UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wild Star 1600

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #21

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Dziura jak dobrze pójdzie będzie zlikwidowana jeszcze w lipcu (mam 30dni urlopu i może wymęczę u Ratki żeby się postarali i wzięli się za to teraz ) .Mają teraz w diabły motorów do roboty i po rozmowie wiem że w zimie jest duuuuuużo taniej ;) Nawet busa za friko podsyłają do chaty po motor , naprawiają (regulują) i bus znów przywozi klientowi prosto pod drzwi jego cacko ..ot taki ich sezon ogórkowy. Jednak na tyle żeście mnie zmotywowali i wystraszyli tą dziurą w przebiegu wykresu iż jutro, najdalej w czwartek podjadę tam i dogadam sprawę regulacji . Zresztą w taki upał i tak mam jakąś awersję do ubierania kurtki , a w krótkim rękawku nie zamierzam się poruszać po tych śmiercionośnych naszych ulicach . Nawet w zeszłym tygodniu widziałem znajomego po lekkiej glebie ...ręka obdarta prawie ze skóry . Jakby jechał w kurtce z protektorami , to najwyżej ją by przytarł tylko , a tak siedzi na L4 i co gorsze cholernie go napiernicza ta ręka . Tak więc moja zasada na moto > albo ubrany albo wcale . Co do paliwa 98, to jak w innym temacie wspomniałem , to zauważyłem , że po wlaniu 98 moto jakby był żwawszy , lepiej się wkręcał ...nie wiem jak to ująć?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #22

  • wcezary
  • wcezary Avatar
kiwak napisał:
A czemu 98?
a Ty co lejesz ?? 100, 102?

z początku dość sceptycznie podchodziłem do wyników pomiaru na hamowni, jednak oglądając zdjęcia motocykla Powalla przekonałem się do potencjału...niepokoi mnie tylko ta dziura w środku wykresu
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #23

  • kiwak
  • kiwak Avatar
A czemu 98?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #24

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Motor sprowadzony z USA i nie da rady skontaktować się ze sprzedawcą . Co do paliwa to i tak leję 98 , olej Motul,a filtr to K&N , czyszczony na początku sezonu ...w sumie mogę go dziś wyprać , bo zakupione preparaty leżakują na półce.



PS: chętnie udostępnię również przejażdżkę moim motor osobie "wjeżdżonej" już w W/R stara aby mogła na drodze się przekonać o różnicach . Ja nie miałem okazji jeździć na "fabrycznym" silniku i różnic nie wyłapię , jednak wieloletni już "dosiadacz gwiazdy" o razu wyłapie i może napisze o różnicach . Mój email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez Powalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #25

  • wcezary
  • wcezary Avatar
Powalla napisał:
Spalanie ...i tu jest ból ! Jazda spokojna ( wypad z dragiem 650 w kolumnie) obiła się spalaniem 6,5L ale jeżdżąc "trochę" szybciej , to średnia 8.5L ... nie powiem że 10L na setkę to tez udało mi się ustrzelić ;)
przy takich wynikach na hamowni...Panta Racing... ;)
czy masz jakieś info od poprzedniego właściciela kto zbudował Twój motocykl?
Upload napisał:
Był kiedyś taki zestaw tuningowy Yamahy "Speedstar" i dawał odrobinę więcej kucy niż to twoje cudo.
www.starmotorcycles.com/star/accessories/acscitem500/5/18/91/2330/all/1/0/9/in1/itemdetail.aspx
w stage IV MC też pojawia się dziura...co prawda z dołu
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #26

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
Upload napisał:
Grubo
A jaką masz kompresję?
I kiedy szykujesz inspekcję zaworów?
Jak spalanie?
Moduł masz z przodu plastikowej puszki na akumulator (od strony cylindra)


Wydaje mi się (!), że Upload pisze o tym, o czym ja wspominam wyżej, że takie moto wymaga pewnej konsekwencji i wyższej dbałości. Nawet, jeżeli nie wykorzystujesz jego sportowych możliwości, to warto skontaktować się z tunerem i dowiedzieć się co i w jakim celu zostało poczynione i jak konsekwentnie te zmiany utrzymać w ryzach. Kompresja być może wymaga wyższego paliwa? Filtr, częstszego zmieniania? Olej jaki? Itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #27

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
Powalla napisał:
Przy ostrym starcie też mogę Śmiało sprawić że tył tańczy ale myślałem że to normalne w WS ?

Dla mnie to nowość, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z WS.

Co do fotek... Technicznie się nie wypowiadam bo się nie znam, ale wizualnie.... Jestem pod wrażeniem. Każdy szczegół zachwyca. Kurdę, podoba mi się Yamaha, naprawdę produkują przepiękne motocykle.

I nie tylko motocykle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #28

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Kompresji nie znam , a inspekcja i regulacje (wygładzanie dziury) jak się skończy sezon będą przeprowadzane .
Spalanie ...i tu jest ból ! Jazda spokojna ( wypad z dragiem 650 w kolumnie) obiła się spalaniem 6,5L ale jeżdżąc "trochę" szybciej , to średnia 8.5L ... nie powiem że 10L na setkę to tez udało mi się ustrzelić ;)

Jutro pstryknę moduł (tak podejrzewałem że tam siedzi ).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 9 miesiąc ago #29

  • Upload
  • Upload Avatar
Grubo
A jaką masz kompresję?
I kiedy szykujesz inspekcję zaworów?
Jak spalanie?
Moduł masz z przodu plastikowej puszki na akumulator (od strony cylindra)
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Ostatnio zmieniany: 11 lata 9 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #30

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Przy ostrym starcie też mogę Śmiało sprawić że tył tańczy ale myślałem że to normalne w WS ?

Oto fotki gaźnika (mikuni o średnicy 47mm )



Motor kupiłem już przerobiony i gość który go sobie składał wpakował sporo kasy w chromowane dodatki , nawet zaciski hamulcowe są chromowane, a każda śruba na imbus posiada taką malutką zaślepkę żeby nie było otworu widać .


Ostatnio zmieniany: 11 lata 10 miesiąc ago przez Powalla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #31

  • wcezary
  • wcezary Avatar
Frankenstein napisał:
...dupcią zaczęło majtać...
tia..tak właśnie wychodzi mi ten kontrolowny...to ma chyba nazwę launch control a może kontrolowany lacz
Frankenstein napisał:
Zdziwiło mnie tylko, że nie było pisku koła.
pisk...to przy sporym tarciu tocznym, a przy zmniejszonym oporze toczenia (na granicy zaniku siły) to tylko płyniesz...świst, dym i zapach palonej gumy
Ostatnio zmieniany: 11 lata 10 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #32

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Panienki po 40 tez są atrakcyjne, a pisku nie było bo masz opone o dużej powierzchni styku ... :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #33

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
wcezary napisał:
W moim motocyklu pewnie pozostało jakieś 100Nm a i tak przy takich temperaturach jak ostatnio nie problem odjechać spod świateł pałerslajdem :))


Daj Boże kontrolowanym, bo inaczej :du:

Ostatnio jak zwykle wjechałem między auta i ciut się zagapiłem (przegapiłem żółte światło poprzedzające zielone). Zobaczyłem że auta obok mnie ruszają (ułamek sekundy), więc dałem mocniej po garach, żeby ruszyć przed nimi. I właśnie - dupcią zaczęło majtać jak u panienki po 40stce. A że suchusieńko było, to respekt do Raidera się włączył ponownie. Zdziwiło mnie tylko, że nie było pisku koła.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #34

  • wcezary
  • wcezary Avatar
Upload napisał:
..... jak na razie to udało mi się tymi zabiegami dość mocno ograniczyć spalanie zamiast je podnieść...
jeśli masz zakuty silnik to całkiem normalne zjawisko
Upload napisał:
.....poza tym ciśnienie i temperatura powietrza oraz paliwo i wiele, wiele innych czynników jak choćby temperatura samego silnika itp mają bezpośredni wpływ na wynik testu.
Jestem przekonany że wynik 168Nm jest wykonalny dla tego silnika...

a propos jeszcze hamowni ten wykres dla XV1600
www.pacificcoaststar.com/pcs/yamaha_dynos.htm

w górnym prawym rogu zaznaczono normę pomiaru SAE(Society of Automotive Engineers - przy ciśnieniu 99 kPa, temp 25°C i wilgotności względnej 0%) określającą sprawdzanie mocy silnika bez filtra powietrza, bez alternatora, bez wydechu, dla "gołego" silnika. W takim przypadku moc silnika i wielkość momentu wypadają największe, ale z niej pewna część i tak jest zużywana na tzw. własne napędy.

ostatnim wykresem jest pomiar dla Strato/Roadliner czyli też dla Raidka z wynikiem 118,86 ft-lbs
zatem potwierdza się wynik 168Nm w serii

Jestem ciekaw sprzęgła w motocyklu Powalla.
W moim motocyklu pewnie pozostało jakieś 100Nm a i tak przy takich temperaturach jak ostatnio nie problem odjechać spod świateł pałerslajdem :)) - opona niknie w oczach, a co dopiero sto sześćdziesiąt parę czy 180Nm....strach myśleć
Ostatnio zmieniany: 11 lata 10 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #35

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Tak jak pisałem wcześniej tej dziury się nie czuje . Oczywiście jak się szybko odkręci na maxa to czuć "zawahanie" i potem ciągnie dalej lecz jak to się przyspiesza płynnie to dziury nie ma . Oczywiście zajmę się tym ...oczywiście nie osobiście , bo się na tym nie znam ;)

Foty wkleję jutro , bo urlop mam , to sesję fotograficzną przeprowadzę ale już uprzedzam na rozkręcanie nie liczcie , bo po takich zabiegach zawsze mi śrubek jakoś dziwnie zostaje :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #36

  • Upload
  • Upload Avatar
Cykaj foty Bracie cykaj!!!
Niech koniecznie usuną tą zapaść w krzywej mocy i momentu i klękajcie narody - Czapki z głów!
Poza tym płynne oddawanie mocy zdecydowanie wydłuży życie tego silnika (bo to piękny motyl jest)
A gaźnik masz 45 czy 42?
Ciekawe czy to Big Bore no bo wycisnąć tyle z 1600 to jest sztuka
Był kiedyś taki zestaw tuningowy Yamahy "Speedstar" i dawał odrobinę więcej kucy niż to twoje cudo.
Jak będziesz go rozbierał to zadzwoń... albo coś
Aż trudno uwierzyć.
Zajebiście!
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Skurczula do Malula i Posikula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #37

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Sprzęgła nie widziałem , modułu też nie ;) Jutro pstryknę foty i może sami coś wydumacie , bo ja za bardzo się na tym nie znam ;) yyyyy a gdzie ten moduł się znajduje?
Powiedziano mi tylko iż mam inny patent koła pasowego przedniego , bo w serwisie zaproponowano mi kiedyś sprawdzenie nakrętki koła pasowego (ponoć bolączki WS ) i serwisant tylko odkręcił pokrywę i skręcił z powrotem , bo mam inny patent i nie grozi mi odkręcenie ...jego słowa nie moje . Mam też ponoć cewki DYNA ..czy jakoś tak ;)
Nie znam się za bardzo na wykresach, tuningu itd. ot kupiłem dłubnięty motor i mając wolną chwilę wpadłem na hamownie . Wynik zszokował nie tylko mnie ale i serwisantów . Nawet poszli w necie sprawdzać wyniki serii ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #38

  • Upload
  • Upload Avatar
Dane producenta dotyczą (najczęściej) mocy i momentu samego silnika.
Zależnie od przeniesienia napędu straty na tylnym kole mogą być dość spore . Myślę że akurat niewiele się pomylili podając te dane (pas stosunkowo zabiera mało energii (w porównaniu do choćby kardana)
Mnie wychodzi że na silniku powinno być nieco ponad 163,3Nm poza tym ciśnienie i temperatura powietrza oraz paliwo i wiele, wiele innych czynników jak choćby temperatura samego silnika itp mają bezpośredni wpływ na wynik testu.
Jestem przekonany że wynik 168Nm jest wykonalny dla tego silnika
Jak tak czytam i piszę o tych hamowaniach to męczy mnie to że Megula jeszcze nie była na takim teście - choć może się okazać że wynik nie spełni moich oczekiwań bo jak na razie to udało mi się tymi zabiegami dość mocno ograniczyć spalanie zamiast je podnieść.
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
P.S.
Powalla - Czy widziałeś swój moduł lub sprzęgło?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #39

  • wcezary
  • wcezary Avatar
Frankenstein napisał:
Upload napisał:

Raider z wynikiem 107.36 ft-lbs ma zaledwie 145.61061813935999 Nm
Mowa tu oczywiście o wynikach na tylnym kole

A zatem te dane: Maks. moment obrotowy - 168 Nm przy 2250 obr/min to tylko pobożne życzenie producenta?

:oj: Oszukali mnie!

:dia:

no coż ......mogę Ci tylko pozazdrościć wyboru motocykla....
te "zaledwie" 113 cali sześciennych masakruje konkurencję pod względem momentu obrotowego
www.motorcycle-usa.com/10/10328/Motorcycle-Article/2011-Performance-Cruiser-Smackdown-Conclusion.aspx
a suche dane...fabryki często nie podają metody pomiaru mocy i momentu obrotowego silników...zresztą metod też jest od...DIN,SAE,CUNA...
oczywiście dla kogoś może mieć znaczenie papierowe czy to jest 145.61061813935999 czy też 168.0000001
ale chyba bardziej liczy się frajda z jazdy, i poczucie ...I've got the power... czy Biere każde auto z boku, nikt dziś do mnie nie ma szans... przy akompaniamencie grzmotu Vałki ;)
Ostatnio zmieniany: 11 lata 10 miesiąc ago przez wcezary.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star 1600 11 lata 10 miesiąc ago #40

  • Frankenstein
  • Frankenstein Avatar
Upload napisał:

Raider z wynikiem 107.36 ft-lbs ma zaledwie 145.61061813935999 Nm
Mowa tu oczywiście o wynikach na tylnym kole

A zatem te dane: Maks. moment obrotowy - 168 Nm przy 2250 obr/min to tylko pobożne życzenie producenta?

:oj: Oszukali mnie!

:dia:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.063 s.
Zasilane przez Forum Kunena