UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: XV 1900 kontra 1700

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #21

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Każdemu co innego leży i się podoba. Dla mnie w 1,9 nie do przyjęcia są kufry, ale mojego 1,7 nie wyobrażam sobie bez nich. Kumpel za to co lata na H. VTX się na nie krzywi, a ja na jego skóry. Panowie mamy czerpać przyjemność z naszych sprzętów i to nam ma się podobać. Np. Kusy ma jaki ma i gitara, a roztrzepywanie mocy to takie nasze wesołe przekomarzanki. Zmian i postępu nie zatrzymamy. Jestem już stary i mam nadzieję że nie dożyję chwili kiedy zaczną robić elektryczne RS :zebol:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #22

  • SLY
  • SLY Avatar
kusy napisał:
A może stary już jestem i jazda na jakimkolwiek sprzęcie powala Mnie z nóg. :polew: :chop: :piw: :piw: :piw:

Może, nie wiem. Jeśli chcesz poczuć prawdziwe oszołomienie to spróbuj Hayabuse.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #23

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Kamson napisał:
Roznica jest, ale na efekt WOW!

To RS na gazniku nie ma 86 koni?

Fabryczny oczywiście,że nie ma,nawet i ten 1700 na wtrysku :polew: Ta moc jest zarezerwowana do Warriora,który
to z kolei nie boi się XV 1900 :zebol:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #24

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zacytuję Robroba z innego postu

Będzie tak
1600 - 65
1700 gaźnik 75
1700 wtrysk 85
moc wystarczająca, a papier u diagnosty wszystko przyjmie
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #25

  • Kamson
  • Kamson Avatar
Roznica jest, ale na efekt WOW!

To RS na gazniku nie ma 86 koni?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #26

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
SLY napisał:

Kusy po prostu różnica mocy mnie nie oszołomiła
SLY uważasz,że różnica pomiędzy 75KM a 100KM jest praktycznie nieodczuwalna?
Miałem trzy Radki. Dwa gaźniki i jeden wtrysk. więc mam porównanie.
A może stary już jestem i jazda na jakimkolwiek sprzęcie powala Mnie z nóg. :polew: :chop: :piw: :piw: :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #27

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
Lord Zed napisał:
robrob jestem ciekawy twojej opinii co to Rocketta , bo kupel miał przez pół sezonu i sprzedał bo jak mówił : "jaja mu gotowało" . Ja niestety nie zdążyłem się nim przejechać.
ja mam cały kolektor wydechowy owinięty taśmą i jest okej. Mam wersję Touring www.fotosik.pl/zdjecie/368031f5aaf3f884 więc wizualnie podobna do naszych sprzętów, pozycja kierowcy i plecaka ok, siedzenie dla plecaka jak kanapa w salonie, no i w moim przypadku 120 kucy / a można grzebnąć bez większych problemów do 140/ więc bardzo nie odstaje od szlifierek, ale uważać trzeba
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez robrob.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #28

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Lord Zed napisał:
robrob jestem ciekawy twojej opinii co to Rocketta , bo kupel miał przez pół sezonu i sprzedał bo jak mówił : "jaja mu gotowało" . Ja niestety nie zdążyłem się nim przejechać.
... jeżdziłem, osiągi oki ... brzydki jak Zis ... Radek to klasyk choć wiem, że niedługo się rozstaniemy ... aczkolwiek polecam każdemu XV 1600 ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #29

  • SLY
  • SLY Avatar
kusy napisał:
SLY co Ty porównujesz gaźnik ze szprycą. Jeżeli według Ciebie 1900 " jest delikatnie żwawszy"od 1700, to albo jeździłeś zamulonym egzemplarzem, albo Twój Radek jest na podtlenek azotu.

ps każdy chwali to co ma

Ciekawe ilu obecnych przeciwników tego modelu za jakiś czas zmieni zdanie kupując ten motor?

Kusy, nie pluje na 1900-kę po prostu różnica mocy mnie nie oszołomiła , co innego kiedy przesiadłem się z 650-ki na 1700-kę. Masz fajny motór także wyluzuj :zebol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #30

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 939
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
robrob jestem ciekawy twojej opinii co to Rocketta , bo kupel miał przez pół sezonu i sprzedał bo jak mówił : "jaja mu gotowało" . Ja niestety nie zdążyłem się nim przejechać.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #31

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
Taa :zab:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #32

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
:cooo: Nadal masz tego potwora? :dobrarobota :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #33

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
Kusy nie zarzekam się że nie kupię ale po 2.3 zejść na 1.9 :zebol:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #34

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Panowie mówimy o seriach . Wam się wydaje ,że 1900 nie ma możliwości podrasowania? To jest wtrysk,to jest komputer ,to jest możliwość. Więc nie plujcie na coś co za jakiś czas sami kupicie,ponieważ taka będzie eko moda :jez:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #35

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
kamson przejedz się na 1.7 z gaźnikiem HSR i kilkoma dodatkami i wtedy porównaj to do 1.9
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #36

  • Kamson
  • Kamson Avatar
No mowie, mam bezosrednie porownanie.
Prowadzenie zdecydowanie 1,9
Dzwiek silnika i wyglad 1,7 ale im dluzej patrze na 1,9 to bardziej sie zaczyna podobac.
1,9 jest bardzie sterylny - bezduszny ;), ma lepszego kopa, czuc to wyraznie...ale zeby to byla przepasc to bym nie powiedzial. To jak porownac xvs1100 i xv1600, podobna roznica.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #37

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 939
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
:nonie: już myślałem o zmianie na 1900 ale teraz to nie wiem... :mysli:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #38

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
robrob napisał:
albo jeździłeś zamulonym egzemplarzem, albo Twój Radek jest na podtlenek azotu. :zebol:
Kusy nie jaraj się tak, wystarczy do Radzia gaźnik HSR dobre strojenie i 1900 może mieć ciężko. Wiecie że kilka modeli motocykli przeszło już przez moje ręce a i tak najbardziej pasował mi pierwszy Radzio na gaźniku, sprawiał mi największą radość z jazdy. Radosławy na wytrysku to już nie to samo.

Dokładnie tak jest :kolo:
Dobrze zestrojony Radek,nawet "słabiutki" 1600 i odpowiedni kierowca nie tak dużo ustępuje większemu bratu,a
jak do tego dodamy jakiś lekki tuning silnika, np. gaźnik,moduł,portki,wydajniejsze płuca i wydech to wtedy XV 1900 musi się napocić :oj: No jeżeli chodzi o prędkość max. to tu nie ma dyskusji :mysli:
Kiedyś kolega Powalla miał takie zielone "paskudztwo" i w tym przypadku to z wielkiego brata robi się pokorny chłopczyk :polew:
Patrząc na silniki w XV,czy to 1.6 czy 1.9 ,to inżynierowie uwięzili sporo kucyków w czeluściach silnika. :lek:
Silniki konkurencji takie 1.8 1.9 to są prawdziwe torpedy,i można podczas oswajania takiego zwierza narobić w gacie :du: no ale jeżeli chodzi o żywotność silnika,to tu Yamaha miażdży :zebol:
PS.W tym roku jak mi się uda to wyhamuję swojego XV 1600 i zobaczymy jaki sens miały wszystkie zmiany.
Tylko jeszcze muszę założyć Barnetta oraz cewki 2.2 łącznie z kablami z izolowanym rdzeniem,które już czekają na półcę :jahu: no i na koniec irydy :mysli: wtedy zobaczymy jaka jest wydajność piecyka :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #39

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
albo jeździłeś zamulonym egzemplarzem, albo Twój Radek jest na podtlenek azotu. :zebol:
Kusy nie jaraj się tak, wystarczy do Radzia gaźnik HSR dobre strojenie i 1900 może mieć ciężko. Wiecie że kilka modeli motocykli przeszło już przez moje ręce a i tak najbardziej pasował mi pierwszy Radzio na gaźniku, sprawiał mi największą radość z jazdy. Radosławy na wytrysku to już nie to samo.
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 5 lata 11 miesiąc ago #40

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
No widzisz. Yamaha bierze wzorce z czegoś co się podoba ludziom. A skutery na świecie robią furorę. B) :chop:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena