UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #21

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
nie sprawdzalem.jutro zobacze i Ci powiem jak by cos moj numer tel.669555301
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #22

  • 1234bartek
  • 1234bartek Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
adam a czy jak masz wolne obroty to z tej iglkicy podaje ci male ilosci paliwa i czy iglica ma luzy na boki bo u mnie tak jest a chyba nie powinno być tam paliwa na wolnych obrotach i żadnych luzów czy tu nie trzeba wymienić igilcy i dyszy.
z ty, dlawieniem na obrotach to faktycznie możesz spróbowac opóści iglicę. lub podnieść ja dzisiaj z tym walczylem ale znalazłem jeszcze jeden problem a mianowicie jakiś \\\\\hu................ do tej membary z boku gaznika wstawil za dlugą i za trwardą sprężynę \(tak przez przypadek odkręcilem) zmienilem spręzynę i moto chodzi i dobrze się wkręca ale nadal mi pozostaje proble z dlawieniem na wyższych biegach , podnosza lub opuszczając iglice widzę tylko różnicę przy niższych obrotach tu już mam optymalne ustawienie ale dalej nie wiem gdzie leży problem z osiągami prędkosci
bieg 2 do 80km
3 - 100
4 - 120
5 -125 max
nie wiem czy ten luz na iglicy to nie skutek wyrobienia i konieczna wymiana i czy to paliwo z tej iglicy powinno sie sączyć na wolnych obrotach.
i dlaczego na 2 biegu mogę do 80 km a na innych tak mało
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc ago przez 1234bartek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #23

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
i jeszcze jeden



Co o tym sadzisz?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #24

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
teraz poszło

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #25

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Witaj Upload
Nagrałem filmiki ale mam problem z ich przesłanie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #26

  • Upload
  • Upload Avatar
California - niestety Stan Arnolda ma bardzo restrykcyjne przepisy dotyczące emisji spalin i niestety pojazdy do tego stanu są inaczej ustawione przez producentów, poza tym dodana jest spora masa ekologii a niektóre części dostępne są tylko w Stanach
Ja stawiam na gaźnik - najprostsze rozwiązanie to kupić zestaw Dynojet (byle nie Californijskie) i ustawić motocykle według właściwej konfiguracji i elewacji - specyfikacja w pudełku.
Druga opcja trafić na dobrego gaźnikowca który wymieni części na “oko” - takiego artystę trzeba cenić.
Pojazdy z Californii są specyficzne i ich ustawienia nie sprawdzają się w naszej szerokości geograficznej.
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula czarnula XVMDC
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #27

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Witam

Próbowałem go wkrecic na obroty ale dławił sie tak ok.2 tys.Bez filtra powietrza jeszcze gorzej bo sie zadławił a paliwo z gażnika po prostu az tryskało.
Film0015.mp4
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #28

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Bartek spróbój zadzwonić do tego gościa, 606814703 jest naprawdę dobry w tym co robi, a na moją głowę to może być zła regulacja miesznki paliwo-powietrze, miałem podobnie jak wy i regulacja mieszanki pomogła.:wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #29

  • 1234bartek
  • 1234bartek Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
bez obiowowo nic nie przejchałem
motocykl prawdopodobnie california bo ma ekologię
nie dymi jedynie niewielki czarny dymek przy tym dławieniu i teraz jeszcze jedno jak jadę spokojnie starając się aby nie zadlawił to mam czyste wydech jak tylko się zadławi to jest czarna sadza na sciankach przy wylocie
co do gaznika to nie wiem jak jest ustawiony ale dziś go będzę ustawial jedynie mogę powiedzieć że na wolnych obrotach z iglicy tej którą widać jak się zdejmie filtr podaje paliwo czy tak powinno być czy czasem przy wolnych obotach tam nie powinno buć paliwa bo chyba od tego jest dysza wolnych obrotów.
filtr powietrza nowy K&N byłw wcześniej oginaly ale był brudny i konieczna była zmiana
wydechy buby praktycznie puste
wiczorem biorę się za gaznik to dalej opiszę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #30

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Moje moto przyjechało z Kaliforni właśnie.Po odkręceniu gazu nie kopci.Ja bezobjawowo nie przejechałem ani kilometra bo zaraz jak go kupiłem w Łodzi i wyjechałem na autostrade koło Strykowa to objaw wystąpił.Filtr powietrza jest oryginalny ale jest ok.Bez filtra dzieje sie tak samo.Nie wiem w jakim położeniu jest iglica bo jej nie wyjmowałem.Zaprowadziłem moto do mechanika,poregulował gażnik,wymienił mu jakiś zaworek,wyregulował zawory a obiaw jak był tak jest.To wygląda jak odcinka.Do 3/4 manetki na obroty wkręca sie super a powyżej 3/4 słychac takie buuuu i zaczyna strzelac z tłumików(oryginalnych) na przemian az widac płomien,czyli dopala w tłumiku.
Po południu nakrece filmik i dołącze
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #31

  • Upload
  • Upload Avatar
Ile kilometrów przejechaliśćie obezobiawowo?
Kiedy powstał problem ?
Czy przy odkręceniu z wydechu leci czarny dym?
Czy to motocykle z jakiegoś ciepłego stanu (nie daj Boże Californi)?

Jak jest ustwiony gaźnik ?
Jakkie dysze i na jakiej wysokości jest iglica?

Czy zmienialiście filtry powietrza i wydechy?
W jakim stanie są fitry powietrza?

Foty i filmy będą pomocne
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula (jak na razie wszystko gra)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #32

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Czekam co uda Ci sie wykombinować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #33

  • 1234bartek
  • 1234bartek Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
dzięki jakbyś coś wiedział to podaj aj też jak powalczę i znajdę rozwiązanie to siępodzielę. teraz spróbuję z gażnikeiem Wróbel miał to co ja i podobno regulacja gaźnika pomogła. czeka na odp może coś podpowie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #34

  • ADAM12
  • ADAM12 Avatar
Witam Kolege
Ja Ci nie pomogę ale jestem żywo zainteresowany Twoim problemem bo w swoim świeżo kupionym RS 1700 z 2005 mam dokładnie to samo.Moto jest oryginalne bez jakichkolwiek ingerencji.Mechanik który regulował gaznik i zawory stwierdził,że nik jeszcze przy tym nie grzebał.Przebieg niecałe 30,000 km.U mnie odciecie i strzały w tłumiki następuje po odkręceniu manetki powyzej 3/4 obrotu i to bez różnicy czy to jest na postoju czy w czasie jazdy.Na 5 biegu odcina tak ok.1400 km/h.
Mam nadzieje że znajdzie sie ktoś kto znajdzie jakies rozwiazanie tego problemu.

Pozdr
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #35

  • 1234bartek
  • 1234bartek Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
posprawdzam i ci odpowiem jak najszybciej tz sprawdzę te moduły.
prędkości na wyższych biegach to
3- 100
4 - 120
5 - 120
jak po predkościach mam odczucie że na niższych biegach wkręca się na wyższe obroty zaś i większy tym mniejsze widze to też po manetce na niskim biegu praktycznie maneta do końca a na wysokim owiele mniej
z tym że na postoju prawie końcówka pokreślam prawie i zaczyna też się dławić ale już nie spada z obrtów zaś na biegu przy zadławienu zaczyna zwalnaić
niższych nie zwracałem uwagi
zaś jeśli chodzi o moduł to nie mam pojęcia ale jest raczej orginalny
w gazniku nie widziałem żadnego modułu
dzięki za zainteresowanie
teraz spróję z regulacją gażnika
pozdrawiam

PO POSZPERANIU PO FORUM WIDZE ŻE MAM TO SAMO CO ADAM12 i WRÓBEL.
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc ago przez 1234bartek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #36

  • Upload
  • Upload Avatar
Przy jakich prędkościach na których biegach pojawia się problem?
Biegi / prędkość przy odcięciu
1 / 59,1
2 / 91,3
3 / 124,2
4 / 159,0
5 / 192,1
Co masz w gaźniku (jakie mody)?
Jaki masz moduł (oryginał czy tjuning)?
Jak jest ustawiony gaźnik?
pozdrawiam
Krzysiek
Megula Dziękuje Majkelowi
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

dławienie się jak odciecie zapłonu pomocy 12 lata 6 miesiąc ago #37

  • 1234bartek
  • 1234bartek Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 93
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
witam wszystkich i prosze o pomoc juz nie wiem co mam robić desperacja.
mam nastepujący problem a swoim 1600 od poczatku jak go kupilem od pewnego sprzedawcy (Mariusz Siemiatycze) miałem problem moto przy wyrzszych prędkosciach zaczelo sie dlawić i strzelać konkretniej na niższych biegach typu 1,2 dopieo przy końcu manetki im wyzszy bieg to wczesniej jakby odcięcie zapłonu, dodajesz ostro gazu a on prych i kicha i traci prędkosc. zrobilem pomiar cisnienia na cylindrach wyszło 8 atmosfer czyli za mało - podparte zawory rozbiórka faktyczne zawory przypalone wiec dopasowanie i regulacja cisnienie ok cylindry i tłoki ok. gażnik mokry
że uszczeliki do wymiany - zrobione. gażnik suchy zwaroy i silnik ok a dalej to samo. może ktos mi pomóc gdzie leży problem. filtr nowy K&N
pozrawiam.
jeśli macie jakiaś poradę prosze o nr tel lub meila bedzie szybciej
Ostatnio zmieniany: 12 lata 6 miesiąc ago przez 1234bartek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena