UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Hypercharger PRO

Hypercharger PRO 4 lata 10 miesiąc ago #1

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
No i hipek zamontowany ,działa jak należy, tylko jest małe ale... nogę prawą muszę na beczce prostować bo filtr jest tak wysunięty ,że kolanem zawadzam o niego. No i muszę filtr wymienić na PRO bo ktoś wsadził zwykły trochę jest za wąski średnicą wew.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #2

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Lord Zed napisał:
w skrócie zeżryj to co wysrałeś...

:polew: :piw:

zajebista puenta
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #3

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 948
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
pinhead napisał:
krzych1700 napisał:
to muszę trochę pozmieniać bo teraz mam odmę z tylnego gara puszczoną w dół moto

Krzychu nic nie zmieniaj,i zostaw odmę tak jak masz,czyli puszczoną za silnik,a króciec w hipku po prostu zaślep...
Odma poprowadzona do gaźnika,to nic innego jak tylko ekologia,i absolutnie w niczym nie pomaga,wręcz przeciwnie....ale o tym było duuużo mówione B)

w skrócie : zeżryj to co wysrałeś...
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #4

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
to muszę trochę pozmieniać bo teraz mam odmę z tylnego gara puszczoną w dół moto

Krzychu nic nie zmieniaj,i zostaw odmę tak jak masz,czyli puszczoną za silnik,a króciec w hipku po prostu zaślep...
Odma poprowadzona do gaźnika,to nic innego jak tylko ekologia,i absolutnie w niczym nie pomaga,wręcz przeciwnie....ale o tym było duuużo mówione B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 4 lata 11 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #5

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
to muszę trochę pozmieniać bo teraz mam odmę z tylnego gara puszczoną w dół moto
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #6

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Tam powinieneś podpiąć rurkę od odmy drugiego gara.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #7

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ok dzięki A ten wylot na dole co jest w gumie przy hipku ma być zaslepiony ? Bo teraz jest przelotny i będzie zasysal powietrze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #8

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Zrób fotki tego co masz, zastanowimy się wtedy nad brakującymi detalami.
Podłączenie, to wpięcie cienkiego wężyka w kruciec w "portkach" oraz połączenie chypka do filtra.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #9

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
No i nabyłem hypercharger pro. Brakuje tylko dystansów( redukcji) może ktoś ma na zbyciu ?. A po drugie proszę o pomoc w kwestii podłączenia go aby działał jak należy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Lord Zed napisał:
Jak dla mnie hypek jest doskonałym zbieraczem deszczu i niepotrzebną przeszkodą w dolocie.
Jechałem kilka godzin w deszczu i nie zauważyłem nic niepokojącego. W drugiej kwestii - u mnie powietrza wystarcza, a filtr jest mniejszym oporem niż papierowy, szczególnie, gdy ten drugi jest już zabrudzony. Na zamoczonym filtrze materiałowym da się jechać, na papierowym nie, choć trzeba przyznać, że zamoczenie tego drugiego wymaga sporo inwencji :D
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Lord Zed napisał:
Nie znam się ,ale chętnie się wypowiem.Jak dla mnie hypek jest doskonałym zbieraczem deszczu i niepotrzebną przeszkodą w dolocie.Ale wygląda bajerancko i jeżeli lubicie ,to wasza broszka.
Dokładnie...niepotrzebna przeszkoda w dolocie :taj:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #12

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 948
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
Nie znam się ,ale chętnie się wypowiem.Jak dla mnie hypek jest doskonałym zbieraczem deszczu i niepotrzebną przeszkodą w dolocie.Ale wygląda bajerancko i jeżeli lubicie ,to wasza broszka.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #13

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
...ale musiałem do tego dorosnąć B)

I nie wkurwiac sie kiedy leje deszcz :polew: :polew:
:zebol:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #14

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
też to jest w zestawie tylko jak wcześniej pisałem brak redukcji mocowan do garów
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #15

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Hipka trzeba zamontować do motocykla. Z tego co wiem, to nie pasuje on do mocowania filtra powietrza i trzeba dorobić takie mocowanie lub kupić gotowe. Chodzi o ten kawałek metalu, który przykręcisz do silnika, a do którego będzie zamocowany hipek.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #16

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
wemar łącznik gumowy jest ale o jaki uchwyt metalowy ci chodzi?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Krzychu jeżeli mogę coś powiedzieć,zasugerować w temacie,to z fajnym designem nie ma on nic wspólnego :sor:
Ja kiedyś byłem na niego bardzo napalony,i nikt nie mógł mnie od tego pomysłu odwieść,aż w końcu kupiłem.
Po pierwszych przymiarkach szybko stwierdziłem,że jest lipa...w sensie,że zasłania ładny widok silnika :oj:
Wtedy zrozumiałem,że zakup okazał się w moim przypadku nietrafiony.
Ja kupiłem z tą myślą,że dźwięk się zmieni na ciekawszy i ilość tłoczonego powietrza będzie większa.....niestety,myliłem się.
Jak dla mnie,zaznaczam jak dla mnie filtr K&N w pełni otwarty,który mam od wielu lat,jest idealny...ale musiałem do tego dorosnąć B)



A tu,jeżeli chodzi o fajny design..
allegro.pl/oferta/harley-davidson-filtr-powietrza-screamin-eagle-8112154510

:piw: :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 4 lata 11 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #18

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Największym problemem jest zawsze dopasowanie połączenia gumowego i uchwytu. Jeśli kupujesz tylko hiperchrger, to nie ma tych detali i trzeba coś "wyrzeźbić". O ile z uchwytem metalowym nie ma większego problemu, to z dopasowaniem łącznika gumowego już problem jest.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #19

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Dzięki to co lykam, ale pomożesz mi to podpiąć bo schemat znalazłem ale dla mnie nie czytelny .A dowiedziałem się, że muszę dorobić sobie redukcje i przedłużki w jednym sztuk 2 ale myślę, że i tak się opłaca. No i najważniejsze,e to design
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger PRO 4 lata 11 miesiąc ago #20

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Warto. Powietrze nie będzie wlatywać. Ten wężyk jest do membrany sterującej klapkami na filtrze. Obwód jest (powinien być) szczelny i powietrze nie przepływa przez niego.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena