UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #61

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Orcio sorry - 63kW.
Ale dla mnie ma nawet jak to sie mowi bez kozery: pińcset ;)

Jak mysle o zmianie Moto, to przestaje o tym myslec. Z poprzednimi Moto mialem inacy ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #62

  • silnoręki
  • silnoręki Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 358
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 1
TataMichas- trafiłeś w samo setno :br: Wybór zależy od nas samych i tylko od nas :hej: oczywiście opinię mile wskazane.

Frankenstein , Ja cztery sezony temu jak kupowałem swojego Wildka (wcześniej nie miałem żadnego moto) kierowałem się tylko niezawodnością, funkcjonalnością, wyglądem i jaszcze raz wyglądem zwłaszcza silnika. :polew: Po zakupie bałem się na niego wdrapać i sam pojechać .Dziś nie zamienił bym go na nic innego. Reszta wyjdzie w praniu ;;; jak to mówią JAK BĘDZIESZ DBAŁ, TAK BĘDZIESZ MIAŁ ;;; :piw:
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 miesiąc ago przez silnoręki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #63

  • arturnaw
  • arturnaw Avatar
Frankenstein napisał:
Jeszcze myślałem nad Raiderem 1900 ... hmmm...

fajne bydle www.raiderperformance.com/RPshoot%20026.jpg

Ja się przesiadłem z Radka na Raidera - sama przyjemność, choć Raider nie jest już taki klasyczny, jednak jest dłuższy i chyba wygodniejszy (dla mnie, mam prawie 190 cm, silnik na wtrysku mniej problemowy, u mnie nikt nie chciał się bawić w regulację gaźnika, a sam nie znam się na tym :chop:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #64

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Ale o co cho…? Gaźnik czy wtrysk? RS czy WS? XV1700 czy XV1900? Gwiazda czy VTX? Szukamy dziury w całym??? Jeden lubi córkę, a drugi teściową. :D

Rozumiem rozterki, bo w gruncie rzeczy obojętnie jaki będzie Twój wybór tak czy owak trzeba będzie wydać grubą kapustę na zakup. Jednakże jeśli pisane Ci trafić na feler, to choćbyś przebierał ze trzy lata to i tak trafi Ci się problemowy egzemplarz obojętnie jakiej marki. Oczywiście popieram naukę na cudzych zamiast własnych błędach ale sądzę, iż wszystkie wymienione konstrukcje są obecnie tak dobrze dopracowane, że nie można się doszukać jakiś grubych niedociągnięć jednoznacznie skreślających wybór. Pozostały zatem osobiste fisie, prawda? :jez:

Skoro sporo się w życiu najeździłeś, równie dużo widziałeś to chyba ugruntowałeś sobie preferencje?
Szukasz klasyka, prawda? No to powtarzam, o co cho…? Co jest chłodzone powietrzem, na gaźniku*, posiada pas napędowy, styl a przede wszystkim niepowtarzalny wygląd powodujący przynajmniej twardnienie sutków u płci przeciwnej? Tylko i wyłącznie Gwiazdy, więc o co cho…?

Mam nawet powiedzenie, że: „Doświadczony, wypoczęty i pełen genialnych pomysłów ósmego dnia Bóg stworzył Road Stara” (Wildka oczywiście również :zab: )

Osobiście dla mnie rozterką był wybór pomiędzy HD a W/RS. Pomijając koszty czy to pierwotne czy wtórne, serwisowe decydującym czynnikiem były wrażenia z przejazdów kolegów/jazdy własnej oraz (no sorry, no :jez: ) dźwięk i wygląd. Nie masz możliwości jazdy, czy też oglądania na żywo? Zrób jak ja – ściągnij zdjęcia egzemplarzy w Twoim wymarzonym umaszczeniu i ugadżetownieniu, żonę wyślij do SPA (wersja oszczędnościowa – do garów), dzieci do szkoły z internatem (wersja oszczędnościowa – do sprzątania), sam porządnie się najedz i wypróżnij, a wyposażony w zapas browaru i fajek, żarcia odizoluj się od otoczenia. Powołując się na obrazy z przeszłości wyobraź sobie siebie na każdym ze sprzętów ze szczególnym uwzględnieniem proporcji zawodnik vs. moto. Będzie co ma być, a i wybór będzie właściwy, bo tylko Ty wiesz czego chcesz i już. Trzeba to tylko czasem alkoholem wydobyć. :piw:

Na koniec pytanie, czy pomimo iż wszystkie opinie „wielkich krytyków” mówią, że tak czy a taki film, książka lub cokolwiek z Twojego ulubionego autora jest do bani odwiedzie Cię od sięgnięcia poń?

* Mam odmienne zdanie od Pitera1600 – wolne obroty to dopiero jest jest to! Bulgot ledwie co zipiącego, duszącego się na bardzo, bardzo wolnych obrotach silnika jest bezcenny, za resztę możesz zapłacić kartą MasterCard :hej: . Przecież to na wolnych są najlepsze wibracje i czuć niemal każde uderzenie widlastego serca. Stwierdzenie, że wolne są nie ważne są dla mnie co najmniej profanacją. :jez:

P.S.
1. Tylko własne doświadczenia (jazda) oraz ewentualnie wyobrażenia dokąd chcesz dojść, pomogą Ci w wyborze, a później ugruntują szczęście posiadania.
3. Plusy i minusy? Są mega nie obiektywne. Zależą od zawodnika i egzemplarza. Pamiętaj o tym. Możemy Ci tylko powiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie WRS lub HD (Piter) i tyle.
3. Nie bardzo jestem w stanie sobie wyobrazić jak ktoś z forum WRS ma Cię przekonać do innego sprzęta? :polew:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #65

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Miałem Virkę 750 i jej prowadzenie (zwłaszcza w zakrętach) chowa się do XV. A jeżeli chodzi o przyspieszenia (elastyczność) to jeżeli tylko nie masz piątki poniżej 80 - 90/h to Virka 1100 nie ma najmniejszych szans.
Wierz mi, że do normalnej jazdy w zupełności to wystarczy.

A poza tym to jest zajebiście piękny motocykl i jak za szybko jedziesz to ryzykujesz fakt, że jego piękno nie zostanie dostrzeżone przez innych :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #66

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
[quote="


Virago 1100 kocham również za przyspieszenie, które ratowało mi dupsko w wielu sytuacjach, chciałbym polegać na Roadzie w podobny sposób.[/quote]

Nie martw się, radek szybciej się zbiera i zdecydowanie ma lepsze osiągi (mam Virago 750)
tylko jest zdecydowanie cięższy (zwalisty),ale jak trochę pojeździsz będziesz śmigał jak na motorynce.
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #67

  • szoszon
  • szoszon Avatar
Road Star wolny...!
Czytałem, że można nim zejść poniżej 6 s.
Sam nie mierzyłem, ale czasem jak odkręce to nie jedno bmw się zdziwiło...:zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #68

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
Marek73 napisał:
No to przy Twojej "duszy" jakoś na VTX Cię nie widzę. Dwa razy odwiniesz na prostej, dwa razy sprawdzisz czy Ci się budzik zamyka i Ci się znudzi. Jak lubisz się turlać w rytm "patatajstwa" to XV jest stworzony dla Ciebie. A moc? Mój ma 63 konie i gdybym tylko chciał to z palcem w dupie mogę z dowolnego zakrętu wylecieć :-)

Trafiłes w sedno. Też tak myślę, że kupiłbym 1800 i nadal z żalem oglądał bym się za innymi.



Co ma jeszcze duszę o której pisałem, , nie jest powolne jak słoń ale i nie ma gabarytów Tytanica?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #69

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
piter 1600 napisał:
Jeśli tak kochasz urok klasyka to VTX 1800 i XV 1900 są na wtrysku ,więc odpadają już na starcie.:jez:


Wiem :( Takie czasy. Zdaje sobie sprawę - ledwie wybaczyłem rozrusznik a wkrotce będę musiał wybaczyć wtrysk, bo nic innego nie będzie można sensownego kupić.

Jedno mnie martwi. Kolejny raz słyszę że Road jest znacznie wolniejszy. Nie miałem okazji nim jeździć - faktycznie taki mułowaty czy tylko straszycie? Jeżdżę solo, więc już będzie mu lżej, ale nie chce się ciągnąć w ogonie za Dragami.

Virago 1100 kocham również za przyspieszenie, które ratowało mi dupsko w wielu sytuacjach, chciałbym polegać na Roadzie w podobny sposób.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #70

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jeśli tak kochasz urok klasyka to VTX 1800 i XV 1900 są na wtrysku ,więc odpadają już na starcie.:jez:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #71

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
No to przy Twojej "duszy" jakoś na VTX Cię nie widzę. Dwa razy odwiniesz na prostej, dwa razy sprawdzisz czy Ci się budzik zamyka i Ci się znudzi. Jak lubisz się turlać w rytm "patatajstwa" to XV jest stworzony dla Ciebie. A moc? Mój ma 63 konie i gdybym tylko chciał to z palcem w dupie mogę z dowolnego zakrętu wylecieć :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #72

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
piter 1600 napisał:
facio07 napisał:
.Na wtrysku jeździ się prościej.Nie masz ssania,nie interesuje Cię temp.otoczenia.Nie ma kichania,strzelania,może obroty na wolnych trochę za wysokie,ale moto służy do jazdy a nie słuchania wolnych obrotów.

A jednak w jakim celu ludzie odrestaurowują weterany...

Dla mnie kichanie, prychanie, strzelanie + zapach paliwa nieodzownie wiąże się z moją pasją. Gdyby nie to, kupiłbym skuter z ABS, radiem i podgrzewanymi manetkami. Wygodniejsze to, ekonomiczniejsze a tez ma dwa koła.

Właśnie dlatego szukam klasyka, bo chcę mieć wszystkie atrakcje związane z (wg mnie) prawdziwą pasją motocyklową. Rozumiem, że nie każdy chce tego samego - szanuję to, jednak dla mnie np. ABS skreśliłby moto z listy. Wystarczy, że muszę wybaczyć rozrusznik (wolałbym mieć prawdziwy kopniak) - większych "atrakcji" już nie potrzebuję.


Wiem, wiem, straszna "konserwa" ze mnie, ale w klasycznym motocyklu nawiązującym do lat '40-50, zupełnie nie widzę miejsca na nawigację GPS (od tego są klasyczne mapy), radia, ABSy, wtryski (rozumiem - ekologia - producenci musieli to zrobić, ja nie muszę tego akceptować), i związane z nimi sondy Lambda... Nawet szybę zakładam tylko wczesną wiosną i bardzo późną jesienią, kiedy naprawdę jest już zimno. Oczywiście, gdy zsiadam z moto, to natychmiast włączam swoje GalaxyII i inne atrybuty XXIw bez których na co dzień nie potrafiłbym już się obejść... ale siadając na motocykl, zostawiam ten cały XXIw za sobą. W ten sposób odpoczywam. Dlatego tak kocham jeździć.


OK, to jeszcze w ramach swojego przedstawienia się (jestem tu nowy) napiszę tylko, że w sezonie często śmigam przez nasz kraj wzdłuż i w poprzek, ale rzadko kiedy można mnie zobaczyć na drogach krajowych lub autostradach. Te pozostawiam TIRom, niech się tam tłuką. Ja poruszam się głównie drogami oznaczonymi na mapach na biały lub żółty kolor. Są urocze. I niemal puste. Prowadzą przez małe miasta z pięknymi kościółkami, przez pola, puszcze, lasy, wioseczki. Jeżeli nie jeździcie nimi to zachęcam. W 95% te drogi są w idealnym stanie. Owszem, wąskie i przez to mniej bezpieczne, dlatego zwykle jadę 60-80km/h max.

Najzabawniej jest wówczas, gdy ktoś (np. klient)się dowiaduje, że przyjechałem do niego motocyklem. Zwykle wówczas oczekuje ode mnie przechwałki:
- Motocyklem?! O...!!! to pewnie zrobiłeś te 300km w 1,5 godziny hehe.
- Nie. Jechałem 12 godzin.
- CO?! Popsuł ci się?!
- Nie... nie popsuł. Zwiedziłem w międzyczasie dwa klasztory, połaziłem po lesie, zjadłem obiad u przygodnego rolnika, obejrzałem jego Pannonię, wysłuchałem historii jego dziadka o wojnie...

Uwielbiam to.

Pozdrawiam!

I sorki za off... Coś mnie naszło.


OK, juz sie dowiedziałem, że wał nie jest łożyskowany, choć z tego co wiem, te silniki robią przebiegi po 150-200.tys km. więc wybaczę brak łożysk na wale. Coś jeszcze? jakie jeszcze plusy ujemne?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #73

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Pierwszy raz nie moge zgodzic sie z Piterem - moje moto sluzy mi do wielu rzeczy - z ktorych jedna z czolowych to - słuchanie :)
Stad - jesli bede mial wybór - zawsze wybiorę motocykl gażnikowy.

Trudno znależć kiepskie strony RS - wydaje mi sie ze moze pewne niedociągnięcia - trochę plastiku który trzeba usunąć (obudowa pompy paliwa - lampki odblaskowe ipt.)

Może martwić brak łożyskowania wału (poprawcie mnie jeśli się mylę) - ale w sumie - jeśli za 20 lat miałbym z tym kłopot- to może wcześniej będę miał kłopot z benzyną po 16,99 zł :)
Ostatnio zmieniany: 12 lata 3 miesiąc ago przez Torturro.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #74

  • orcio
  • orcio Avatar
sto czego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #75

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Yamaszki pala piatke a vtx slyszalem, ze duuuzo wiecej.
Mala moc?mi moje 100 Kucykow wystarcza. Przyczepy jeszcze nie ciagnalem.
Yamaha ma najlepsza polityke cenowa w pl porownujac z innymi popularnymi markami.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #76

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
facio07 napisał:
Włśnie...gaźnik czy wtrysk,co lepsze.Tyle się już naczytałem i nasłuchałem na ten temat że teraz już w ogóle nic nie wiem.
Może by ktoś coś na ten temat powiedział. :zab:
Mam porównanie XV 1600 na gaźniku i Road King na wtrysku.Pomijam kwestię ,że gaźnik powoli odchodzi do lamusa i nie kupisz już nowego sprzętu z nim.Na wtrysku jeździ się prościej.Nie masz ssania,nie interesuje Cię temp.otoczenia.Nie ma kichania,strzelania,może obroty na wolnych trochę za wysokie,ale moto służy do jazdy a nie słuchania wolnych obrotów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #77

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
a jak wiadomo czarne jest najszybsze, gaźnik, gaźnik i tylko gaźnik :wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #78

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Frankenstein napisał:
Jeszcze myślałem nad Raiderem 1900 ... hmmm...

fajne bydle www.raiderperformance.com/RPshoot%20026.jpg

No i czarne , czyli szybsze :zab: :wild:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #79

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
Jeszcze myślałem nad Raiderem 1900 ... hmmm...

fajne bydle www.raiderperformance.com/RPshoot%20026.jpg
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Plusy dodatnie i plusy ujemne Roada 12 lata 3 miesiąc ago #80

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Włśnie...gaźnik czy wtrysk,co lepsze.Tyle się już naczytałem i nasłuchałem na ten temat że teraz już w ogóle nic nie wiem.
Może by ktoś coś na ten temat powiedział. :zab:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.054 s.
Zasilane przez Forum Kunena