TataMichas napisał:
Gabriel napisał:
Jak podają koledzy oraz manual. Śruba czytaj nakrętka za tylnym cylindrem na klucz imbusowy. Duża płaska. Choć można całość i przez bagnet.
www.werder.ee/Manual/XV1600.pdf Strona 3-24
Na wskazanej przez Ciebie stronie jest informacja, że olej przez "śrubkę" wlewa się po rozbiórce silnika...patrz załącznik.
Ale kto chętnemu zabroni.
LwG
P.S. Ciekawe jaka to ma być ilość tego oleju wlanego bezpośrednio do skrzyni korbowej przez ten otwór?
Tata ja przez ten otwór zalewałem ok 3 litrów i resztę do miski tak jak pisałeś procedura w przypadku rozbiórki silnika aby nie czekać aż suchy silnik przepompuje olej z michy.
W przypadku zwykłej zmiany oleju niema co udziwniać i wymienia się olej w tradycyjny sposób.
Wspomniane śrubki koło kasatorów nie odpowietrzają ich lecz pozwolą zweryfikować po ich popuszczeniu czy olej jest pompowany na kasatory. Odpowietrzyć nimi można magistrale olejową ale nie słyszałem żeby się komuś zapowietrzyła :D
Pod śrubkami mamy miedziane podkładeczki.
Kasatory jeśli są sprawne i układ smarowania działa prawidłowo odpowietrzą się same.