UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zdystansowany hipek

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #1

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... jak dla mnie wyglada to zajebiście, na silnik mozna zawsze luknąć z lewej strony :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #2

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
majkelpl napisał:
Oczywiscie wszystko to rzecz gustu własciciela, ale jak juz napisał Tomson, zasłania V i juz nie ma pieknej linii jak z normalnym ustawieniem hypka ....
V-kę i tak zasłaniam kulasami i nie sądzę, by hipek w normalnym ustawieniu mniej zasłaniał silnik, bo powierzchnia dekla jest 2x tak duża, jak powierzchnia boczna. Fotki robiłem z bliska, ale już z 2-3 metrów od motocykla wygląda to inaczej - fotki zrobione z 2 metrów poniżej. Bez szyby motocykla wygląda jeszcze bardziej dziarsko, ale tu jest przygotowany do dłuższej jazdy, a wnętrza robaczków dość paskudnie potrafią zafarbować koszulki, nie mam natomiast najmniejszej ochoty ubierać się w skórę czy bluzę.
Oczywiście gruba i błyszcząca rura do hipka znacząco odciąga wzrok od silnika i jest pierwszą rzeczą, która się rzuca w oczy, ale nie ukrywam, że o to mi chodziło.

Muszę i tak znaleźć chwilę, bo jest kilka poprawek do zrobienia. Pierwsza to poprawienie spawów - zrobiłem spaw bardzo delikatny, tylko z przetopu materiału macierzystego i spoiny nie są efektowne - muszę jeszcze raz przejechać dokładając trochę materiału z pręta, wprawdzie spaw stanie się bardziej widoczny, ale regularniejszy i ładniejszy niż teraz. Mimo tego, że polerowanie zrobiłem tym razem na 5 etapów, z papierem 1500 przed kołem filcowym, to chcę wysłać do elektropolerowania. Ceny tej usługi są śmiesznie niskie (chyba przesyłki wyjdą 2 razy drożej) ale efekt podobno jest zajefajny. Chyba jednak przed wysyłką zrobię jeszcze jeden egzemplarz, bo już nie bardzo chcę wracać do starego układu :D




Oczywiście - nie bronię swojego wyboru jako jedynie słusznego. Wszystko jest rzeczą gustu i bardzo dobrze, bo inaczej nasze sprzęty byłyby straszliwie nudne będąc jeden w drugi identyczne.



Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 9 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #3

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
przytoczę dość częste sformułowanie : nie można jeść ciastka i mieć ciastka !
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #4

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
artek napisał:
... czyli wygoda i wygląd ... też piknie ...

No to jesli rozpatrujemy w tym momencie tylko aspekt wizualny to powiem ze ..... :du: blada jak dla mnie, przypomina mi to suszarke na długiej rurze :jez:
Oczywiscie wszystko to rzecz gustu własciciela, ale jak juz napisał Tomson, zasłania V i juz nie ma pieknej linii jak z normalnym ustawieniem hypka ....
Sorry mate :roza:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 9 lata 9 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #5

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
artek napisał:
... czyli wygoda i wygląd ... też piknie ...

Wygląd rzecz względna...z jednej strony wygląda to dość kozacko, że tak powiem. Z drugiej jednak - tzn. z drugiej w przenośni, faktycznie z tej samej, czyli prawej - widok na wspaniałą V-kę został delikatnie zmasakrowany....zasłonięty w sensie przedni cylinder.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 9 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #6

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... czyli wygoda i wygląd ... też piknie ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #7

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jedyna różnica jaką zauważyłem, to to, że ... ludzie się na to gapią :polew:
Jednak w eksploatacji nic się nie zmieniło. Zaliczyłem też jazdę w kilkuminutowym ostrym deszczu i też żadnych sensacji, choć z oczywistych względów w takich warunkach potrzebowałem jedynie namiastki mocy i momentu, który mógłby wyprodukować silnik.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #8

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Kawał :dobrarobota , napisz czy są jakieś różnice w jeżdzie ... po modernizacji ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 9 miesiąc ago #9

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
:br: a jednak Marek postawiłeś na swoim.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 10 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Niestety, obudowa hipka to odlew i wejście na membranę jest nieadaptowalne. Przewód podciśnieniowy z portek też mi się nie podoba, ale na razie nie znalazłem nic ciekawszego, a w Bydzi wybór nie jest wielki. Dostałem tylko taki w oplocie z czarnej bawełny i wygląda to dużo lepiej niż sama guma, tak jak jest w fabrycznym wydaniu.
Może dorobię kawałek sztywnego przewodu hamulcowego (pochromowanego), bo i tak zastanawiam się nad dodatkowym (niewidocznym) wspornikiem pod kołnierz mocujący hipercharger - jako dodatkowe usztywnienie.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 10 miesiąc ago #11

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
na pewno jest to dużo wygodniejsze jednak ten czarny podciśnieniowy wężyk u Ciebie jak i u kolegów z Niemiec psuje mi osobiście cały wygląd. Może pomyśleć o oplocie stalowym dla równowagi???
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zdystansowany hipek 9 lata 10 miesiąc ago #12

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Na zlocie WST wpadły mi w oko dwa Radki, z zupełnie inaczej zamontowanym hiperchargerem.

picasaweb.google.com/lh/photo/eMmRhpb--UlwxJSMpDvrpNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink


Okazało się, że całkiem przypadkiem mam potrzebny kawałek rury w piwnicy, musiałem tylko dorobić kołnierze, posklejać to do kupy i trochę dopieścić. No i mam :)
Nie jeździłem jeszcze, wiec nie powiem jak to się sprawuje w eksploatacji. Natomiast już po pierwszej przymiarce wyszło, że na prawym podeście będę mógł postawić całą stopę, a nie tylko piętę. Także dostęp do pedału tylnego hamulca jest zdecydowanie lepszy.



Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.048 s.
Zasilane przez Forum Kunena