UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zębatka drugiego biegu

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #1

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Do 2011 zdarza się usterka 3 biegu jest to loteria.
Koszt uszczelek z USA ok 1600 zł właśnie zamawialiśmy taki zestaw.
Ostatnio zmieniany: 4 lata 3 miesiąc ago przez LukaszGda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Awaria w tym roczniku dotyczy 3-ciego biegu. Jeżeli chciałbyś profilaktycznie wymienić tę zębatkę to dolicz sobie dodatkowy koszt kilku tysięcy złotych. Trzeba silnik rozebrać w drobny mak. Zamiast wydawać na naprawę dołóż tę kasę do nowszego rocznika.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #3

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 939
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
XV 1900 :tutaj:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #4

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Lord Zed napisał:
w pierwszych rocznikach lubiły się rozsypać. 2 lub 3 nie pamiętam już . Ale nic to , przy tym momencie braku jednego biegu się nie zauważa. :polew:

Czekaj, czekaj. Kolega pyta o rocznik 2006, a to przecież nie "pierwsze" roczniki...
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #5

  • Pawel_owc
  • Pawel_owc Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 1
Czyli rozumiem, że jedynka na maxa i czwóreczka ;)
Spoko, ogarnie się :D :D :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #6

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 939
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
w pierwszych rocznikach lubiły się rozsypać. 2 lub 3 nie pamiętam już . Ale nic to , przy tym momencie braku jednego biegu się nie zauważa. :polew:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Ostatnio zmieniany: 4 lata 3 miesiąc ago przez Lord Zed.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 3 miesiąc ago #7

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Pawel_owc napisał:
Cześć wszystkim.

Przymierzam się do kupna XV1900 na wiosnę. Trochę poczytałem i niepokoi mnie temat zębatki biegu w rocznikach 2006.
Czy ona obowiązkowo padnie? Jeśli tak to po jakim przebiegu? Jakie jest ryzyko uszkodzeń jeśli się nie wymieni od razu?
I od razu może pytanie o pas? Po jakim przebiegu wymiana? Moto które mam na oku ma 80kkm i chciałbym wiedzieć jakie koszta na początek mogą mnie czekać.
Jeśli temat w złym miejscu to proszę usunąć, dopiero zapoznaję się z forum. W przywitalni byłem rok temu, trochę mi się zeszło ;)

Ale tak konkretnie, to o co chodzi z tym kołem zębatym? :co:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 4 miesiąc ago #8

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Z pasem nie ma reguły, może wytrzymać 150000 km i może strzelić po 30000. Loteria.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zębatka drugiego biegu 4 lata 4 miesiąc ago #9

  • Pawel_owc
  • Pawel_owc Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 103
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 1
Cześć wszystkim.

Przymierzam się do kupna XV1900 na wiosnę. Trochę poczytałem i niepokoi mnie temat zębatki biegu w rocznikach 2006.
Czy ona obowiązkowo padnie? Jeśli tak to po jakim przebiegu? Jakie jest ryzyko uszkodzeń jeśli się nie wymieni od razu?
I od razu może pytanie o pas? Po jakim przebiegu wymiana? Moto które mam na oku ma 80kkm i chciałbym wiedzieć jakie koszta na początek mogą mnie czekać.
Jeśli temat w złym miejscu to proszę usunąć, dopiero zapoznaję się z forum. W przywitalni byłem rok temu, trochę mi się zeszło ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.039 s.
Zasilane przez Forum Kunena