UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dynojet 1700

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #21

  • Rocker
  • Rocker Avatar
A jaką masz dyszę pilot jet? Ja wymieniłem tą z zestawu na oryginał, można go kupić w yamasze, 35zł. Sprawdź też cięgło ssania czy aby ma dość luzu żeby całkowicie wyłączyć ssanie. Ja mam dysze 190, nie głaszczę manety, jeżdżę dość dynamiczne i spalanie 5,4.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 9 miesiąc ago #22

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
A ja walczę z ustawieniem :( mam filtr K&N wydech bodajże Cobry i Dynojety założyłem dyszę 175 i iglicę na 4 rowku od góry PMS na 4 obroty motorek chodzi ale nie tak jak kiedyś przed nieszczęsnym serwisem w Yamasze :( po którym musiałem zakupić nowy zestaw dynojet bo to co miałem gdzieś zgubili i włożyli bóg wie co jakieś części od pralki
Teraz motocykl jakoś jeździ ale nie ma w nim tej lekkości co prawda idzie 190 km/h ale mam cały czas wrażenie że tylny cylinder jakby nie chodził po puszczeniu manetki przez chwile chodzi tylko jeden dopiero po chwili drugi i się gubi spalanie minimum 7,5 przy różnej jeździe ostatnio nawet nie przekraczałem 110 by sprawdzić czy za oszczędzę ale wynik był ten sam :(
Mam pytanie czy może być ustawiony za mały poziom paliwa ?
świece są idealnie czyste aż białe przy powyższych ustawieniach jak Miałem PMS na 3 obroty były czarne
Co zrobić by spalanie było mniejsze ?
Dziś przestawiłem iglicę na 3 i PMS na 2 motocykl chodzi dość normalnie ale nadal jest to gubienie cylindra przy zejściu z obrotów jak go wkręcam wszystko ok leczy czasem przy równej jeździe też go gubił ciekaw jestem jakie teraz będzie spalanie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 11 miesiąc ago #23

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Seboka napisał:
Ostateczny test wykazał spalanie 5,53 litra na 100 km/, szybkość 120-130 tryb jazdy mieszany, musiałem wzbogacić mieszankę PMS jest wykręcony na 2 obroty. Przy zbyt ubogiej mieszance musiałem rozgrzać mocno silnik inaczej gasł np. na krzyżówce.

Ja zrobiłem w weekend 300mil i wyszło mi między 5,7 a 6l/100km, co i tak uważam za sukces zaczynając od 7,5l/100. Rzecz w tym, że teraz mam większą dysze (195) niż miałem na początku (175) ale problemem była dysza pilot jet z zestawu DynoJet. Zakupiłem oryginalną 35 za całe 33zł. Teraz będę się bawił iglicą gdyż jest na 5 wcięciu. Opuszę ją na 3 bo na 4 już pojeździłem ale niestety trochę wtedy pogoniłem z kolegami A4, więc test nie był miarodajny. Co ważne w końcu kolor świec jest mniej więcej prawidłowy, trochę są za jasne ale chyba lepiej takie niż czarne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 13 lata 11 miesiąc ago #24

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Ostateczny test wykazał spalanie 5,53 litra na 100 km/, szybkość 120-130 tryb jazdy mieszany, musiałem wzbogacić mieszankę PMS jest wykręcony na 2 obroty. Przy zbyt ubogiej mieszance musiałem rozgrzać mocno silnik inaczej gasł np. na krzyżówce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #25

  • jacol1964
  • jacol1964 Avatar
Tak chodzi mi główną dysze w zestawie są dysze od 165 do 210
Ja założyłem 2setke i jestem zadowolony.
Cały zestaw dysz z iglicą kosztował 235zł
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #26

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Mnie ma niby kosztować 235zł, kumpel ma warsztat motocyklowy i handluje różnymi akcesoriami (Kuryakyn, K&N i wiele wiele innych). Nawet oryginalny pogrzewacz gaźnika mi ściągał z Yamahy, a że do niego mam bliżej niż do serwisu w Opolu więc korzystam z jego usług.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #27

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Ano...taki sam leży u mnie w garażu.Płaciłem coś ok. 80 dolców razem z przesyłką.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #28

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Ja zamówiłem taki zestaw.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #29

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Dynojet 200- pewnie chodzi o dysze o rozmiarze 200 ,która jest w zestawie razem z innymi dyszami.
O ile dobrze pamiętam w moim były :
210
200
195
190
175
170
160
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #30

  • Rocker
  • Rocker Avatar
jacol1964 napisał:
Witam.
Miałem ten sam problem założyłem zestaw dysz dynojet 200 iglica na 4
Motor zapalam na saniu bez gazu chodzi bardzo dobrze po chwili sanie stopniowo przymykam
po rozgrzaniu motor chodzi równo nigdy nie bedzie 2 kociął pracował tak ja pierwsz.
W zeszłym sezonie założyłem świece irydowe chwile było lepiej ale szkoda siana
bo po miesiącu było to samo. Niewiem ile bedzie mi palił
Do wszystkiego doszedłem metodą prób i błędów. Na serwis nie liczcie bo niema fachowców
są z łapanki!!!
Pozdrawiam

Powiedzcie mi proszę co to jest za zestaw Dynojet 200? Ja zamówiłem pod Road Stara 1700 i o ile pamiętam to numer był E4176 - Stage 1 & 2.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 dni ago #31

  • jacol1964
  • jacol1964 Avatar
Witam.
Miałem ten sam problem założyłem zestaw dysz dynojet 200 iglica na 4
Motor zapalam na saniu bez gazu chodzi bardzo dobrze po chwili sanie stopniowo przymykam
po rozgrzaniu motor chodzi równo nigdy nie bedzie 2 kociął pracował tak ja pierwsz.
W zeszłym sezonie założyłem świece irydowe chwile było lepiej ale szkoda siana
bo po miesiącu było to samo. Niewiem ile bedzie mi palił
Do wszystkiego doszedłem metodą prób i błędów. Na serwis nie liczcie bo niema fachowców
są z łapanki!!!
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 dni ago #32

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Janors napisał:
kilka minut i zrobione
Tak brzmi wersja optymistyczna :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 dni ago #33

  • Janors
  • Janors Avatar
W kazdym zestawie Dynojeta jest instrukcja montażu, kilka minut i zrobione, ale jeszcze poxniej regulacja na ciepłym silniku
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 6 dni ago #34

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Koledzy, kto z was jeździ na zestawie Dynojet do RS1700 + standardowy filtr + akcesoryjne wydechy? Będę montował u siebie i byłbym wdzięczny za jakieś sugestie co do ustawień, spostrzeżenia itd.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #35

  • Seboka
  • Seboka Avatar
zmówiłem dysze 32,5 i zobaczymy jak będzie cdn.....

I już założona, praca idealna, PMS wykręcone na 0,5 obrotu i jest dobrze
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #36

  • Polo
  • Polo Avatar
bo idealnie to ma być "zero" i tak się ustawia , wtedy oba ramienia konika naciskają równo i równoczesnie na oba zawory , jakikolwiek luz powoduje "klepanie". maksymalny dopuszczalny luz to 0.04 , więc jeśli zwiekszyłeś luz z prawie zero na 0.04 to, to nie było dobre.

Zaś właściwy luz zaworowy jest automaczynie regulowany na hydraulice.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #37

  • Upload
  • Upload Avatar
instrukcja mówi o tolerancji od 0.04 do 0.00
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #38

  • Janors
  • Janors Avatar
Instrukcja podaje 0,04mm a nie zero, więc tak ustawiłem, ciasniejsze oznaczało w moim przypadku, ze 0.04 na tylnym garczku nie wchodziło, pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #39

  • Polo
  • Polo Avatar
Janors napisał:
A, zapomniałem, ustawiłem też a w zasadzie spradziłem luzy zaworowe, tylny garczek miał nieco ciaśniejsze jak przedni. Pozdrawiam wszystkich, Jano


jak były ciasniejsze ? luz na koniku zaworów ustawia się na zero ,
resztę robi hydraulika
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #40

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Ja myślę nad ewentualną zmianą Pilo Jet na mniejszy tylko może być problem z zakupem z USA z tego co sprawdzałem nie wysyłają do europy. Mam zamiar za rada Uplada wykręcić jeszcze PMS ten zabieg ma dać mu więcej powietrza, na razie mam wykręcona na 2,5 obrotu. Wykręcę na 4 obroty, jak na razie przerywa na tylnim garku na zimnym silniku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.039 s.
Zasilane przez Forum Kunena