UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wild Star 1600

Wild Star 1600 11 lata 2 miesiąc ago #1

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Piekny wynik, też mnie ciekawi co to ma w środku, czy to gaźnik HSR 45 Mikuni.... Jest szansa się przejechać takim cackiem? Gdzie to stacjonuje ? :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #2

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
No musisz coś wykombinować,powinna wystarczyć komórka,trochę kombinatorki :mysli: ale w wolnym czasie można się pobawić :cyc: ,a co do jazdy z jedną ręką na kierownicy i w dodatku z takim piecem :nie: to nie jest dobry pomysł.
Do końca sezonu jeszcze dużo czasu,a co do hamowni,to wynik i tak nie pokażę takiego obrazu jak prędkościomierz co potrafi Twoja "motorynka"
:piw: :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #3

  • Powalla
  • Powalla Avatar
No ale jest problem , bo jakbym miał to nagrać? Jakaś kamera na kask? Nie mam takowej :( Trzymanie w ręce telefonu z odpaloną kamerką odpada , bo jeśli miałbym tym filmikiem pokazać "odjazd" , to bez trzymania obu łapek na manetkach nawet nie zabieram się za to. Muszę coś wykombinować , może telefon przykleję jakoś do kurtki(przedramienia lub klaty) ? ;)

Dzwoniłem i kurcze hamownia kosztuje 100zl ...2pomiary to 200zeta! To ja wolę 2 pełne baki paliwa zalać i pośmigać po górkach ;) Powiedziano mi, że akcje takie jak ostatnio (hamownia za friko) są robione dość często , więc poczekam na smsa od nich ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #4

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Kolego Powalla czytam ten temat o ogromnym zaciekawienieniem bo moment w Twoim sprzęcie robi ogromne wrażenie :cooo: I z tego powodu brakuje mi tu jakiegoś filmiku nagranego jak odkręcasz na poszczególnych biegach i co wtedy się dzieje na cyferblacie :mysli:np. na 5-ym biegu od 100 km/h, bo drugiej takiej okazji możemy nie mieć:nnie: więc jak masz możliwość to pomyśl nad tym...:wild:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #5

  • orcio
  • orcio Avatar
jak na mój gust gdyby to był tylko filtr to na wysokich obrotach tez powinien byc spadek mocy ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #6

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
No pacz - a zatem to była zadyszka a nie astma.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #7

  • Powalla
  • Powalla Avatar
No i dziura znikła ! Muszę dla pewności powtórzyć pomiar ale to tylko dla swojego zdrowia psychicznego ;)
Co zrobiłem ? Mam urlop , nudzi mi się i ...umyłem filtr powietrza (K&N) . Dziś jeździłem i całkowicie nie ten motor! Teraz można na każdym biegu odkręcić manetkę i nie ma objawu "zastanowienia" (dziury) . W zeszłą niedzielę objechałem trasę waszego spotkania w Węgierskiej Górce (Wisła, Koniaków itd) i ta dziura była wyczuwalna , a dziś zero . Tak właśnie przypominam sobie , iż te "objawy" nie były od początku (na wiosnę wymyłem filtr)i jakby narastały z czasem . Chyba przez to zasyfianie filtru takie jaja z mocą , no ale teraz wiem* że pomogło wymycie filtru powietrza , no bo czyszczenie chromów kół i białych pasów na oponach raczej wpływu by nie miały , a to tylko od niedzieli robiłem ;) Jutro zadzwonię do Ratki aby powtórzyć pomiar ...na odkręconym całkowicie filtrze też sobie zrobię ;) Czuję że czyszczenie co tysiak filtru będzie od dziś koniecznością ...lub do wystąpienia objawów "dziury" ale to można wieczorem zrobić i rano nasączyć olejkiem i jazda .


*Dla bardziej znających się na mechanice , mój wywód jest logicznym połączeniem kilku faktów ale czy dobrze kombinuję tego już nie jestem pewien ...wykres mi prawdę powie ;)
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez Powalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #8

  • Upload
  • Upload Avatar
A i jeszcze jedna bardzo ważna sprawa - Zapomniałem - koniecznie ustaw wolne obroty na minimum 950Rpm (lub wyżej) przy takim tuningu szarpanie wałem jest niezdrowe.
Trzymaj się
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
P.S.
Jak zmniejszysz zakres użytecznych obrotów to biegi staną się krótsze :) Ale jeśli twój styl jazdy nie wymaga kręcenia to silnik ci się odwdzięczy - Tylko po co skoro możesz spokojnie pociągnąć do 5000rpm
Lepiej miej ten zapas na czarną godzinę. Nie ma obowiązku odwijania pełnej kity.
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #9

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Przestawiłem na 5 tysiaków ale patrząc na wykres to śmiało mógłbym ustawić na 4250 , a i tak korzystałbym z pełni mocy( niecałe 3900obr/min). To tak na logikę biorę , bo może motor ma się kręcić więcej niż zakres użytkowy ,czyli zakresem pomiędzy momentem max i mocą max ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #10

  • pgaik
  • pgaik Avatar
na technice się nie znam :$:

:zol: ale kolor mój ulubiony baaardzo mi się podoba :jahu:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #11

  • Upload
  • Upload Avatar
Ja bym zmienił odcinkę nna 5000rpm a resztę bym zostawił - Mam takie samo ustawienie
Moim zdaniem Retard u Ciebie nie działa bo i tak nie masz włącznika pomiędzy TPS a modułem
Dyna3000 ma zaprogramowane wyprzedzenie zapłonu więc i tak nic nie zmienisz.
Ciesz się jazdą!
Moim zdaniem klucz jest w gaźniku a konkretnie w iglicy (od tego bym zaczął) bo "dół" jest w średnim zakresie obrotów
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #12

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Tak trochę poczytałem o tym module i ustawieniach i ... co mogę samemu zmienić aby niczego nie spierniczyć ;) W sumie zmiana ogranicznika obrotów na 5000 to moment ale bardziej chodzi mi o to co przyniesie mi zmiana na pozycjach ADVANCE I RETARD ? Można coś uszkodzić zmianą ? Mam i tak chyba już wszystko podkręcone na maxa , więc dalej pójść nie mogę ale raczej chodzi mi o to czy tymi pstryczkami (zapłonem) można zlikwidować dziurę w wykresie i co ważne było to bezpieczne dla gwiazdy . W sumie zawsze mogę powrócić do tego co jest w 5 min , no ale jak widzę Upload już bawi się tym modułem i pewnie wie jakie ustawienie za co odpowiada .

Dla jasności dodam iż motor teraz pali od strzała , jeździ jak szatan , nie przerywa , nie szarpie ...ot taka moja ciekawość, zafrapowanie wykresem i nadmiar wolnego czasu na urlopie ;) Może lepiej nie łamać jedenastego przykazania (nie cuduj) i lepiej wyczyścić szprychy , paski na oponach i takie tam duperele? ;)


O pogodzie w lipcu nie wspominam , bo cały dzień upały , a potem jak się robi chłodniej i mija awers do założenia kurtki i kasku zaczyna się burza ... ehh to jest niesprawiedliwe!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #13

  • wcezary
  • wcezary Avatar
Powalla napisał:
i jednak Dyna siedzi
kolokwialnie rzecz ujmując.. grubo

Jest dokładnie tak jak pisze Upload z limitem obrotów, natomiast wyprzedzenie zapłonu bez względu na ustawienie słiczy nigdy nie będzie mniejsze niż 6 stopni przy dowolnych obrotach


www.powercommander.com/downloads/Support-Released/Dynatek/Manuals/D3K7-3.pdf
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #14

  • Upload
  • Upload Avatar
Pokaż mi swój moduł a powiem ci kim jesteś :)
Masz podniesiony limit obrotów do 5500rpm. Producent tego modułu odradza podnoszenie limitu powyżej 5000rpm przy standardowych sprężynach zaworowych (Moim zdaniem jeśli miałbyś zrobione zawory to limit były wyżej więc nie radzę kręcić do odcinki... Za często)
Masz ustawioną najsilniejszą mapę dedykowaną do silników o podniesionej kompresji (stawiam że masz takie wsadzone (Wykres)
I co jest dla mnie niezrozumiałe: Masz zmienione wyprzedzenie zapłonu o 6 stopni ale nie widzę przełącznika (jest to mod który wymaga dodatkowego przełącznika - poszukaj pomiędzy czujnikiem położenia przepustnicy a modułem)
Jeśli do tego damy gaźnik z płaską przepustnicą i zdecydowanie za dużym przepływem mieszanki to efekt musi być ciekawy (Jak widać)
Przy inspekcji zaworów sprawdź siłę sprężyn i jeśli będzie okazja to podejrzyj docisk sprzęgła
Polecam paliwo wysokooktanowe i na razie zmianę limitu obrotów do 5000(będziesz spał spokojnie dopóki nie zweryfikujesz zaworów)

Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula (dzisiaj hula)
P.S.
Witam w świecie tuningu gdzie radość od katastrofy dzieli dość cienka linia :))
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #15

  • piwu
  • piwu Avatar
Widziałem maszyne na początku sezonu w Mikołowie na stacji przy Auchan. Jest po prostu piękna!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #16

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Właśnie rozebrałem co nie co i



i jednak Dyna siedzi . Z tyłu widzę są jakieś regulacje jakieś ale to muszę zgłębić dopiero . Może Upload coś podpowie , bo może tę dziurę to załatać można ustawieniem pstryczka ;)






Co do paliwa , to spokojnie Panowie te oktany tak nie znikają z paliwa na stacjach , na to są normy i kontrole . Każda stacja przy dostawie musi zabezpieczyć próbkę kontrolną (banderolowaną!) aby w razie kontroli móc ją przedstawić inspekcji handlowej (kilka kontroli w roku i to niezapowiedzianych oczywiście) . Tylko debil w tych czasach chrzci paliwa , bo stacji konkurencyjnych w diabły i na stracenie klienta nikt nie może sobie pozwolić . Raz mu źle auto będzie jechać , spalanie wzrośnie i już Kowalski na próbę pojedzie na inną stację ...odzyskać go jest niemożliwe lub baaardzo trudne . Kilka lat już pracuję w tej branży (orlen) i co jak co ale opowieści o wiadrach wody wlewanych do doła (zbiornika) , to można między bajki włożyć ;) Aparatura pomiarowa wykrywa braki , czy też plusy poziomu paliwa już od 3L , a dodam iż zbiornik ma 50000L , czyli dokładność jest niesamowita!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #17

  • wcezary
  • wcezary Avatar
kiwak napisał:
Ja leje 95 oktawową jak producent każe.

Rozumiem że masz serię, jednak w trosce o żywotność jednostki napędowej doradzałbym lanie 98 i to na sprawdzonych stacjach - z deklarowanych 98 oktanów na polskich stacjach może zostanie jakieś 95 ;)

Paliwo wysokooktanowe począwszy od VPowerRacing a szczególnie Panta Racing, Elf Turbo Max znacznie lepiej znosi warunki ekstremalne w silniku bez spalania stukowego, a to pozwala na większe wyprzedzenie kąta zapłonu czy w wypadku doładowania wyższe ciśnienie.Słyszałem też o różnego rodzaju środkach poprawiających osiągi typu Octan Booster ale to poprawi raczej samopoczucie niż wyniki.
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #18

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Miałem dziś to sprawdzić ale cały dzień nie miałem wody w domu (kanalizację robią na wiosce ;) ) , a potem była burza że hej!
Wiem gdzie szukać i jutro wkleję foty , w sumie nie wiedziałem że tam coś jest oprócz aku ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #19

  • Upload
  • Upload Avatar
Przy tłokach o podniesionym stopniu sprężania konieczne jest paliwo wysokooktanowe. Moduł tuningowy na specjalne ustawienia i oddzielne krzywe dla takich tłoków (do nitro i turbo też :))
Ja też mam ustawiony silnik na wysokooktanowe paliwo i nie wlałem jeszcze na tych ustawieniach 95 to się nie wypowiadam co do różnic.
Powalla - Jak znajdziesz moduł i nie będzie "czały czarny tylko z napisani" to będzie miał na tylnej ściance rząd pinów to zrób im fote
motosapiens.wordpress.com/2012/02/23/dyna-3000-i-retard/
motosapiens.wordpress.com/2012/02/21/a-trzeciego-dnia/
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #20

  • kiwak
  • kiwak Avatar
wcezary napisał:
kiwak napisał:
A czemu 98?
a Ty co lejesz ?? 100, 102?

Ja leje 95 oktawową jak producent każe.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.049 s.
Zasilane przez Forum Kunena