UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Szeroka Kierownica Krążownikowa

Szeroka Kierownica Krążownikowa 1 rok 2 miesiąc ago #1

  • Marek5531
  • Marek5531 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 1
a.aliexpress.com/_mK00ft8
Urzywa ktoś taką? Jakieś opinie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 2 miesiąc ago #2

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Dzięki wielkie Wojtas :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 2 miesiąc ago #3

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Plastyk, jeden ciężarek waży 250g, a tuleja w którą wkręca się ciężarek ok. 120g.
To wszystko razy dwa ofkors.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Plastyk

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #4

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
facio07 napisał:
...zastanawiałem do czego one są! :nonie:

bo tak :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #5

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Jakiś czas temu zmieniłem manetki i trochę mnie gryzło że nie można było zamontować oryginalnych ciężarków,ale po pewnym czasie zapomniałem bo nie widziałem różnicy i sam się zastanawiałem do czego one są! :nonie:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #6

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1542
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
SATURIAN napisał:
Bez tych ciężarków tak samo będzie jeździł jak i z ciężarkami ...

pinhead , swoją zacytowaną wyżej opinię na ten temat wyraziłem dużo wcześniej , ale nie chciało mi się rozwodzić nad tym , Ty natomiast ogarnąłeś to od a do z :dobrarobota
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #7

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1072
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
W sumie to Pinhead poniekąd ma rację.
Ciężarki w Naszych motocyklach mają za zadanie uchronić końce kierownicy przed wpadnięciem w niepotrzebny rezonans.
Przy takich drganiach, jakie generuje Radek mogłaby wystąpić niepotrzebna telepawka.
Zwłaszcza na wolnych obrotach i przy dosyć dużej rozpiętości kierownicy.
Kierownica to nie koło,żeby martwić się nad wyrażeniem i pojedynczymi gramami ciężarów.
Zwłaszcza,że każdy ma różne pierdolety na niej zamontowane.
A już na pewno te Ciężarki nie są powodem do zmartwień o shimmy.
Nie ta masa motocykla
A przede wszystkim, nie taki kąt pochylenia główki ramy.
Takie motocykle wspaniałe jeżdżą na wprost i im większy kąt tym bardziej jeszcze taką jazdę stabilizuje. :kier:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Mój Radzio 99 r Silverado przypłynął z pełnymi manetkami cechowanymi od wewnątrz na plastiku przez Yamahę :mysli: Zakładanie ciężarków kierownicy to nic innego jak jej wyważenie,a nie zapobieganie powstawaniu shimmy :lek:
To wszystko z perspektywy długich przelotów,bo jednak kierownica z prawej strony jest cięższa,oczywiście nie we wszystkich moto,a ciężarki muszą być różnej wagi. Wojtas,ale jest jak piszesz...każdy robi jak uważa,i jeżeli ktoś to robi w 100% fabrycznym moto,gdzie cały osprzęt kiery jest oryginalny,żadnych dodatków,zegarków,klamerek,uchwytów i innych pierdół,i oczywiście ciężarki dedykowane...to niech sobie zakłada i się cieszy :piw:
Ja to jestem taki,że odepnę,obnażę co się tylko da....to samo robię z :kob:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #9

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #10

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Fabryczne ciężarki w Radku...gdzie one są :co: ,bo ja takich nie miałem :czad:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #11

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
pinhead napisał:
Tak sobie czytam ten wątek,i....więc niech ktoś mi powie,po jakiego chu.a zakładać ciężarki w Radku
O to zapytaj konstruktorów Yamahy po co zamontowali tak ciężkie końcówki oryginalnej kierownicy.
Już raz napisałem w tym wątku że KAŻDY niech robi jak chce.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #12

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Tak sobie czytam ten wątek,i się zastanawiam co Wy tu piszecie :mysli: Jakie ciężarki,jakie shimmy :cooo: to nie
te motocykle. To są ciężkie konie i tu nie tak łatwo o shimmy,niech sobie każdy spróbuję poruszać kierą przy 130-150 km/h....tu nic się nie dzieje,a dorabianie jakiegoś gówna w kierę lub manetki na pewno nie załatwi sprawy.To sprawdza się może i w lekkich źróbkach,ale czy na pewno :taj:
Na powstawanie shimmy ma wpływ bardzo wiele czynników.....opona,felga przód tył,wyważenie,wycentrowanie,łożyska piasty,główki ramy,ewentualny luz lag w goleniach,uszkodzenia ramy,luzy wahacza i wiele,wiele innych czynników,i takie ciężarki
kierownicy to niewiele zdziałają jeżeli coś z ww. ma tu miejsce :nie:
Ja osobiście "przechodziłem" różne kiery,były szersze,węższe,często wyginane osobiście,również grubsze 1 1/4"
i nigdy nic nie wyważałem...bo i po co.Długo jeździłem z jednym lewym lusterkiem i nic się nie działo,bo niby co miało się dziać ....więc niech ktoś mi powie,po jakiego chu.a zakładać ciężarki w Radku :oj:
:piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #13

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Ja sobie zdaję sprawę że brzmi to nie wiarygodnie, ale wyszedłem z tego cudem-bez gleby.
Do tej pory się zastanawiam jak to się udało. Od tego momentu jeżdżę dużo spokojniej i rozważniej.
Analizując później dlaczego się udało z tego wyjść, to paradoksalnie fakt że praktycznie shimma wyrwała mi kierę z rąk przez co gaz został zamknięty oraz to że jechałem pod delikatne wzniesienie, dokładnie na wprost pozwoliło na szybkie wytracenie prędkości. Byłem też pochylony nad zbiornikiem, co przesunęło moją masę bliżej osi obr. kiery-może to też miało wpływ na opanowanie motocykla.
Wszystko działo się 20 lat temu na XJ 600 N '88.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #14

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1542
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Wojtas , ja tak z ciekawości , trochę nie na temat , rozwiń ten wątek z shimmą przy 170 .
Ciekawy jestem , bo te które ja widziałem , przy mniejszej prędkości , zakończyły się glebą .
Jak było u Ciebie , wyszedłeś z tego ?
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #15

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
w NTV, Dragstarze i Roadstarze ciężarki poszły precz jak wjechały manetki Kuryakina i jest OK :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #16

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
No to będę musiał znaleźć jakiegoś. :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #17

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Pewnie, lepsze to niż nic. Można dodać po pare deko.
Gotowego do wciśnięcia to raczej nie, pozostaje doróbka u tokarza.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #18

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
No tak, tylko wkręcane w rure.
Kiera jest o 3-5 cm szersza od oryginały, myślę że to niewiele.

Dzięki za pomiary.
A czy można coś takiego kupić już gotowego?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #19

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
D takich manetek to tylko ciężarki dorabiane i wciśnięte do wnętrza kierownicy. Mogę Ci zważyć wagę jednego oryginalnego ciężarka. Ile waży nagwintowana tuleja w którą się wkręca oryginalny ciężarek nie wiem, ale to się da policzyć po jej zwymiarowaniu. Postaram się w tym tyg. to pomierzyć.
Jedyne co mnie martwi to to że waga ciężarków oryginalnych jest precyzyjnie obliczona do dł. ori kiery :taj:
a Ty masz akcesoryjną.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szeroka Kierownica Krążownikowa 6 lata 3 miesiąc ago #20

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Wojtas72 napisał:
Plastyk napisał:
Wojtas, widocznie masz jeszcze coś bardzo ważnego do zrobienia tutaj. Dlatego zostałeś, teraz trzeba to tylko docenić i mądrze wykorzystać.
Z tego samego założenia wychodzi mój kierownik w pracy i dokłada mi ciągle nowych obowiązków :polew: B)
.





:br: :polew: :polew: :polew:




Manetki mam takie, fotka jeszcze ze starą kierą. Nowa jest trochę wyższa i szersza, calowa, akcesoryjna.
Wszelkie podpowiedzi, rady, sugestię mile widziane.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena