Tom Hal! bylbys zainteresowany moim?
2008 Road Star wersja Silverado czyli to co fabryka wychromowala jest w chromie,przebieg ok.ciut po 40-tce(sorki ale leze w lozeczku a na zewnatrz pizdzi I nie chce mi sie teraz isc sprawdzac brodzac po sniegu
)
zakupiony bezposrednio od dilera nowy z salonu,(mam orginalna facture zakupu) garazowany,olej syntetyk wymieniany od poczatku zamiast co 10 tys.KM co 6 tys.pieszczony chuchany (sorki jesli walnalem byka w tym slowie) dmuchany itd.tylko ze ja chce troche drogo bo jak sam kiedys zauwazyles na zdjeciach moja wersja to w/g Ciebie czolgowa,ale wszystkie te akcesoria w ktore moto doposazylem mozna sprzedac a pewnie ktos kupi jesli Ci taka wersja nie odpowiada a na pewno nie bedzie
,rury wydechowe maja niecaly rok firmy Freedom Performance czyli tzw.duale,opony Metzeler 888 przod I tyl nie maja wiecej jak 3000 KM,kierownica szeroka plus wszystkie kable elektryczne schowane do srodka plus wpuszczone w polke,(temat byl przezemnie opisywany tutaj I zdjecia chyba tez pokazywalem),przewody hamulcowe w stalowym oplocie przednie,tylne sa w planach,oczywiscie posiadam orginalna szybe przednia jak I orginalne tlumiki,to tak na goraco,to co pamietam,
zauwazylem ze napisales ze chcialbys kupic nowy ale jesli nie Ty to moze ktos inny bylby zainteresowany moim Road Starem z pewnego zrodla od pierwszego wlasciciela bez posrednictwa kogokolwiek
ps.
wiem ze zdjecia sa wazne jednak z przyczyn zimowych jesli tak moge sie wyrazic na dzien dzisiejszy nie jestem w stanie zrobic zadawalajacych jakosciowo fotek z takiej przyczyny ze moj Road Star stoi zablokowany przez podnosnik na ktorym stoi Honda Valkyrie,kwestia mysle paru dni,bo Valkyrka jedzie na wymiane sprezyn z przedniego widelca wiec sie miejsce zrobi