powyzej pare zdjec mojej "star-ej",nie jest to plener raczej wersja robocza,kilka rzeczy jeszcze bedzie dodanych,robota jeszcze nie skonczona,czy ktos ma moze pare tysiakow pozyczyc bo cholera ciagle malo:)
zd.1-podobaja mi sie kolce,
spinwurkz.com wiec pare akcentow z nimi,otwor na osi w kole zaslepilem tez kolcami i przynajmniej dziury nie widac,owiewka z firmy
www.premeux.com/
zd.2-z tylu widac zamocowany kufer tez z tej samej firmy co owiewka przednia,koncowki rur wydechowych fish tail z firmy
www.freedomperform.com i obnizone o kilka centymow saddlebagi,brakieciki nabylem jak sie okazalo od rodaka ktory je wykonuje i sprzedaje a mieszka niedaleko za granica w Michigan,ma na imie Gienek,mowi po Polsku,
www.genobrkts.blogspot.com jest tylko male ale z tymi brakiecikami ale jesli ktos bedzie zainteresowany to podpowiem co zrobic,na jego stronie polecam wejsc na My Links,wiele ciekawych linkow do motocyklowych company,
zd.3-widac rury i niewielki przeswit po obnizeniu bocznych kufrow,jak rowniez widac lekka niestety zmiane koloru rury,tj.wina tego ze do laczenia rura jest tzw.double wall,a reszta juz nie,moja jest true dual shark tail drag style,gdybym mial teraz wybierac to wybral bym koncowke troche grubsza,true dual freedom signitures,ale mam specjalna paste ktora ponoc niweluje ten problem,zobaczymy,widac rowniez podesty-floorboards przesuniete duzo do przodu,z niskim i przesunietym do przodu siedzeniem Mustanga sprawiaja sie b.dobrze,
zd.4-po prawej i lewej stronie zamocowalem do floorboatsow wygodne dla mnie podnozki-heelrest firmy
www.cw-intl.com jest to dla mnie bardzo wygodne i komfortowe rozwiazanie,lepsze niz mocowanie do engine guards,nie musze unosic do gory i wyciagac nog,jest tam taka mala zakladka na piety,zeby bucik mial oparcie,naprawde polecam,radia nie ma choc jest miejsce,schowek aktualnie sluzy na Malborasy i zapalniczke,no i widac kawalek mnie:)
zd.5-widac dokladniej zmiane kolorku na rurce i obnizone kufry jak rowniez uchwyty dla naszego plecaczka co by nam nie spadl jak bedziemy sie kladli bardzo nisko na zakretach,
zd.6-i druga strona medalu,pojemniczek na piciu to dla mojej piekniejszej polowki,ciagle by tylko pila i pila,widac rowniez brakety mocowania touring bag,mozna je przesunac kilka centow do przodu lub tylu,w zaleznosci jakiego rozmiaru wieziemy akurat plecaczek:)
zd.7-widac kolanko,przejscie rurki wydechowej na druga strone,jest to tzw.double wall i rzeczywiscie chroni przed duzym goracem wychodzacym z silnika choc w b.gorace dni troszke jest cieplo i to tylko na postoju jak silnik pracuje,ale idzie wytrzymac,trzeba tylko pamietac zeby za bardzo kolanek nie sciskac,w trakcie jazdy luzik,
zd.8-na tym zdjeciu przesuniete podesty jak rowniez engine guard ale od Harley'a Road King,bo zachcialo mi sie miec w moim Starze lowersy takie od Harley'a i w garazu czekaja nowe niepomalowane czyli plastikowe oslony na nogi,
zd.9-i na koniec pozwolilem sobie zrobic zdjecie raczek,grips,polecam je bo sa bardzo wygodne,grubsze niz orginalne,teraz wiem ze robia je z roznymi koncowkami i na dodatek jest mozliwosc kupienia podgrzewanych,
www.avongrips.com/shop