UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #241

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
1. poziom paliwa 3mm
2.dysza oryginalna 35
3.metalowym bolcem tzn, od pompki ? jak tak to bez luzu
4.główna 195 dynojet
5.teraz dałem .na 3 rowek , próbowałem na 2 ale było za ubogo bo kichał w gaźnik , od góry z karolikiem i podkładki z dołu i z góry, wcześniej była na 4 rowku
6.filtr k&n otwarty albo oryginalna pucha
7.wydech pusty

Koralik ma być zawsze od dołu,pod zapinką :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #242

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
ok czekam na odp.od tomka :taj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #243

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
wojtas ale jakie ty masz dysze ?
Nie pamiętam, a nie zapisałem :oj: . Jak będę zaglądał do gaźnika, to zapiszę.
Z tego co zapamiętałem to mam w gaźniku zestaw akcesoryjny Barona ponieważ min. mam iglicę wielorowkową.
Filtr K&N, wydech akcesoryjny.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #244

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
tomekz a jeszcze iglica dynojet chyba bo ma 6 rowków i jest zaostrzona :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #245

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
wojtas ale jakie ty masz dysze ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #246

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
1. poziom paliwa 3mm
2.dysza oryginalna 35
3.metalowym bolcem tzn, od pompki ? jak tak to bez luzu
4.główna 195 dynojet
5.teraz dałem .na 3 rowek , próbowałem na 2 ale było za ubogo bo kichał w gaźnik , od góry z karolikiem i podkładki z dołu i z góry, wcześniej była na 4 rowku
6.filtr k&n otwarty albo oryginalna pucha
7.wydech pusty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #247

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Powiem Ci że w tamtym sezonie ustawiłem iglicę na 2 rowku od góry plus koralik, PSM 4 obr. wykręcone i wyłączona pompka przyspieszająca wyszło spalanie 6.8 L/100 km w 2 osoby świece okopcone.
Po tym wyniku PSM na 2,5 obr, pompka z powrotem pełny wydatek, iglica bez zmian wyszło spalanie 5,1 L/100 km w 2 osoby świece idealne.
W tym sezonie PSM 0,75 obr, reszta bez zmian, bez szyby(duży wiatr), w 2 osoby 246 km na ok.15,5 litra (wychodzi ok. 6L/100km) jeszcze nie zatankowałem do pełna bo...jak mógłbym podjechać na stację to napier....deszczem, a w kanistrze nie chce mi się wozić do garażu benzyny.
Poziomu paliwa nie ruszałem jeszcze... i chyba nie będę ruszał. Wyniki spalania to 90% trasa, prędkości 100-130 km/h.
Na mój gust musisz sprawdzić ten poziom paliwa.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #248

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Krzych1700 , jak nie ma żadnego znaczka to to pewnie jest Dynojet czyli mniej więcej 182.5. Napisz w jednym poście jakie masz dokładne ustawienia gaźnika to pewnie coś się wymyśli.
1. Poziom paliwa ?
2. Dysza wolnych obrotów ?
3. Jak masz ustawioną pompkę przyśpieszacza (przerwa pomiędzy dźwignia a metalowym bolcem ) ?
4. Dysza główna ?
5. Iglica na którym rowku?
6. Jaki filtr powietrza ?
7. Jaki wydech?
(edyta)
8. Ile wykręcona śrubka PMS (ta od regulacji mieszanki na wolnych obrotach)

Najlepiej przejedź na jednym takim setup-ie minimum 40-50km i pokaż jak wyglądają świece i jakie osiągasz spalanie i przy jakiej jeździe.
Ten silnik przy poprawnych ustawieniach spala około 5-7 litrów w zależności od warunków :-)
Ostatnio zmieniany: 6 lata 11 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #249

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
tomekz ta dysza ma tylko numer 195 nie ma żadnego symbolu a 182.5 to jest fabryczna a iglica jest na 3 rowku bo na 2 sie dusil i ki hal w gaznik czyli proponujesz abym zakupił 175 ? a dzięki za podpowiedź
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #250

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Hejka.
Od siebie dodam jeszcze że kolega krzych1700 pisze że ma dysze 195. Czasami jednak diabeł tkwi w szczegółach . Jaki masz znaczek obok rozmiaru dyszy ?
Dynojet 195 to mniej więcej 182,5 Mikuni :-)
www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_vs_dynojet_vs_keihin_sizes.htm

Fabrycznie 1600 miało dyszę główna 165 a 1700 182,5... Nie za duża według Was ta różnica ? Który był zatem dobrze zestrojony fabrycznie ? ;-)

Sprawdziłem i wiem że przy 1700 dysza 160 to za mało, wiem nawet jak brzmi spalanie stukowe przy naszej gwiazdce ;-)
Moja skromna rada dla krzych1700 to zapinka na 2,5 od góry i 175 dysza mikuni przy fabrycznym poziomie paliwa. Za dużo paliwa w stosunku do powietrza to nie tylko strata w kieszeni ale i w mocy.
Zrobisz oczywiście jak chcesz, to Twoje moto :-)

Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #251

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Tomson napisał:
krzych1700 napisał:
Zostawiłem 195 ,iglica na 3 od góry plus koralik poniżej zawleczki i pms na 2 i otwarty k&n zobaczę jak będzie ze spalaniem. może to komuś się przyda

Dysza główna 195 to wiadro, pomyłka. Jak kupiłem motur to miał główną 190 oraz za wysoki poziom paliwa i palił 8 litrów. Zmieniłem na 167,5 oraz obniżyłem poziom paliwa do prawidłowego - spalanie spadło do 5,5. Sprawdź koniecznie poziom paliwa - to bardzo ważne dla całego zakresu położenia manetki. Bo dysza główna ma znaczenie przy dużym odwinięciu - tak gdzieś od 3/4 do końca odkręcenia manety. Choć w tych naszych zakichanych gaźnikach te zakresy niestety jakoś bardziej na siebie oddziaływują niż w teorii powinny - taka uroda tego gaźnika i dlatego wątki o gaźniku mają rekordowe ilości postów....
Mam 1600, filtr Baron BAK, wydechy V&H.

Główna 195 do XV 1700 wcale nie jest duża,a zakładając mniejszą niż fabryczna 182.5 to dopiero będzie porażka.
Ja przerabiałem temat gaźnika w XV 1600 kilka sezonów,i z doświadczenia wiem,że zaniżając dyszę główną mamy bardzo słabą górę,a w zasadzie jej nie ma :oj:
Na gaźniku HSR również przekonałem się ,że założenie większej dyszy głównej w cale nie podnosi zużycia paliwa,no chyba że ktoś by jeździł na max odwinięciu manety.
Warto dokładnie poczytać wszystkie archiwalne posty dotyczące gaźników w naszych moto,a wiele można się przy okazji nauczyć :lek:
Te gaźniki to nie tylko poziom paliwa,dysza główna i iglica :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #252

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
A poziom paliwa obnizyles poprzez podgiecie blaszki w stronę zawór ka iglicowego?

Musiałem sobie przypomnieć temat lukając na zdjęcie, to już parę lat temu jak grzebałem - tak, odginając w stronę zaworka obniżasz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #253

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A może komuś zalega dysza główna 182.5 w garazyku?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #254

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A poziom paliwa obnizyles poprzez podgiecie blaszki w stronę zawór ka iglicowego?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #255

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
Zostawiłem 195 ,iglica na 3 od góry plus koralik poniżej zawleczki i pms na 2 i otwarty k&n zobaczę jak będzie ze spalaniem. może to komuś się przyda

Dysza główna 195 to wiadro, pomyłka. Jak kupiłem motur to miał główną 190 oraz za wysoki poziom paliwa i palił 8 litrów. Zmieniłem na 167,5 oraz obniżyłem poziom paliwa do prawidłowego - spalanie spadło do 5,5. Sprawdź koniecznie poziom paliwa - to bardzo ważne dla całego zakresu położenia manetki. Bo dysza główna ma znaczenie przy dużym odwinięciu - tak gdzieś od 3/4 do końca odkręcenia manety. Choć w tych naszych zakichanych gaźnikach te zakresy niestety jakoś bardziej na siebie oddziaływują niż w teorii powinny - taka uroda tego gaźnika i dlatego wątki o gaźniku mają rekordowe ilości postów....
Mam 1600, filtr Baron BAK, wydechy V&H.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #256

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wolne wydechy i rybia łuska,przestawiłem iglicę z 4 na 3 rowek może będzie poprawa w spalaniu :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #257

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
krzych1700 napisał:
Zostawiłem 195 ,iglica na 3 od góry plus koralik poniżej zawleczki i pms na 2 i otwarty k&n zobaczę jak będzie ze spalaniem. może to komuś się przyda
Jakie masz wydechy? Ten zestaw będzie pracować poprawnie tylko z akcesoryjnym wolnym wydechem.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #258

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
pinhead napisał:

Kusy pomylił z 1600

Faktycznie sprawdzałem serwisówkę 1600
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #259

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Zostawiłem 195 ,iglica na 3 od góry plus koralik poniżej zawleczki i pms na 2 i otwarty k&n zobaczę jak będzie ze spalaniem. może to komuś się przyda
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 11 miesiąc ago #260

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Ale oryginalna główna to 182,5 ale jej nie posiadam

Kusy pomylił z 1600 :czad: bo tam taka jest seryjna.
Jak dasz mniejszą dyszę główną to będzie słabo w górnym zakresie obrotów :oj:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.065 s.
Zasilane przez Forum Kunena