UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Potrzebuję konsultacji.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #1

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
No eBay APP ID défined in Kunena configurationLink:

Nie mogę dodać linku, coś się kaszni. Do usunięcia
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 dzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #2

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
robrob napisał:
TPS poszukaj u tych co sprzedają gaźniki na części
Jak na razie w Allegro czy OLX nic nie znalazłem :cooo:
Ciekawe czy TPS od TDM 850 by pasował. Wtyczka elektryczna i gniazdo do gaźnika wygląda identycznie jak w RSie
a kosztuje mniejniż 100 zł, link:
allegro.pl/yamaha-tdm850-4tx-czujnik-tps-polozenia-przepustni-i7000175472.html#thumb/1

tu dla porównania fotki oryginalnej części;





Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 dzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #3

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
TPS poszukaj u tych co sprzedają gaźniki na części
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #4

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
dysza głowna 77.5 to jest chyba w yamaha xv125
Co do jazdy na 3 i 4 biegu przy ok. 40-50 km/h szarpanie jeszcze bardziej było odczuwalne i denerwujące.

za jazdę na tych biegach przy takich prędkościach odpowiada raczej pilot jet, a tu nie wiadomo jaki jest może za mały.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 dzień ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #5

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Wojtas72 napisał:
Często takie objawy dają "zimne" luty. Może tu tkwi problem. Pytanie czy da się rozgrzebać ten czujnik?

Raczej będzie ciężko :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #6

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Konri, serdeczne dzięki. Zamówie te dysze bo tak jak rozmawialiśmy, moje są niezidentyfikowane. Fotki poniżej
Dysza główna - u góry na mosiądzu wybite 77,5



a na rurce 837



I Pilot jet, bez żadnych wybitych numerów czy loga.




Więc dysze koniecznie zamówię bo na chwilę obecną nie wiem co mam w gaźniku. Czy są jeszcze jakieś dysze na które zwrócić uwagę ?
PS - wiecie może gdzie zamówić TPS żeby nie zrujnować domowego budżetu ? Może ma ktoś używkę na sprzedaż ? A może będzie pasować czujnik od innej maszyny ?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 dzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #7

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
w nawiązaniu do rozmowy podrzucam Ci linki do dysz które założyłem.
malyhd.pl/dysze/551-dysza-gaznika-mikuni-1725-cs-061.html
malyhd.pl/dysze/585-dysza-wolnych-obr-40-cs-076.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #8

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Często takie objawy dają "zimne" luty. Może tu tkwi problem. Pytanie czy da się rozgrzebać ten czujnik?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #9

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
:komura: 726431299
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 dzień ago #10

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ustawiłem TPS na 719ohm, czyli tak jak powinno być. Nie wiem dlaczego ale wcześniej nie mogłem ustawić poniżej 1500ohm. Wyczysciłem gaźnik, zwaliłem króciec ssący żeby sprawdzic oringi, wszystko grało. Skręciłem do kupy i dzisiaj jazda probna... Jest gorzej niż przed :co:
Po 3km zaczął parskać i nie ciągnął, strzelał i szarpał a po 5 km wszystko wróciło do normy.
Co do jazdy na 3 i 4 biegu przy ok. 40-50 km/h szarpanie jeszcze bardziej było odczuwalne i denerwujące.
Wróciłem do warsztatu, odlaczylem TPS i kolejna jazda.

Moto przy niskich predkosciach poszarpywalo juz tylko delikatnie. Pomiar TPS ( zolty - czarny) na zamknietej przepustnicy znowu pokazywal cuda, 1400-1600 ohm. Wiec TPS jest na pewno w dupie. Gdzie najtaniej kupie taki czujnik? Konri, moze podasz numer do siebie, chcialbym zapytac nt. objawów w Twoim motku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 dni ago #11

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Pewnie tak. Przejedź się bez niego i zobaczysz czy coś się zmieni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 dni ago #12

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Jedyna wartość jaką mogę ustawić przesuwając TPSem to od 1500 do 1700 ohm ( 1.5- 1.7 Kilo ohm)

Więc chyba ten TPS jest zjebany...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 3 dni ago #13

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Lukezbrus napisał - A u mnie wygląda to tak;
pomiar pomiędzy niebieskim a czarnym to 5,13 kOhma ( stała wartość, niezależnie od przesunięcia czujnika )
a pomiar pomiędzy żółtym a czarnym waha się w zależności od położenia przepustnicy, od 1,86 do 6,94 kOhma więc za nic to nie pasuje

wszystko jest OK, wielkość pomiaru między niebieskim i czarnym jest stała i nie zmienia się. Wartość między żółtym i czarnym zmienia się w zależności od położenia tego plastikowego pokrętła ze śrubkami. Jeśli nie zmieniasz wartości przełącznika na omomierzu to mierzoną wartość między żółtym i czarnym musisz ustawić na 7,18 kOm lub musisz zmienić przełącznik na omomierzu na chyba 20000 i wtedy wartość będzie 718 Om.

Plastikowa ośka od czujnika ma lekki luz i wartość skacze kiedy nią ruszam. I tu pytanie co jest nie tak ?

tak ma być, ma mieć luz

Przy regulacji nie ruszasz przepustnicy, lekko dokręć śrubki czarnej obudowy i delikatnie obracasz całą obudową. Strasznie upierdliwa regulacja, mi zajęła ponad godzinę.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 dni ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 3 dni ago #14

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nie, jeszcze nie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 3 dni ago #15

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
a próbowałeś jeździć z odłączonym TPS?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 3 dni ago #16

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ja właśnie co wykręciłem swój gaźnik i grzebałem przy TPS. Nie wiem czy z nim wszystko OK bo wartości które wskazuje są inne niż te które powinny być, mówię tu o instrukcji którą wrzucił kolega JANO

" pomiaru dokonaj omomierzem dotykając przewody niebieski(plusowy przewód omomierza i czarny ( minusowy)
powinieneś uzyskac wartość od 4,00-6,00
u mnie np jest 4,85
mnozysz ten wynik x14 i to daje ci wynik jaki powinien wskazywać pomiar
przewodów żółtego(przewód plusowy omomierza) i czarnego(minusowy). W/g mojego wynik wychodzi 67,9"

A u mnie wygląda to tak;
pomiar pomiędzy niebieskim a czarnym to 5,13 kOhma ( stała wartość, niezależnie od przesunięcia czujnika )
a pomiar pomiędzy żółtym a czarnym waha się w zależności od położenia przepustnicy, od 1,86 do 6,94 kOhma więc za nic to nie pasuje
Plastikowa ośka od czujnika ma lekki luz i wartość skacze kiedy nią ruszam. I tu pytanie co jest nie tak ?
Czy oby to jest oryginalny czujnik ? Jedyny numer na nim to 017112, brak innych oznaczeń czy np loga Mikuni, fotki poniżej:



Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 dni ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #17

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Dokładnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #18

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
:dobrarobota super. U mnie spręzyna była ok. Czyli TPS tez miał na to wpływ.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #19

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Zrobione, moto pędzi jak pojebane :) Dzięki za rady i sugestie. Fakytycznie rozregulowany był TPS, ale powód wyszedł prozaiczny jak to zwykle bywa. Przełożyłem membramę z iglica ze swojego gaźnika, do gaźnika kolegi i moto się odczarowało. Zacząłem ponownie szukać, rozebrałem u kolegi iglicę i eureka, pękła sprężynka dociskająca iglicę i ta się zawieszała. Wymiana definitywnie załatwia temat.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #20

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Zdejmij filtr powietrza. I pogoń go kilka kilometrów. Jak będzie lepiej pracował to już wiesz gdzie tkwi problem.
LwG
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena