Frankenstein - Wciąganie nosem XV1900 nie była żadną wycieczką w Twoim kierunku
Tylko ten wykres jest powalający.
Według niego ten pojazd jest po prostu poza zasięgiem większych silników (jeśli chodzi o moment obrotowy)
Yamaha ma jeden większy silnik xv1900 stąd moje porównanie. (oczywiście zabija Warriora, MT-01 pierwszym strzałem - Megula pewnie posikała by się ze strachu po prostu stojąc w jego pobliżu)
Co do Twojej jazdy to poznajesz dopiero maszynę a na prostej mam spore kłopoty by Ci dorównać a Megula ma troszkę sterydów zaaplikowanych - Znam 3 takie silniki jak mój w Polsce i żaden nie może się pochwalić takim wynikiem co Pwalla.
Bardzo jestem ciekaw co jest tam włożone
Gaźnik jest inny - to wiem, ale to za mało żeby uzyskać taki wynik
Poza tym przebieg krzywej jest bardzo dziwny - Przerażająca dziura w osiągach silnika i potem ogromne przeciążenie.
Nigdy nie spotkałem się z taką dziurą w mocy i z takim przebiegiem krzywej.
Frankenstein - Masz rację to nie są silniki wyścigowe i nie ma racjonalnego wytłumaczenia w podkręcaniu ich możliwości - Jest to wręcz idiotyczne - Ale lubię to jak cholera!
Bardzo serdecznie pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
P.S.
Wykres xv1600
Jednostka pomiaru momentu obrotowego z powyższego pomiaru to ft-lbs co w przypadku 94,32ft-lbs daje wynik 127.92467867831999 Nm
Raider z wynikiem 107.36 ft-lbs ma zaledwie 145.61061813935999 Nm
Mowa tu oczywiście o wynikach na tylnym kole