UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 8 lata 9 miesiąc ago #21

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Nie można kupić samego elementu - mam radę - idź do sklepu z częściami do chińskich skuterów i motorowerów - tam mają pływaki całe w cenie około 20 zł. element który jest uszkodzony jest taki sam. Śmiało go wykorzystasz. Weź oryginał na wzór. Problem z głowy :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 8 lata 9 miesiąc ago #22

  • Spideros
  • Spideros Avatar
Dzis mam ten sam problem, rozebralem plywak i okazalo sie, ze te malutkie blaszki sa polamane. Wyglada na to, ze powinno byc ich 6. U mnie zostaly tylko 2. Czy mozna kupic w ASO sama czesc z tymi blaszkami? (4 zdjecie Wemara)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 2 dni ago #23

  • Nitol
  • Nitol Avatar
zobacz jeszcze tą blaszkę do której jest lutowany rezystor - lubi być zimny lut lub nadłamana ta blaszka - są znane takie przypadki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 3 dni ago #24

  • Marcin
  • Marcin Avatar
W moim problem jest podobny, tylko że rezystor jest cały natomiast nie ma połączenia elektrycznego pomiędzy przewodem zewnętrznym a przewodami w baku. Dokładnie przerwa jest na pokrywie z uszczelką. Rozwiercać to i później uszczelniać? Czym żeby nie zrobił się wyciek?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 1 miesiąc ago #25

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Nowy to koszt rzędu 350 zł i więcej :nnie:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 1 miesiąc ago #26

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Kiedys jak swiezo kupilem sprzecik to zyl swoim zyciem ten wskazniek..teraz jakos sie obudzil i dziala bez zarzutu ale fakr dobrze wiedziec bo wadliwe to ustrojstwo kolega wymienial dwa razy i za trzecim dal se spokoj bo tanie to nie bylo..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 1 miesiąc ago #27

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
dobrze wiedziec co sie moze spindolic
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 1 miesiąc ago #28

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Poniżej fotki, do tekstu powyżej ;)
Jeśli nie widać dokładnie detali, to kliknijcie w fotkę, wyskoczy okienko z większą fotką.













Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Naprawa wskaźnika poziomu paliwa za 2 zł 10 lata 1 miesiąc ago #29

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Witajcie. dość częstą przypadłością w naszych maszynach jest uszkodzenie czujnika poziomu paliwa. Obawia się to najczęściej leżącą na minimum wskazówką oraz ciągłym świeceniem kontrolki rezerwy. Żeby dostać się do czujnika najpierw zdejmujemy konsolę ze zbiornika , następnie wężyk odpowietrzenia, zakręcamy kranik i zdejmujemy wężyk paliwowy. Następnie po zdjęciu kanapy kierowcy odkręcamy zbiornik po czym pamiętamy o odpięciu zielonej kostki dwupinowej łączącej owy czujnik z resztą instalacji. Po tych zabiegach przesuwając ku tyłowi zbiornik zdejmujemy go i przekładamy na stół. Należy zaznaczyć, że do tej operacji najlepiej mieć znikomą ilość paliwa w zbiorniku. Po przechyleniu zbiornika na bok odkręcamy dwie śruby trzymające czujnik i delikatnie wyjmujemy go z wnętrza zbiornika. Na zdjęciach widać czujnik wraz z pływakiem. W pierwszej kolejności należy miernikiem sprawdzić połączenia pomiędzy płytką drukowaną czujnika a kostką. Znane są przypadki przerwania tych połączeń lub tzw. "zimnego lutu" W moim przypadku połączenia były ok. Po zdjęciu osi pływaka okazało się, że jeden ze "ślizgaczy" który przesuwa się po płytce drukowanej odłamał się i pewnie sobie leży gdzieś w zbiorniku :zly: W związku z tym rozebrałem potencjometr suwakowy sklep.avt.pl/potencjometr-220kom-a-suwakowy-dlugi.html i wykorzystałem jego ślizgacz do naprawy czujnika. Nowy ślizgacz został nawiercony i zaklepany na miejscu ułamanego. Czujnik działa bez zarzutu i wskazuje dokładnie wartości podane w manualu (oporność). W załączeniu link do zdjęć które uzmysłowią Wam jak to wyglada w praktyce.
plus.google.com/photos/103200177084099996518/albums/5977621638963535569?banner=pwa
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez Nitol.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.045 s.
Zasilane przez Forum Kunena