UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Yamaha XV1600 Road Star zwana "Krówką"

Yamaha XV1600 Road Star zwana "Krówką" 7 lata 4 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Również uważam,że szkoda "psuć" wersji limitowanej.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Yamaha XV1600 Road Star zwana "Krówką" 7 lata 4 miesiąc ago #2

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Absolutnie doprowadż do perfekcji stan oryginalny !!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Yamaha XV1600 Road Star zwana "Krówką" 7 lata 4 miesiąc ago #3

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Wersje limitowane mają to do siebie, że z czasem zyskują tylko na wartości ze względu na małą ilość sztuk.
Pytanie czy planujesz długo pozostać z "krówką", czy nie?
Jeżeli nie, to zrób ją "pod siebie" jak Ci się podoba.
Jeżeli jednak zostaniecie razem na długo...naprawdę długo, to też jest problem, bo taka limitowana sztuka już ponownie lakierowana nawet do orginału, to już "nie to" dla ortodoksów w temacie "orginał".
A przecież wartość przedstawia w przyszłości tylko 100% orginał.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Yamaha XV1600 Road Star zwana "Krówką" 7 lata 4 miesiąc ago #4

  • GOŁĄB
  • GOŁĄB Avatar
Potwierdzam tezę, że prawdziwa jazda zaczyna się od litra. 3 sezony latałem na XV535, a od dwóch na tym :chop:


Yamaha XV1600 Road Star Silver Edition. Z tego co się dowiedziałem, to wersja limitowana Silver została wyprodukowana w ilości 1600 sztuk w roku 2003 dla uczczenia końca produkcji pojemności 1602 ccm. Od 2004 było już 1690 ccm, czyli XV1700.

W stosunku do serii moja ma limitowany kolor silver, wydech Hard Krome 123,5 dB :di: , okucia błotników, lightbary, sakwy i stelaże yamaha, krawat, oparcie pasażera, ćwiekowane siedzenia, manetki Kuryakyn, spacerówki Kuryakyn, gmol, akcesoryjne lusterka, dekle na tarczach hamulcowych.

Jako, że na przednim błotniku po rozlanym płynie hamulcowym zostały wżery, tylny błotnik zaczyna pękać (defekt tego modelu od wibracji), jest wgniotka na zbiorniku, będę chciał to doprowadzić do porządku.
I tutaj rodzi się pytanie, bo są dwie wersje; zostawić kolor w oryginale, czy coś zmienić. Jeśli zmieniać to myślałem o kombinacji kolorów biała perła i głęboki niebieski. Marzeniami jestem przy takim projekcie: , ale kasy by trzeba wpakować bardzo dużo, a i na praktyczności ucierpi. Czasem trzeba zjechać z asfaltu :lol: Do takiego klasyka aerografy chyba odpadają...
Macie jakieś ciekawe pomysły i kontakty do sprawdzonych blacharzy i lakierników.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.035 s.
Zasilane przez Forum Kunena