UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Tuning: Optyczny/Mechaniczny
- Szeroka Kierownica Krążownikowa
Szeroka Kierownica Krążownikowa
- Marek5531
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
-
- Posty: 37
- Otrzymane podziękowania: 0
Urzywa ktoś taką? Jakieś opinie?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Plastyk
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 488
- Otrzymane podziękowania: 20
![:dobrarobota :dobrarobota](/media/kunena/emoticons/gora.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
To wszystko razy dwa ofkors.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Pirania
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Stratoliner Midnight Star
facio07 napisał: ...zastanawiałem do czego one są!
bo tak
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- facio07
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 434
- Otrzymane podziękowania: 25
![:nonie: :nonie:](/media/kunena/emoticons/36_11_1.gif)
avatar
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- SATURIAN
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1545
- Otrzymane podziękowania: 61
SATURIAN napisał: Bez tych ciężarków tak samo będzie jeździł jak i z ciężarkami ...
pinhead , swoją zacytowaną wyżej opinię na ten temat wyraziłem dużo wcześniej , ale nie chciało mi się rozwodzić nad tym , Ty natomiast ogarnąłeś to od a do z
![:dobrarobota :dobrarobota](/media/kunena/emoticons/gora.gif)
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Metal
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Metal
- Posty: 1089
- Otrzymane podziękowania: 41
Ciężarki w Naszych motocyklach mają za zadanie uchronić końce kierownicy przed wpadnięciem w niepotrzebny rezonans.
Przy takich drganiach, jakie generuje Radek mogłaby wystąpić niepotrzebna telepawka.
Zwłaszcza na wolnych obrotach i przy dosyć dużej rozpiętości kierownicy.
Kierownica to nie koło,żeby martwić się nad wyrażeniem i pojedynczymi gramami ciężarów.
Zwłaszcza,że każdy ma różne pierdolety na niej zamontowane.
A już na pewno te Ciężarki nie są powodem do zmartwień o shimmy.
Nie ta masa motocykla
A przede wszystkim, nie taki kąt pochylenia główki ramy.
Takie motocykle wspaniałe jeżdżą na wprost i im większy kąt tym bardziej jeszcze taką jazdę stabilizuje.
![:kier: :kier:](/media/kunena/emoticons/kierowca.gif)
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
![:lek: :lek:](/media/kunena/emoticons/lekarz.gif)
To wszystko z perspektywy długich przelotów,bo jednak kierownica z prawej strony jest cięższa,oczywiście nie we wszystkich moto,a ciężarki muszą być różnej wagi. Wojtas,ale jest jak piszesz...każdy robi jak uważa,i jeżeli ktoś to robi w 100% fabrycznym moto,gdzie cały osprzęt kiery jest oryginalny,żadnych dodatków,zegarków,klamerek,uchwytów i innych pierdół,i oczywiście ciężarki dedykowane...to niech sobie zakłada i się cieszy
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Ja to jestem taki,że odepnę,obnażę co się tylko da....to samo robię z
![:kob: :kob:](/media/kunena/emoticons/kobieta1.gif)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/50044f9ff8700209bc791a50/steering-handle-cable
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
![:co: :co:](/media/kunena/emoticons/co.gif)
![:czad: :czad:](/media/kunena/emoticons/czad.gif)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
O to zapytaj konstruktorów Yamahy po co zamontowali tak ciężkie końcówki oryginalnej kierownicy.pinhead napisał: Tak sobie czytam ten wątek,i....więc niech ktoś mi powie,po jakiego chu.a zakładać ciężarki w Radku
Już raz napisałem w tym wątku że KAŻDY niech robi jak chce.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
![:cooo: :cooo:](/media/kunena/emoticons/cooo.gif)
te motocykle. To są ciężkie konie i tu nie tak łatwo o shimmy,niech sobie każdy spróbuję poruszać kierą przy 130-150 km/h....tu nic się nie dzieje,a dorabianie jakiegoś gówna w kierę lub manetki na pewno nie załatwi sprawy.To sprawdza się może i w lekkich źróbkach,ale czy na pewno
![:taj: :taj:](/media/kunena/emoticons/tajemnica.gif)
Na powstawanie shimmy ma wpływ bardzo wiele czynników.....opona,felga przód tył,wyważenie,wycentrowanie,łożyska piasty,główki ramy,ewentualny luz lag w goleniach,uszkodzenia ramy,luzy wahacza i wiele,wiele innych czynników,i takie ciężarki
kierownicy to niewiele zdziałają jeżeli coś z ww. ma tu miejsce
![:nie: :nie:](/media/kunena/emoticons/bardzozly.gif)
Ja osobiście "przechodziłem" różne kiery,były szersze,węższe,często wyginane osobiście,również grubsze 1 1/4"
i nigdy nic nie wyważałem...bo i po co.Długo jeździłem z jednym lewym lusterkiem i nic się nie działo,bo niby co miało się dziać ....więc niech ktoś mi powie,po jakiego chu.a zakładać ciężarki w Radku
![:oj: :oj:](/media/kunena/emoticons/oj.gif)
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Do tej pory się zastanawiam jak to się udało. Od tego momentu jeżdżę dużo spokojniej i rozważniej.
Analizując później dlaczego się udało z tego wyjść, to paradoksalnie fakt że praktycznie shimma wyrwała mi kierę z rąk przez co gaz został zamknięty oraz to że jechałem pod delikatne wzniesienie, dokładnie na wprost pozwoliło na szybkie wytracenie prędkości. Byłem też pochylony nad zbiornikiem, co przesunęło moją masę bliżej osi obr. kiery-może to też miało wpływ na opanowanie motocykla.
Wszystko działo się 20 lat temu na XJ 600 N '88.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- SATURIAN
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1545
- Otrzymane podziękowania: 61
Ciekawy jestem , bo te które ja widziałem , przy mniejszej prędkości , zakończyły się glebą .
Jak było u Ciebie , wyszedłeś z tego ?
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Pirania
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Stratoliner Midnight Star
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Plastyk
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 488
- Otrzymane podziękowania: 20
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Gotowego do wciśnięcia to raczej nie, pozostaje doróbka u tokarza.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Plastyk
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 488
- Otrzymane podziękowania: 20
Kiera jest o 3-5 cm szersza od oryginały, myślę że to niewiele.
Dzięki za pomiary.
A czy można coś takiego kupić już gotowego?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Jedyne co mnie martwi to to że waga ciężarków oryginalnych jest precyzyjnie obliczona do dł. ori kiery
![:taj: :taj:](/media/kunena/emoticons/tajemnica.gif)
a Ty masz akcesoryjną.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Plastyk
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 488
- Otrzymane podziękowania: 20
Wojtas72 napisał:
Z tego samego założenia wychodzi mój kierownik w pracy i dokłada mi ciągle nowych obowiązkówPlastyk napisał: Wojtas, widocznie masz jeszcze coś bardzo ważnego do zrobienia tutaj. Dlatego zostałeś, teraz trzeba to tylko docenić i mądrze wykorzystać.
![]()
.
![:br: :br:](/media/kunena/emoticons/bravo.gif)
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
Manetki mam takie, fotka jeszcze ze starą kierą. Nowa jest trochę wyższa i szersza, calowa, akcesoryjna.
Wszelkie podpowiedzi, rady, sugestię mile widziane.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Tuning: Optyczny/Mechaniczny
- Szeroka Kierownica Krążownikowa