UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Słabe punkty naszych "Gwiazd"

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #1

  • Hipis
  • Hipis Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 629
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 3
Słaby punkt z którym da się żyć i samemu naprawić to wskaźnik paliwa.
Potrafi się zepsuć. Blaszki szlak trafia i trzeba wymienić małe ustrojstwo w baku.
Koszt ok 25 zł . Na forum zamieściłem tutka jak wykonać naprawę.
Czyń miłość a nie wojnę :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #2

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Dremar napisał:
Pytałem o te "słabe punkty" trochę na wyrost. W zasadzie to jeszcze na nim nie jeździłem jedynie filtry, olej czyszczenie i regulacja gaźnika. Czyli garażowy serwis. Nie uśmiecha mi się rozbieranie silnika i sprawdzanie czy aby cos nie tak z jakim elementem. Zapytam jeszcze w kwestii ciśnienia oleju czy jest jakiś czujnik który można by zamontować albo choćby sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe. Gdzieś czytałem wypowiedz że ktoś luzował jakieś śrubki i sprawdzał czy na odpalonym silniku ciśnie olej. Może chodzi o te metalowe wężyki prowadzące do głowic?

Tak jeśli poluzujesz te śrubke będzie leciał olej.
Jeśli tybo się rozsypie nie będzie leciał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #3

  • Dremar
  • Dremar Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 72
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
Pytałem o te "słabe punkty" trochę na wyrost. W zasadzie to jeszcze na nim nie jeździłem jedynie filtry, olej czyszczenie i regulacja gaźnika. Czyli garażowy serwis. Nie uśmiecha mi się rozbieranie silnika i sprawdzanie czy aby cos nie tak z jakim elementem. Zapytam jeszcze w kwestii ciśnienia oleju czy jest jakiś czujnik który można by zamontować albo choćby sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe. Gdzieś czytałem wypowiedz że ktoś luzował jakieś śrubki i sprawdzał czy na odpalonym silniku ciśnie olej. Może chodzi o te metalowe wężyki prowadzące do głowic?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #4

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
W moim byłym xv1600 pierwszy rocznik strzeliło mocowanie amortyzatora łączące z ramą na szczescie wyłapałem zanim się urwało całkowicie temat ogarnięty i zostało wzmocnione. Trybo napędu pompy oleju wymieniłem na poprawione od xv1700 koszt niewielki na pewno nie warto otwierać aby tam zaglądać jak coś to otworzyć i wymienić. Może strzelić nie musi jak strzeli to tanio nie będzie. Jeśli chodzi o akcje serwisową mam odmienne zdanie wysypanie skrzyni skutkuje blokiem koła jednak ja cenie sobie życie i jeśli jest możliwość awarii a takowe były to napewno oddał bym motura na akcje serwisową. W późniejszych rocznikach jak pewnie czytałeś takie problemy nie e występują.
Dodam że motur jest świetny ja przesiadłem się na raidera
Wildka wspominam bardzo miło wiele frajdy mi dawał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #5

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
wszystko cacy tylko dlaczego w powitalni???
przenoszę temat tam gdzie jego miejsce.
Pinhead - Gratki za fajny tekst. Oto to tu chodzi :) :$:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #6

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Dremar napisał:
. Chyba przestanę oglądać bez potrzeby filmów na YouTube.

To jest najgorsza rzecz jaka mozna zrobic !!!!
Kupic motura i sie nakrecac co sie moze zjebac :nie: :du:
To sa praktycznie bezawaryjne motocykle
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #7

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
pinhead napisał:

Jeżeli ktoś piszę,że mocy trochę za mało,to niech od razu szuka XV 1900,tam jest jej nie co więcej,

a ja se kupiłem bo ..... mi sie podobał i chuj :zab: :nnie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #8

  • Dremar
  • Dremar Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 72
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
Pinhead serdecznie dziękuje (podziękowanie) Tobie i kolegom za wyczerpujące wyjaśnienia. Co do samego motorku to nie mam żadnych uprzedzeń w kwestii mocy więc jest i będzie standardowo. Jak dla mnie to i tak zbyt wiele bo zazwyczaj jeździłem na przedwojennych zabytkach lub trochę młodszych ale to już zupełnie inny świat. Chyba przestanę oglądać bez potrzeby filmów na YouTube.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #9

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Recall można robić albo nie, jak kto woli ale samo sprawdzenie przecież nic nie kosztuje. Wystarczy mail lub tel. A może się okazać że jest już zrobione albo nie ma nawet takiej potrzeby. ... I głowa będzie spokojniejsza :mysli: :piw:
Ogólnie też jestem zdania że jak coś dziala to nie nalerzy tego ruszać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #10

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 201
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
odpuść jakie kol wiek dłubanie, i nie słuchaj głupot , te motocykle się nie psują, ciesz sie jazdą gdy przyjdzie czas
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Dremar napisał:
Pogoda nie zachęca do dłubania przy moto więc po jego zakupie czytam i oglądam co nie co. Jest sporo filmików na temat mankamentów naszych gwiazd a to niby z napędem pompy olejowej czy też odkręcającej się nakrędki koła napędowego itd itd. Mój nabytek jest z drugiej ręki więc pytanie do znających temat czy warto np. zdemontować sprzęgło i sprawdzić napęd pompy oleju ? Czy są jakieś miejsca na zasadzie słabych punktów które warto by sprawdzić.

:cooo: :cooo: Broń Cię Panie Boże przed jakimkolwiek profilaktycznym demontażem,a już na pewno przed rozebraniem sprzęgła,tylko po to,że by coś tam sprawdzić,a jak już się na to uprzesz,to lepiej rozbierz cały silnik w "mam
mak,wtedy będziesz miał 100% pewności,co w nim siedzi.
Teraz na poważnie....te motocykle w swojej klasie nie mają słabych punktów :zab:
Jeżeli ktoś piszę,że mocy trochę za mało,to niech od razu szuka XV 1900,tam jest jej nie co więcej,a jak chcę mocnych wrażeń,to coś ze stajni HD 114 "
Niektórych denerwują dźwięki wydobywające się z silnika,ale to też można zredukować praktycznie do "zera"
Kolejna sprawa to hamulce,i one nie będą sprawiały najmniejszego problemu,jak wszystko będzie poskładane jak należy,i stan podzespołów będzie co najmniej dobry.
Zużycie paliwa to wielki + tego silnika.
Moment obrotowy wystarczający,a prędkość max taka,że spokojnie można się zabić :soa:
Zawieszenie spełnia swoje oczekiwania,pod warunkiem,że jest sprawne.Przednie to kwestia gustu,bo tu można zastosować olej 10,15,20,to wszystko zależy od naszych wymagań.
Sprzęgło i skrzynia biegów działa bez najmniejszego zarzutu,pod warunkiem,że jest używane zgodnie ze sztuką,a części,płyny eksploatacyjne wymieniać trzeba i tak,w każdym pojeździe.
Nie wiem,co tu jeszcze można dopisać :mysli: ..... aha,jeżeli chodzi o odkręcające się śruby,nakrętki,to jest to wina tylko i wyłącznie partackiego montażu :kolo:
Na koniec akcja serwisowa,o której przedmówca wspomniał :zab: Jak dla mnie,to sprawa do indywidualnego przemyślenia,bo jest to mówiąc delikatnie,trochę wyolbrzymione :mysli:
Ja osobiście podlegam takiej akcji,bo moja RS jest z 99r,ale raczej w to nie wejdę,bo mój silnik pracuje znakomicie,i szkoda,że by ktoś pchał łapy w jego wnętrze.To,że coś może stać się ze skrzynią,jest tak mało prawdopodobne,że ja bym sobie tym głowy nie zawracał.
To,że ktoś tam kiedyś pisał,że wyczytał jak komuś zablokowało skrzynię,to nie znaczy,że i nam się to przydarzy,a na to może i tak wpłynąć wiele innych czynników.
Można niekiedy wyczytać,jak w motocyklach pękają półki zawieszenia,ramy,wahacze,urywają się korby,zacierają tłoki,pękają opony,itp.....każde z tych sytuacji,może się każdemu z nas przytrafić,i do z dużo większym prawdopodobieństwem :oj:
Tak więc,nie przejmuj się niczym na zapas,pojeździsz trochę,to sam zobaczysz,co można by sprawdzić,poprawić,a może i naprawić.....motocykli idealnych nie ma,i nie będzie :nie: i całe szczęście :polew:
Co do samego wyglądu ogólnego motocykla,to tu chyba nie ma co dyskutować :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dremar

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #12

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Słabe punkty naszych "Gwiazd" 3 lata 2 miesiąc ago #13

  • Dremar
  • Dremar Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 72
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
Pogoda nie zachęca do dłubania przy moto więc po jego zakupie czytam i oglądam co nie co. Jest sporo filmików na temat mankamentów naszych gwiazd a to niby z napędem pompy olejowej czy też odkręcającej się nakrędki koła napędowego itd itd. Mój nabytek jest z drugiej ręki więc pytanie do znających temat czy warto np. zdemontować sprzęgło i sprawdzić napęd pompy oleju ? Czy są jakieś miejsca na zasadzie słabych punktów które warto by sprawdzić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.041 s.
Zasilane przez Forum Kunena