UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dynojet 1700

O:Dynojet 1700 14 lata 2 miesiąc ago #41

  • Janors
  • Janors Avatar
Witaj, mam bardzo mało czasu więc dopiero dziś wszedłem na forum od długiego czasu.
Mam podobny kłopot, walczyłem z tym ale przyszła zima i dałem sobie spokój, opiszę Ci chętnie co zrobiłem i jak rozpocznę prace wiosenne przy motocyklu mogę się podzielic uwagami. Jedno jest pewne , zgadzam się z kolegami z forum, że nie ma jednej recepty na ustawienie ROADSTARA 1700 po zmianie czegokolwiek z ustawień fabrycznych.
Ja miałem oryginał, był załozony AIS i wyglądało na to ze jest wsz ok. Nie litrażowałem motocykla bo jeździłem głownie na krótkich dystansach, ale napewno palił ponad 7 litrów. Najpierw zminiłem mu wkład filtra z orytginału na K&N, później dostał Cobry Speedster Longs z wkładkami z łuską, wyciągnąłem AIS i zaczeły się kłopoty, ale nie poddawałem się. Kupiłem zestaw Dynojeta i pozmieniałem dysze. Na zalecanej przez Dynojeta pilot jet nie chodził wcale, wieć zostawiłem oryginalna, ale za to zmieniłem dysze paliwową z oryginału 182,5, na 175.., iglicę na 3 rowek. Pobawiłem się srubką PMS i jakos było.
Niestety nie zadawalało mnie to : jakoś.
Wykręciłem gaźnik, odkręciłem TPS i to był błąd. TPS, bowiem, ma bardzo delikatna mozliwość ustawienia we właściwym punkcie i bez omomierza na oko to loteria. Ale wiem , jak należy to zrobić tylko musze ;poszukać bo wyleciały mi z głowy te nastawy. Duzo się dowiedziałem ze strony Roadstarclinic, znajdziesz tam duzo i dla siebie. Jak kochasz motocykl, będziesz miał do niego i cierpliwość, na wiosne napewno ci cos poradzę jesli do tej pory sam i z pomoca innych nie dasz rady.

Byłem w srodku sezonu na trasie również, objechałem z Tarnowa gdzie mieszkam, , Łódź, Toruń, Kołobrzeg, Poznań , Kraków i jazdy miejskie, razem jakieś 1800 km i z bagażami oraz moja Panią, motocykl nie spalił więcej jak5,5 -6litrow, wiec było ok.
Ale w końcu sezonu pojawiły się Twoje objawy, miałem wrażenie ze słabiej palił na tylnym garczku i tez rozpocząłem poszukiwania powodu.
Moze one po prostu lubia ciepło.
Tak czy inaczej, rozebrałem gaźnik, kolega posiadający myjkę tzw ultradzwiekową wyczyścił go( wygładał po tym zabiegu jak nowy) i skoro był wymontowany gaxnik, odkręciłem też kolektor ssący, aby wykluczyć nieszczelności, kolektor we wnetrzu został przepolerowany, również z polecenia strony Roadstarclinic, zamówiłem w USA srubkę wystająca z gaźnika do ustawienia PMS i czekam na wiosne, będę wszystko montował,, zagrzeję motocykl i sie zobaczy co to dało. A, zapomniałem, ustawiłem też a w zasadzie spradziłem luzy zaworowe, tylny garczek miał nieco ciaśniejsze jak przedni. Cewki, zamieniałem, świece zamieniałem, ale tak jak pisze nie byłem przed zima do kona gotów ze wszystkim i odpusciłem,
jak masz pytania pisz jakoś czas dorwie to odpisze bo jestem kierowcą wiec często mnie niema,
Pozdrawiam wszystkich, Jano
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #42

  • Upload
  • Upload Avatar
odrobiłeś lekcję znakomicie!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #43

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Wróciłem do oryginalnego Pilot Jet bo na tuningowym nie szło ustawić, walił w wydech niemiłosiernie :S. Teraz pracuje równo, choć świece trochę czarne ale to zostawię na sezon, jeśli będą dalej czarne opuszczę iglicę na najniższe wcięcie. Chyba że koledzy mają jakieś propozycje ????
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #44

  • Polo
  • Polo Avatar
to ja się zareklamuję w tym temacie ,

Mam do sprzedania komplet DynoJet do XV 1700 , nowy wraz z opakowaniem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #45

  • Upload
  • Upload Avatar
Grunt że działa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #46

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Na początku chciałem podziękować Krzyśkowi - Upladowi i TomHalowi za nieocenione rady :cheer: . Problem był prosty aż wstyd pisać, dysze Main Jet wkręciłem w miejsce dyszy Start Jet , dlatego użycie ssania powodowało gaśnięcie silnika. Po ponownym zainstalowaniu dysz i ustawieniu PMS na 2,5 obrotu wszystko pracuje idealnie. Zobaczymy jak będzie w czasie sezonu sprawować i jak wypadnie spalanie.
Dobrze że posiadałem książkę serwisową z schematami budowy motocykla. Dostrzegłem że pod Main Jet znajduje się tuleja i tu spostrzegłem mój błąd.
Ale teraz to już wiem :D
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #47

  • vpower
  • vpower Avatar
Pierwsze. Wkrec mu PMS i ustaw inaczej bo za duzo paliwa dostaje.
To jest pierwsze lekarstwo.
Po drugie - dopuki nim jezdzic nie zaczniesz to sobie mozesz poustawiac co chcesz a i tak to zmienisz po konkretnej przejazdzce.
Te silniki zupelnie inaczej pracuja na wolnych niz pod obciazeniem (nawet jak sa zagrzane w garazu). Bedac szczerym odczekalbym do wiosny z zabawa z gaznikiem bo przy tych temperaturach oraz zakladam sniegu to niewiele zwojujesz.
Trzy - przy innych bebechach w gazniku zmienia sie uzywanie ssania. Moje moto odpalam na ssaniu ale gdybym go zostawil na nim za dlugo to go zadusi. Nie przetrawi tej ilosci mieszanki.
Cztery- przy 1,7 lepiej lekko ubozsza mieszanka niz za bogata. Wprawdzie nie kazdemu sie sklejaja zawory ale lepiej dmuchac na zimne.
Pzdr.
P.S.
Niektorzy wymianiaja Pilot Jet na 36 od HD - podobno lepiej pracuje ale co gosc to inna opinia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #48

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Założony filtr, odpalany w garażu (temperatura dodatnia) próbowałem też na pół ssania i też lipa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #49

  • jaca
  • jaca Avatar
Sebastian ja w moim mam tak.Jak jest zimny wyciągam ssanie i zapalam.Dosłownie za chwilę powoli przymykam ssanie równocześnie delikatnie odkręcając gaz , gdy ssanie całkiem zamknę to muszę go trzymać na lekkim gazie aż się trochę zagrzeje.Potem już idzie.
Gdybym chciał go trzymać do zagrzania na ssaniu to mi go zaleje.Po prostu jest większa dysza i dostaje więcej paliwa ,przez to tak się dzieje. :dry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #50

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Filtr założony czy odpalasz bez filtra? W garażu czy na powietrzu?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #51

  • NightRider
  • NightRider Avatar
NightRider napisał:
Na schemaćie to śruba z nr 4 Pilot Mixture Screw (PMS) znajduje sie tuż pod wlotem powietrza z filtra. Jeśli nie masz schowanej pompy paliwowej musisz ściągać obudowę filtra. Aby nią pokręcić trzeba kupic przedłużaną śrubę z uchwytem albo śrubokręt z krótką rączką.

Mam nadzieję że nic nie pokręciłem. Znaczy się w tekście bo śrubą jeszcze nie kciłem. Zamówiłem już taką długą od Kuryakyna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #52

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Na schemaćie to śruba z nr 4 Pilot Mixture Screw (PMS) znajduje sie tuż pod wlotem powietrza z filtra. Jeśli nie masz schowanej pompy paliwowej musisz ściągać obudowę filtra. Aby nią pokręcić trzeba kupic przedłużaną śrubę z uchwytem albo śrubokręt z krótką rączką.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #53

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Jest problem, w czasie pierwszego rozruchu, mam wrażenie że zalewa. Na rozgrzanym jak wczoraj odciągałem sanie silnik gasł.

Jakieś propozycje ??????? :huh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #54

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
No i dysze założone, Main Jet 182,5 czyli 2 w zestawie od najmniejszej, nowa iglica ustawiona na 2 wcięcie od góry, Pilot Air 1,3 , Pilot Jet 37,5. Zestaw dysz dedykowany do wydechu.
Różnica w pracy ogromna :jee: . Nie ruszałem śruby PMS, jutro zobaczę jaka będzie praca na całkowicie zimnym silniku.
Przed wymianą dysz równą prace miałem tylko po rozgrzaniu silnika na max, teraz na lekko ciepłym silniku dochodzi do ucha rytmiczne patataj :D .
Musze podkreślić że w wcześniejszym motocyklu Wild Star 1,6 też obyło się bez regulacji PMS.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #55

  • Upload
  • Upload Avatar
W stanach nie mają norm Euro ( jak sama nazwa wskazuje )
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #56

  • vpower
  • vpower Avatar
Upload napisał:
Seryjne motocykle wychodzą ubogie a nie bogate gównie ze względy na "ekologię"
Śrubkę do regulacji Pms warto mieć mi zajęło tydzień optymalne ustawienie ( codziennie przed pracą pół obrotu )

Jeśli chodzi o tego Krzyśka to ja mam 1,6 i iglicę też mam zmienioną

No to u mnie bylo dokladnie odwrotnie z ta ekologia a bralem moto w skrzynce od yamahy czyli nawet dilera skladajacego go do kupy nie widzial. Chyba ze sa roznice pomiedzy moto na rynek usa a europe. Zreszta to najmniej wazne - to co sie zgadza to to, ze trzeba sie pobawic zanim optimum sie znajdzie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #57

  • jaca
  • jaca Avatar
Ja kupiłem zestaw z firmy Küryakyn.W zestawie był filtr ,obudowa filtra, przewody i cztery zestawy dysz w zależności jakie motocykl ma wydechy i jaka wersja silnikowa 1600 lub 1700.No i instrukcja montażu i ustawienia.Zrobiłem wszystko według instrukcji i motocykl chodzi zajebiście.Spalanie 4,8 L do 6,5 L .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #58

  • Upload
  • Upload Avatar
Seryjne motocykle wychodzą ubogie a nie bogate gównie ze względy na "ekologię"
Śrubkę do regulacji Pms warto mieć mi zajęło tydzień optymalne ustawienie ( codziennie przed pracą pół obrotu )

Jeśli chodzi o tego Krzyśka to ja mam 1,6 i iglicę też mam zmienioną
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #59

  • Polo
  • Polo Avatar
vpower napisał:
sebastian K napisał:

Co do nierownej pracy tylnego gara 1,7 tak ma. Inaczej pracuje jak 1,6 i zawsze nierowno na wolnych. Przy podkreceniu obrotow ustepuje to albo nie jest odczuwalne. Czemu tak jest - podobno z powodu jednej dluzszej laski popychacza na tylnym garze. Czy taka jest prawda - nie mam pojecia.
Pzdr.

1,7 ma inna jedna laskę, gdyż inna jest też krzywka ssąca tylniego cylindra .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 3 miesiąc ago #60

  • vpower
  • vpower Avatar
Raczej powinien Ci sie miescic w 6 na stowe. Oczywiscie to teoria tyczaca zmian w gaznikach. Oryginalne ustawione przez yamahe RS potrafily duzo wiecej niz 6 wypic.
Za bogata mieszanka daje tylko wtedy jakas przewage jak zapindalasz > 170 a i nie zawsze bo moze go przytykac.
Generalnie to lepiej minimalnie za ubogo niz za bogato. Najgorzej wyczuc cos w polowie bo troche za duzo zmiennych jest.
Ja przeszedlem wszetkie 3 dysze oraz pare ustawien igly + PMS zanim cos z tego wyszlo. Oczywiscie pojedzie na kazdym zestawie ale jak pojedzie to juz inna bajka. Z tego co pamietam to mam srodkowa dysze czyli 172,5 i igle na 4 lub 3 wycieciu. Czasem nawet glupia podkladka duzo daje bo wtedy dzwigasz lub opuszczasz o pol wyciecia. Generalnie to co pisze w instrukcji to jakis punkt wyjscia ale na pewno nie optimum. Patrzac po tym co tam pisalo powinienam miec maks dysze i igle bodajrze na 5. Zapewne jak bym startowal z odkreconym na 3/4 gazem to by mi rece wyrwalo ale pozostaje pytanie czy wogole by sie tak wkrecil a kopcilby jak lokomotywa.
Co do Barona:
www.baronscustom.com/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena