UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dźwięki

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #1

  • szamanpl
  • szamanpl Avatar
Dzięki, jutro lecę do garażu zobaczyć, czy mam te rurki
Prałat i Wykrzyknik ,przy najbliższym spotkaniu ( Kongres ?) macie u mnie piwko
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 miesiąc ago przez szamanpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #2

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Kapitalka się szykuje... Masz syndrom AIS:-)

Teraz odetchnij, jeśli masz AIS nie zdemontowany to to co słyszysz jest jak najbardziej prawidłowe :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #3

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Dźwięk na filmie, o który pytasz to AIS - system dopalania spalin - który wielu z nas ma po prostu usunięty.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #4

  • szamanpl
  • szamanpl Avatar
Właśnie ten filmik obejrzałem i na nim słychać podobny szum (gwizd) pomiędzy 2,20min.a 2,40min,ale ja z angielskiego noga i nie wiem z opisu,czy to dobrze,czy nie, poratujcie kalekę językowego
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #5

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Tutaj jest kilka ciekawych odpowiedzi w temacie dźwięków normalnych i niepokojących:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dźwięki 13 lata 1 miesiąc ago #6

  • szamanpl
  • szamanpl Avatar
Odświeżę temat. otóż w mojej gwiazdce słychać szum w okolicy rozrząd - alternator,który nasila się wraz ze wzrostem obrotów silnika,zastanawiałem się czy to nie jakieś łożysko,lub inne ustrojstwo,ale po obejrzeniu (wysłuchaniu) filmiku z wcześniejszego postu stwierdziłem, że tam też słychać ten szum (gwizd?) od 2.20min -2.40min,proszę o odpowiedź czy tak ma być,a czy coś sprawdzać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #7

  • Upload
  • Upload Avatar
Myślę że będzie ok jak dokręcisz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #8

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
majkelpl napisał:
No i przez piszczacy pasek zaraz rozbierzesz pol silnika :dry:

Heh! Może i tak byc... :evil:
Żeby naprawic, trzeba zepsuc... :P
Myślę,że piszczał przez popuszczone koło i teraz się to uspokoi, ale zobaczymy, trzeba przegonic Waldka troche po drodze...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #9

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No i przez piszczacy pasek zaraz rozbierzesz pol silnika :dry:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #10

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Twoim zdaniem zostawic...? Bo ten oring nie pracuje tak jak uszczelniacz łożyska tylko uszczelnia wałek, wiec chyba nie powinno byc problemu...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #11

  • Upload
  • Upload Avatar
wygląda na to że masz rację
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #12

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Nie był uszkodzony, ale założyłem że jest podtarty i dlatego chciałem go wymienic. A olej moze poszedł dlatego,że było go za duzo-tak jak pisalem, gdy otwarlem srube do poziomu zeby dolac oleju, to ze 100ml sie jeszcze wylalo. A podczas jazdy moze sie pocilo przez to ze kolo było popuszczone i nie dociskalo dystansu, ktory z kolei dociska oring...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #13

  • Upload
  • Upload Avatar
Panowie moment dokręcenia puleya to 85 Nm
Nie przypominam sobie żeby tam był u mnie olej
A co do oringa to wydaje mi się że powinien być oryginalny
Czy był uszkodzony gdy go wyjmowałeś?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #14

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Zakładam,że tam orginalnie był 1mm, bo tam juz grzebala YAMAHA-serwis- podobno wymieniali jakies zabezpieczenia w skrzyni, przynajmniej tak w książce jest wpisane... Chyba,że oni dali za cienki oring... Nie wiem :dry:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #15

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Bo ten dystans który tam przychodzi ma stożek pod oring i nie jest wielkim problemem podłożyc tam 2mm, a to i tak chodzi razem z łożyskiem (chyba ;) ), więc teoretycznie to chyba nie powinno byc problemu... Chyba... ;)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #16

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
to niewiem... :laugh:
A tak powaznie ,kiedys to rozbierałem u kolegi .Tez mialismy przypadek tego typu ze nakretka była luzna,widocznie lubia sie odkrecać.Powiedz mi jak to moliwe jesli był oring gr 1mm a ty wcisnałes 2mmm...szczerzenie pamietam wymiaru ale cos wydaje mi sie niehalo.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #17

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Krzychu Upload, poradź no coś... ;)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #18

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #19

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dźwięki 14 lata 9 miesiąc ago #20

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
PILNE!!!!
Rokręcilem przed chwilą przednie koło pasowe (pulley czy jak jemu tam) i okazało się że śrubę trzymającą koło odkręciłem ręką, może to przyczyna piszczącego paska,że nie chodził osiowo...
Ale dalej. Pod kołem na wałku oprocz duzego uszczelniacza jest pod dystansem oring. I z tamtąd szedł olej troszkę,po walku. Oring ma 1mm grubości, nie mogłem takiego znalezc nowego i zalozylem grubosc 2mm. No i stwierdzilem ze trzeba dolac oleju do przekladni. A po odkręceniu korka poziomu wylalo sie ze 100-150 ml oleju. Moto stoi na podnosniku wiec jest prosto ustawione. I teraz pytanie czy potrzebnie wymienilem ten oring? Moze bylo za duzo oleju i znalazl ujscie...? Czy moze nakretka na kole byla za luzno i go nie dociskala odpowiednio? Jak ją mocno dokrecic? Bo teraz to zrobilem dosc mocno...
PILNE bo moto w powietrzu :evil:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.061 s.
Zasilane przez Forum Kunena