UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: V-Boost

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #1

  • Powalla
  • Powalla Avatar
O tarcze bym się nie martwił lecz raczej o docisk , bo na forum Vmaxa modne są "fioletowe Barnety" jak i po prostu zdublowanie sprężyny docisku (talerzyka) aby minimalizować poślizg tarczek (miałem link do tematu o tym ale pewien robal na dysku zrobił spustoszenie ).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Powalla napisał:

PS: a sprzęgło pasuje z Wildstara 1600 .
UPS. To wymiana tarcz 2 w roku murowana :takjest:
Co do obrotomierza to na pewno założę.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #3

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Vmax ma obrotomierz i 9000 to jeszcze bezpieczne obroty (skalowanie 9- 11000 dopiero na czerwono) ...na Royalu nie jeździłem , to się nie wypowiem w tej kwestii.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #4

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Moim zdaniem przy tak prostej modyfikacji nie uzyskamy więcej niż około 10% więcej mocy w górnym zakresie obrotów.
Do ilu obrotów kręci się V-max a do ilu Royal...
Taka przeróbka pewnie zadziała i na hamowni będzie widać jakaś różnice ale w normalnej jeździe do tych 5000 to przecież system podobno nie działa...

Nie wiem może się mylę ale wzrost mocy który Tomek opisujesz jest według mnie przy tylko takim zabiegu nierealny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #5

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Jeździłem na V-maxie ok 150 KM (znajomy ma i nawet jest teraz na sprzedaż , bo latania w chmurach mu się zachciało ) i ... najpierw to potulny baranek ale jak odkręcisz manetkę ... nie na darmo jest ten taki "garb" na kanapie , bo normalnie motorek wyrywa spod du..y ! :dia:


Co do moich info , to własnie odwrotnie , bo to "podpicowany chromami" silnik Vmaxa (1985r) był użyty w Royal starze (1996r) i Venturze .

PS: a sprzęgło pasuje z Wildstara 1600 .
Ostatnio zmieniany: 9 lata 6 miesiąc ago przez Powalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #6

  • DrFelga
  • DrFelga Avatar
Tomaszu , zapytaj kontrolnie w MON'ie czy mają wyprzedaż spadochronów :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #7

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Doczytałem się że system ten powyżej 5500 obr/min napełnia jedną komorę spalania wykorzystując dwa gaźniki przez otwarcie dodatkowych przepustnic umieszczonych pomiędzy kanałami dolotowymi.Z tego co widać na filmiku bardzo szybki do montażu. Ciekawy tylko jestem jak to wpływa na żywotność silnika , przecież to ku...wny kop adrenaliny,lecz temat godny uwagi :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

V-Boost 9 lata 6 miesiąc ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Ze względu na mój parszywy charakter grzebania i kombinowania, jak widać jeszcze przed pierwszymi kilometrami na nowym sprzęcie już myślę o przeróbkach. Ponieważ silniki Royal Star o pojemności 1300 użyte były w V Max-sie to i ten w Venture można podrasować. Na niemieckojęzycznych forach znalazłem info co chyba jedynego w swojej formie ( w porównaniu do innych marek czy tez modeli) podkręcenia mocy bez większej ingerencji w silnik. Większą moc ma zapewnić V-Booster. Umożliwi on wykręcenie z jednostki 98 konnej 136 a nawet 146 kucy.
Moim pytaniem jest = spotkał się ktoś z Was z taką metamorfozą???


Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.034 s.
Zasilane przez Forum Kunena