UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dlaczego XVZ1300???

Dlaczego XVZ1300??? 9 lata 2 tygodni ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dlaczego XVZ1300??? 9 lata 2 tygodni ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Olo tak naprawdę to poznanie jego zajmie nam trochę czasu. Sezon przed nami a co do ogólnych wrażeń z jazdy. Plusy czy minusy będziemy wymieniać pod koniec sezonu. Mój przy zakupie miał raptem 11 000 mil więc dla takiej maszyny to raczej nic wielkiego. Chociaż... odpukać w niemalowane!!!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dlaczego XVZ1300??? 9 lata 2 tygodni ago #3

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Tomek, juz pialem w powitalni. Dodam. ze konstrukcyjnie jest z 99 roku, wiec klasyk produkowany do 2009 w niemal niezmienionym stanie. Poza tym juz wszystko w standardzie - i wiekszy i szersza kiera. A wiec tansze czesci, poznany, nic nie trza grzebac ino jezdzic. A moj ma prawie zerowy przebueg wiec tylko swiecic drogi i jezdzic
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dlaczego XVZ1300??? 9 lata 2 tygodni ago #4

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Darecki przywołał mnie do tablicy pytaniem dlaczego zamieniłem swojego Wildstar-a na "królewicza"?
Może będzie to odpowiedź zbyt mało przekonywująca jednak dla mnie jedyna i najważniejsza.
Z moim starym Wildstarem żegnałem się kilka razy i za każdym razem odsuwałem ten termin o następny sezon i o następny. Wreszcie zdałem sobie sprawę, że tak dalej nie można i albo chcę spróbować czegoś nowego albo nie. Venture chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu i nawet jeżeli miałbym znowu zmieniać ja na coś innego podejrzewam, że będzie to albo nowy Stryker albo V-star DELUX.
Ten ostatni bardzo mi przypadł do gusty tym bardziej, że cenowo jest naprawdę w granicach zdrowego rozsądku. niespełna 14000 baksów za dwa lata jako używany będzie pewnie dy wyrwania w granicach 10000 dolców.




Wracając do zapytania - przerobiłem Waldka tak jak chciałem. Był głośny,chromowany na ile tylko mogłem, przerobiony optycznie jak i mechanicznie. Osiągnąłem co chciałem. Teraz jest następne wyzwanie - kilometry, kilometry i jeszcze raz kilometry. Do tego potrzebuję lokomotywy i tym wymaganiom mam nadzieje że stawi czoło Ventura. To tyle. A słabość do Wildstara jak i Roadstara pozostanie. Na zawsze!!!
:wild:


A jakie powody mieli inni nasi koledzy z forum? Ci którzy zamienili wild/Roadstara na XVZ?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.037 s.
Zasilane przez Forum Kunena