UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dynojet 1700

Odp: O:Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #1

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Kolego napisz na mój mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w odpowiedzi pośle Ci mój numer i coś poradzimy. Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #2

  • Łukasz KrK
  • Łukasz KrK Avatar
krzych1200 napisał:
Jeżeli nie za bardzo masz pojęcie o temacie, to sam nic nie kręć.
Za wysokie spalanie odpowiada przede wszystkim głowna dysza paliwa i ustawienie iglicy na przepustnicy.
Zapraszam do Blask Horse w Słupsku na regulacje.
:wild:

Zarejestrowałem się na tym forum by się czegoś dowiedzieć, nauczyć a tu odsyłają do kolejnego mechanika :kij:
Widzę, że mechanik do którego jeżdżę nie radzi sobie z regulacją. Ciągle jest ten sam objaw. Motor pali miodzio ale jak wbije 4, 5 tylny gar gaśnie, prycha, strzela z rury. Może po 15 km coś lepiej zacznie chodzić i jazda na 5 jest już możliwa. Ale to nie o to chodzi. Jak sam nie nauczę się regulacji tego cholerstwa to widzę, że w Krakowie nikt mi tego porządnie nie zrobi. Czy znajdzie się ktoś kto wyśle mi jakąś instrukcje? Byłbym wdzięczny :piw: :piw: :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #3

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Mi pali przy dobrym kręceniu 120-130 do 5 litrów :), ale co się nasiedziałem to moje. Wszystko to przez ciemny nagar na tylnych świecach, teraz jest OK
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #4

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Jeżeli nie za bardzo masz pojęcie o temacie, to sam nic nie kręć.
Za wysokie spalanie odpowiada przede wszystkim głowna dysza paliwa i ustawienie iglicy na przepustnicy.
Zapraszam do Blask Horse w Słupsku na regulacje.
:wild:
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #5

  • Łukasz KrK
  • Łukasz KrK Avatar
Z uwagi na fakt, iż dopiero się uczę proszę Was o wyrozumiałość i udzielenie informacji. Czy omawiana w tym temacie dysza Mixture Screw (PMS) to ta zaznaczona na schemacie jako "Fig.B" ? Odebrałem motocykl z regulacji i nie do końca jestem zadowolony... Pali mi 7l/100. Co spowoduje, jeżeli zacznę kręcić tą dyszą? Z instrukcji wynika, że powinna być wykręcona na 3 obroty (chyba, że coś źle odczytałem).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: O:Dynojet 1700 12 lata 10 miesiąc ago #6

  • WALDEK-HQV
  • WALDEK-HQV Avatar
Czy ktoś ma do sprzedania nowy taki zestaw DynoJet
www.dynojet.com/pdf/4176.pdf

nr 4176.001
U.S Models Only
2004-2007 Yamaha Road Star 1700
Stage 1&2
Ostatnio zmieniany: 12 lata 10 miesiąc ago przez WALDEK-HQV.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #7

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Janors napisał:
Gadziu, a może do tarnowa się wybierzesz, cos poradzimy napewno, tylko czas, nie wiem gdzie mieszkasz a ja z kolei wyjeżdzam jutro i wrócę w środę, a w czwartek już śmigam do Spały...


Do Tarnowa chyba na razie nie a mieszkam koło Poznania we Wrześni
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #8

  • Janors
  • Janors Avatar
Gadziu, a może do tarnowa się wybierzesz, cos poradzimy napewno, tylko czas, nie wiem gdzie mieszkasz a ja z kolei wyjeżdzam jutro i wrócę w środę, a w czwartek już śmigam do Spały...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #9

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Gadziu79 napisał:
Kurcze nic nie wychodzi obniżyłem iglicę ale efektu nie widzę mam wrażenie że moto idzie lżej ale podczas stałej prędkości tak jak by tylny baniak nie chodził tym bardziej jak dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło słychać jak jeden chodzi a drugi powoli go dogania :(
Na tą regulację bym się skusił lecz jest to kawałem drogi i druga sprawa w piątek muszę startować na zlot do Krościenka więc może ktoś mi coś jeszcze doradzi by moto chodziło równiej

MOje moto nie chodziło równo, gasło na skrzyżowaniach dopóki go nie zagrzałem porządnie. Okazało się, że miałem nieszczelność na łączeniu gaźnik/kolektor ssący. Gaźnik był za słabo dokręcony bo śruba w obejmie była już wyrobiona. Wymieniłem na nową, posmarowałem trochę silikonem i śmiga aż miło. Jak chcesz sprawdzić na nieszczelości takie połączenia to kup starter fluid i na chodzącym silniku psikaj w złączenia gaźnik/ kolektor, kolektor/cylindry. Jak obroty po psiknięciu spadną to znaczy że jest tam nieszczelność. Może to Ci pomoże.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #10

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Kurcze nic nie wychodzi obniżyłem iglicę ale efektu nie widzę mam wrażenie że moto idzie lżej ale podczas stałej prędkości tak jak by tylny baniak nie chodził tym bardziej jak dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło słychać jak jeden chodzi a drugi powoli go dogania :(
Na tą regulację bym się skusił lecz jest to kawałem drogi i druga sprawa w piątek muszę startować na zlot do Krościenka więc może ktoś mi coś jeszcze doradzi by moto chodziło równiej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #11

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Gadziu79 napisał:
Sorki za zasypywanie pytaniami :)
Mam pytanie odnośnie rurki która wychodzi w górnej części gaźnika tam gdzie iglica wchodzi czy powinna ona być zaślepiona czy nie bo ja mam całkowicie otwartą i czy tak powinno być ?
To jest dotaktowy dolot powietrza do komory nad przepustnicą. Teoretycznie powinnien byc połączony z filtrem powietrza choć by po to żeby ciśnienie powietrza zasysanego była taka sama niezależnie od warunków na zewnątrz. Praktycznie jesli nie jest to problemu nie pamiętaj tylko żeby jej pod żadnym pozorem nie zaślepiać.
Co do regulacji, zapraszamy do Wawy wyregulujemy Ci gwiazdkę. Night jeszcze dwa miesiące temu miałspalanie w granicach 8 litów teraz w oscyluje przy 5....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #12

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Gadziu79 napisał:
Sorki za zasypywanie pytaniami :)
Mam pytanie odnośnie rurki która wychodzi w górnej części gaźnika tam gdzie iglica wchodzi czy powinna ona być zaślepiona czy nie bo ja mam całkowicie otwartą i czy tak powinno być ?

Ta rurka powinna być podłączona oryginalnie wężykiem do airboxa. Ja jak zmieniałem filtr na otwarty to jej nigdzie nie podłączałem bo przy filtrze i tak ona jest podłączona tak ciulato, że powietrze jakie do niej trafia nija nie jest filtrowane.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #13

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Sorki za zasypywanie pytaniami :)
Mam pytanie odnośnie rurki która wychodzi w górnej części gaźnika tam gdzie iglica wchodzi czy powinna ona być zaślepiona czy nie bo ja mam całkowicie otwartą i czy tak powinno być ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #14

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Gadziu79 napisał:
Chciałbym jeszcze spytać jaki wpływ ma zmiana położenia iglicy na co wpływa ?
Czy jeśli się ją podnosi to zwiększa się dawka paliwa i co za tym idzie zużycie paliwa i odwrotnie ?
Czy o co innego chodzi ?
I co z dyszami ? Jakie są między tym wszystkim zależności ?
No i dlaczego nie ma serwisów do których można by zaprowadzić Grata i oczekiwać rzetelnej regulacji z uwzględnieniem podanych oczekiwań
Bo mi raczej chodzi o małe spalanie niż o wielkiego kopa i zawrotne prędkości

Jak podniesiesz iglicę to zwiększasz dawkę paliwa. Ja mam dyszę 195 i iglicę na 4 rowku (licząc od tępego końca). Spalanie od 4,7 do 5,4. Wcześniej miałem na 3 rowku i spalanie wychodziło 5,6 średnio. Czyli spalanie spadło. Ale trzeba przy tym uważać żeby moto oddawało odpowiednią moc w całym zakresie obrotów czyli przy każdej pozycji otwarcia przepustnicy.
A serwisy są jakie są. Ja znam jeden rzetelny i to nie jest autoryzowany serwis ale tanio nie jest.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #15

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
A to co to jest za wynalazek co daje POWER CONE
Yamaha Road Star

www.baronscustom.com/catalog/display/314/index.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #16

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Chciałbym jeszcze spytać jaki wpływ ma zmiana położenia iglicy na co wpływa ?
Czy jeśli się ją podnosi to zwiększa się dawka paliwa i co za tym idzie zużycie paliwa i odwrotnie ?
Czy o co innego chodzi ?
I co z dyszami ? Jakie są między tym wszystkim zależności ?
No i dlaczego nie ma serwisów do których można by zaprowadzić Grata i oczekiwać rzetelnej regulacji z uwzględnieniem podanych oczekiwań
Bo mi raczej chodzi o małe spalanie niż o wielkiego kopa i zawrotne prędkości
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #17

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Z tym zamówieniem jestem za ale jak będziesz dokładnie coś wiedział jaki koszt wyjdzie na osobę w złotówkach to daj znać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #18

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Gadziu79 napisał:
MI się wkręca idealnie choć jak mówiłem nie tak jak kiedyś jak go kupiłem ale będę teraz kombinował z regulacją może coś wskóram tylko męczące jest o ciągłe rozbieranie i skręcanie mam nadzieję że gwinty to wytrzymają
Chciałbym jeszcze spytać o tą śrubę przedłużającą do PMS podaliście stronę z której można zamówić ale angielskiego nie znam i nie za bardzo wiem co zamówić może ktoś z was ma jedną więcej by odsprzedać no i jaki jest ewentualny koszt zakupu ?

Ja ostatnio chciałem zamówić bezpośrednio w baronie ale za śrubę za 19$ policzyli 36$ transportu. Tak więc gdybyś chciał zamawiać to może zrobiłoby się jakieś zamówienie zbiorowe przez Polkom, albo poprosiłbym znajomych w stanach o zakup i przesłanie. Trzebaby coś pokombinować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #19

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
MI się wkręca idealnie choć jak mówiłem nie tak jak kiedyś jak go kupiłem ale będę teraz kombinował z regulacją może coś wskóram tylko męczące jest o ciągłe rozbieranie i skręcanie mam nadzieję że gwinty to wytrzymają
Chciałbym jeszcze spytać o tą śrubę przedłużającą do PMS podaliście stronę z której można zamówić ale angielskiego nie znam i nie za bardzo wiem co zamówić może ktoś z was ma jedną więcej by odsprzedać no i jaki jest ewentualny koszt zakupu ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #20

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Seboka napisał:
Ostateczny test wykazał spalanie 5,53 litra na 100 km/, szybkość 120-130 tryb jazdy mieszany, musiałem wzbogacić mieszankę PMS jest wykręcony na 2 obroty. Przy zbyt ubogiej mieszance musiałem rozgrzać mocno silnik inaczej gasł np. na krzyżówce.
Jeśli z 0,5 obrotu wykręciłeś na 2 to nie wzbogaciłes a zubozyłeś... Wykręcając PMSa zubażasz a wkręcając wzbogacasz :-)

Gadziu79 jeśli miał byś za mały poziom paliwa motocykl po odkreceniu dość dynamicznie manetki nie wchodził by na obroty. Ssał by jak oszalały powietrze a do piero po chwili załapywał paliwo.

Ja ostatnio z 3 wcięcia iglicy licząc od dołu opuściłem na 4. moto zaczeło się zbierać o wiele lepiej niż wcześniej :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.043 s.
Zasilane przez Forum Kunena