UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Tuning: Optyczny/Mechaniczny
- Mechaniczny
- Wyciek oleju z silnika
Wyciek oleju z silnika
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:nie: :nie:](/media/kunena/emoticons/bardzozly.gif)
![:dia: :dia:](/media/kunena/emoticons/diablo.gif)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
![:nonie: :nonie:](/media/kunena/emoticons/36_11_1.gif)
Koszty:
5 L ON = 23 pln, 1 L nafty 12.90 pln...Liqud moly 25-30 pln.
Robocizna:
wlać nafty, 10 min pracy silnika, spuścić olej z naftą, wlać ON, 10 min pracy silnika, spuścić ON = min. 1 godzina.
Preparat dedykowany = max. 20 min.
Wpływ, zapewne "zbawienny" ON na tarcze sprzęgłowe to tak tylko na marginesie dodam.
Stwierdzenie gostka po zabiegu:
"olej nadal czarny...ale mniej"
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
albo:
" jeżeli Wam silnik zacznie się pocić to nie wina płukanki, tylko starej uszczelki albo starego zimmeringa" przy czym przed płukanką silnik był suchy, a nagle po takiej płukance uszczelki i zimmeringi gwałtownie się starzeją ??
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
to jest po prostu bezcenne !
Może to i dobre jest w starym dieslu ale tu chodzi o nie zagnojony silnik japońskiego motocykla. Dodatkowo taka płukanka tylko na wolnych obrotach raczej nie usunie tej mazi z zakamarków głowicy w RS.
Może, za komuny, gdy nie było preparatów dedykowanych to takie płukanki miały sens, ale teraz?
Ale żeby nie było: NIECH KAŻDY ROBI JAK UWAŻA.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- LukaszGda
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 462
- Otrzymane podziękowania: 25
Lord Zed napisał: Wojtas pieprzysz jak potłuczony, samym napędem bez oleju ATF jak mu doradziłem płucze się silniki z CR oraz wysilone benzyny z turbo lub bez. Procedura ta jest jak najbardziej bezpieczna i stosowana przez wiele renomowanych warsztatów samochodowych. Zresztą sprawdź skład takiego środka jak L.Moly , 90 % nafty a 10% lubrykantu bo sama nafta jest za sucha. ON jest bezpieczniejszy do płukania silnika niż wynalazki dolewane do oleju.
płukanie silnika ropą stara szkoła
![:dobrarobota :dobrarobota](/media/kunena/emoticons/gora.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Szkoda że nie można na tym forum zrobić ankiety pod tytułem:
Czy skorzystałbyś z "preparatu czyszczącego" na bazie ON i ATF,
Czy firmowego płynu dedykowanego do tego celu.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Lord Zed
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 969
- Otrzymane podziękowania: 28
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:nie: :nie:](/media/kunena/emoticons/bardzozly.gif)
![:piw: :piw:](/media/kunena/emoticons/zdrowko_piwo.gif)
Czy w okresie zimowym bawiłeś się w chwilowe odpalanie moto?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Baron
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 403
- Otrzymane podziękowania: 18
![:zebol: :zebol:](/media/kunena/emoticons/zebol.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Dasz gwarancję że ta "paciara" cała wypłynie z silnika? to nie URSUS C-330 czy Zetor żeby stosować takie mixtury.Lord Zed napisał: Najlepiej przepłukaj silnik dokładnie , czyli tak : zlej stary olej ( nie demontując filtra ) , zalej silnik 3 litrami oleju napędowego + litr oleju przekładniowego ATF , odpal na 10 - 15 min. (na wolnych obrotach ). Spuść to co stamtąd wypłynie , zalej nowy olej i wymień filtr na nowy.
Technika poszła sporo na przód, polecieliśmy na księżyc, auta jeżdżą bez kierowców itp.
Opracowano bezpieczne i przetestowane preparaty do czyszczenia silnika od środka: Motul Engine Clean, Liqui Moly Engine Flush Pro-Line itp.
A tak po prostu wystarczy ten motocykl porządnie przegonić, tak po autostradzie 140 km/h+
![B) B)](/media/kunena/emoticons/b.gif)
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Lord Zed
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 969
- Otrzymane podziękowania: 28
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- LukaszGda
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 462
- Otrzymane podziękowania: 25
Co do wody to jak zostało powiedziane nie wiadomo gdzie moto stało w jakich warunkach.
Oczyść to sprawdź drożność odmy przy okazji jak dekle masz zdjęte sprawdź zawory.
Wymień olej płukanka też nie zaszkodzi liqui moly ma taki preparat do motocykli.
Po zalaniu świeżym olejem ciesz się jazdą
![:chop: :chop:](/media/kunena/emoticons/choper.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Cadaver
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- świeżak
-
- Posty: 24
- Otrzymane podziękowania: 1
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- facio07
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 434
- Otrzymane podziękowania: 25
avatar
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
![:czad: :czad:](/media/kunena/emoticons/czad.gif)
W tej sytuacji wygląda to na krótkie przebiegi,tak jak w samochodach co robią krótkie trasy,gdzie często pod korkiem wlewu zbiera się "piana"
Pozostaje Tobie porządne płukanie silnika,pod pokrywami dobrze wszystko wyczyść,i najlepiej do pierwszego oleju użyj jakiegoś środka płukającego......zobaczysz co później wylejesz
![:cooo: :cooo:](/media/kunena/emoticons/cooo.gif)
Jak masz zdjęte czapki to przy okazji ustaw zawory
![:zab: :zab:](/media/kunena/emoticons/zloty_zab.gif)
Tu masz fotkę,gdzie jest przewód odmy.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- robrob
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- RS 1700
- Posty: 1173
- Otrzymane podziękowania: 65
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Wojtas72
-
- Offline
- wie o co chodzi
-
- Posty: 643
- Otrzymane podziękowania: 49
Dlatego wymień olej, a wcześniej wytrzyj tą maź. Sprawdź czy nie ma tego w głowicy drugiego cylindra. Udrożnij wężyk odmy bo jest prawdopodobnie przytkaniny jeżeli to chodzi o tylni cylinder.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
-
- Offline
- Prawdziwy Raider
-
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
Cadaver napisał: No faktycznie tak naprawdę to nie znam jego historii, ale do rzeczy, co teraz?
Demontaż i sprawdzenie silnika?
No jak nie znasz to kiepsko a powiem Ci ze takie rzeczy nie biora sie przypadkowo w takich miejscach
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
Cos musialo z nim byc ale ..... teraz kurde juz sezon i szkoda rozebrac motura i nie smigac ale ....... chyba nie masz innego wyjscia bo nie daj Boze, cos jeszcze siedzi ukrytego i zakatujesz motura
![:oj: :oj:](/media/kunena/emoticons/oj.gif)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Cadaver napisał: No faktycznie tak naprawdę to nie znam jego historii, ale do rzeczy, co teraz?
Demontaż i sprawdzenie silnika?
A czy Ty jeździłeś tym moto
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
Jeżeli chodzi o rozebranie silnika,to koszt będzie wysoki,nawet bardzo
![:dolar: :dolar:](/media/kunena/emoticons/dolce.gif)
![:dolar: :dolar:](/media/kunena/emoticons/dolce.gif)
Przy okazji rozbiórki pasowało by wymienić pierścienie,tarcze sprzęgłowe no i może hydrauliczne popychacze.
Mi to cały czas wygląda jak by tam,ale nie wiem skąd dostała się świeża woda.
Jeżeli by ona tam była wcześniej,to podczas eksploatacji zmieszała by się z olejem i zrobił by się jasny budyń.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Cadaver
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- świeżak
-
- Posty: 24
- Otrzymane podziękowania: 1
Demontaż i sprawdzenie silnika?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
-
- Offline
- Prawdziwy Raider
-
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
Cadaver napisał: Motor kupiłem w zeszłym roku od gościa który go normalnie użytkował.
Ale nie znasz jego historii ?
Motocykla oczywiscie a nie goscia
![B) B)](/media/kunena/emoticons/b.gif)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Z oparów odmy to raczej nie było by tak czystej wody
![:mysli: :mysli:](/media/kunena/emoticons/myslacy.gif)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Tuning: Optyczny/Mechaniczny
- Mechaniczny
- Wyciek oleju z silnika