naszych zakichanych gaźnikach te zakresy niestety jakoś bardziej na siebie oddziaływują niż w teorii powinny - taka uroda tego gaźnika i dlatego wątki o gaźniku mają rekordowe ilości postów....
Mam 1600, filtr Baron BAK, wydechy V&H.
Główna 195 do XV 1700 wcale nie jest duża,a zakładając mniejszą niż fabryczna 182.5 to dopiero będzie porażka.
Ja przerabiałem temat gaźnika w XV 1600 kilka sezonów,i z doświadczenia wiem,że zaniżając dyszę główną mamy bardzo słabą górę,a w zasadzie jej nie ma
Na gaźniku HSR również przekonałem się ,że założenie większej dyszy głównej w cale nie podnosi zużycia paliwa,no chyba że ktoś by jeździł na max odwinięciu manety.
Warto dokładnie poczytać wszystkie archiwalne posty dotyczące gaźników w naszych moto,a wiele można się przy okazji nauczyć
Te gaźniki to nie tylko poziom paliwa,dysza główna i iglica