UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Potrzebuję konsultacji.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #21

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Sprawdź najpierw jak jeździ z odłączonym TPS, sam jestem ciekaw czy to możę być ta przyczyna. Ja po odbiorze radka od mechanika, który nie dokońca naprawił usterkę, a objawy były identyczne jak u Ciebie, postanowiłem sam się za to zabrać, odkręciłem gaźnik, zmieniłem dysze i ustawiłem TPS.
Po zamontowaniu całkiem inny motocykl. Teraz niedawno założyłem dysze oryginalne i też chodzi dobrze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #22

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Tego szukałem, dzięki, jesteś WIELKI :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #23

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Pirania

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #24

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
przejedź się bez korka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 1 tydzień ago #25

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
- dysze Mikuni
- membrama OK
- pompa przyśpieszacza OK
- lewego powietrza brak
- odpowietrzenie baku ? nie sprawdziłem
- TPS nie sprawdziłem - nie do końca wiem jak, muszę poszukać na forum
- pompa i filtr OK
- od poczatku nie szedł (V max 70 mil) i się zalewał jak wściekły (zużycie 10/100 km)
- zawory OK
- poziom paliwa OK założony nowy zestaw naprawczy (zaworek odcinający, oringi, uszczelka)
- świece i filtr powietrza nowe
- po regulacji poziomu paliwa zlitrażowany i pali poniżej 6 litrów
- PSM początkow 2,5 obecnie 2 i 3/4
- V max nadal 70 mil
:zly:
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #26

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Pirania dysze Mikuni czy DJ ?? Membrany sprawdzone ?? lewego powietrza nie ssie ?? nie ma problemu z odpowietrzeniem baku ?
wcześniej było ok przyspieszał jak należy czy od początku były problemy ??
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 tygodni ago przez LukaszGda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #27

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Dzięki za radę, spróbuję odłączyć TPS i z odłączonymn polecę na próbę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #28

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Ustawienie TPS było opisane na forum, max godzina roboty z rozbieraniem i składaniem moto. Ja miałem podobnie.
Aktualnie mam taki same ustawienia i dysze jak opisałeś i moto śmiga 180 bez zająknięcia.
Najszybciej, spróbuj odłączyć ten czujnik(mała czarna wtyczka pod bakiem), powinna zaświecić się lampka check engine, i wtedy moto powinno pracować w stanie awaryjnym, wtedy zapłon będzie przesunięty. Jeśli praca się poprawi znaczy że ktoś grzebał przy TPS i go nie ustawił prawidłowo.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 tygodni ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #29

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Pirania napisał:
ale mam problem gdyż moto rozpędza sie maks do 115 - 120 km i zaczyna przerywać.

Hmmmmm ...... :mysli:
Dziwne ....... Ja moge do zamkniecia manetki ale tak przy 170 juz odpuszczam bo ...... pory pelne B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #30

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Sprawdzę, przy okazji podłączyłem dziś przewody paliwa na krótko z pominięciem pompy paliwa i filtra i jest tak samo :(
Dało to jednak pewność, że pompa i filtr są OK.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #31

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Sprawdź TPSa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję konsultacji. 6 lata 2 tygodni ago #32

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Od kilku dni walczę z Radkiem 1.7 2004 r kolegi. Moto walił czarnym dymem z kominów i palił jak smok ok. 9l na 100 km przy setupie dysza paliwowa 172,5, wolnych 35, PSM 3,5 obrotu. Poziom paliwa był dramatycznie wysoki i ustawiony na 11 mm. Obecny setup dusza główna 172,5, powietrzna 40, poziom pływaka 5,8 mm. PSM 2 i 3/4 (zmieniony po próbach z 2,5) moto płynnie wchodzi na obroty, dół obrotów OK, elsatycznie i płynnie sie wkręca. Litrażowanie wykazało zużycie na poziomie ok. 5,7 l. W ydaje się, że wszystko jest OK, ale mam problem gdyż moto rozpędza sie maks do 115 - 120 km i zaczyna przerywać. Zniejszenie prędkośći powoduje, że wszystko jest OK. od 115 km traci moc, tak jakby miał za mało paliwa. Pomysły ? W załączniku foto z ustawieniam paliwa z rodstacilinc. Tak samo wygląda u mnie. Airjet fabryczny 100. Pompa przyśpieszacza działa niemal na dotyk.
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 tygodni ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena