UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Regulacja wtryskow

Regulacja wtryskow 1 dzień 16 godzin ago #1

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Marek5531 napisał:
Wgrywalem dedykowana mape i jeszcze kilka od innych wydechow.
Nic nie pomoglo.Moto ma super odejscie,ale wali ogniem z rury a jak strzeli z wydechu to jak z armaty.
Chcial bym pozbyc sie tego ognia i wystrzalow,automatycznie i spalanie sie unormuje.

Sondy znalazlem tylko na niemieckim ebay.Autotunr jest w zestawie,ale cena i tak powala :)
Dynojet Autotune Kit AT-300

W ramach testów odłącz pc i zobacz jak zachowuje się bez.
Sprawdź te nieszczelności u kolegi jak miał uszczelkę zajechaną przy kolektorze na odpuszczaniu waliło ogniem i strzelał jak głupi.
Autotuna kolega będzie sprzedawał wyrwał za 100 dolców z USA
Będzie robił mapę jak zrobi będzie sprzedawał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 2 dni 4 godzin ago #2

  • Marek5531
  • Marek5531 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 1
Wgrywalem dedykowana mape i jeszcze kilka od innych wydechow.
Nic nie pomoglo.Moto ma super odejscie,ale wali ogniem z rury a jak strzeli z wydechu to jak z armaty.
Chcial bym pozbyc sie tego ognia i wystrzalow,automatycznie i spalanie sie unormuje.

Sondy znalazlem tylko na niemieckim ebay.Autotunr jest w zestawie,ale cena i tak powala :)
Dynojet Autotune Kit AT-300
Ostatnio zmieniany: 2 dni 4 godzin ago przez Marek5531.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 3 dni 49 minut ago #3

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Marek5531 napisał:
Mam PC 5 a nie 3.
Mam podłączone eliminatory zamiast sond.
Myślałem o zakupie sond szerokopasmowych, ale czy warto? kosztuja sporo.
Zastanawia mnie po co w stanach ktoś założył pc,niezakladajac sond.
Po to by miec ogien i wystrzaly ?

Bo jak podłączasz pc to on koryguje mieszankę mapą sonde się odłącza masz dobrze tak ma być.
Do sond szerokopasmowych potrzeba autotuna dokupić żeby to spiąć.
Sprawdzałeś na stronie dynojeta czy jest mapa od nich gotowiec pod twój setup?
Ostatnio zmieniany: 3 dni 48 minut ago przez LukaszGda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 3 dni 5 godzin ago #4

  • Marek5531
  • Marek5531 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 1
Mam PC 5 a nie 3.
Mam podłączone eliminatory zamiast sond.
Myślałem o zakupie sond szerokopasmowych, ale czy warto? kosztuja sporo.
Zastanawia mnie po co w stanach ktoś założył pc,niezakladajac sond.
Po to by miec ogien i wystrzaly ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 3 dni 12 godzin ago #5

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
robrob napisał:
regulujemy mieszankę paliwowo powietrzną a nie wtryski, po zmianie wydechów i filtra jeśli motocykl jest na wtrysku i ma sondy powinien sam się z grubsza ustawić, jeśli chcemy więcej to PC + hamownia i dobór map, ile to jest "jak smok", jak chcesz niskie obroty silnika to sprzedam ci HD z silnikiem EVO i wtedy będziesz miał tak zwane patataj, w radku szybciej go zatrzesz niż zjedziesz do obrotów HD, jeśli masz wtrysk to powinny być sondy,

Jak ma pc to sonda odłączoną i wpięty eliminator w kostkę.
Robrob większość ta gaznikowcow ma obniżone obroty wiadomo wszystko z głową ale nie słyszałem żeby ktoś zatarł.
Ostatnio zmieniany: 3 dni 12 godzin ago przez LukaszGda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 3 dni 16 godzin ago #6

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1125
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
regulujemy mieszankę paliwowo powietrzną a nie wtryski, po zmianie wydechów i filtra jeśli motocykl jest na wtrysku i ma sondy powinien sam się z grubsza ustawić, jeśli chcemy więcej to PC + hamownia i dobór map, ile to jest "jak smok", jak chcesz niskie obroty silnika to sprzedam ci HD z silnikiem EVO i wtedy będziesz miał tak zwane patataj, w radku szybciej go zatrzesz niż zjedziesz do obrotów HD, jeśli masz wtrysk to powinny być sondy,
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 3 dni 16 godzin ago #7

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Marek5531 napisał:
Nikogo nie ma kto ma wtryski ? :zly:
Co mam;
akcesoryjny wydech i power comander v
Oczekuje;
wyregulować wtryski, obniżyć spalanie bo pali jak smok, pozbyć się wystrzałów z wydechu, fajnie by było obniżyć trochę obroty silnika.
Wgrywałem różne mapy ze strony producenta. Zero efektu. Nie mam pojęcia czy można cokolwiek ustawić bez dedykowanych sond lambda?
Ma ktoś może założone takie sondy i bawił się w to co opisuje?

Zacznij od sprawdzenia nieszczelności na wydechu jeśli będą przedmuchy będzie strzelać.
W PC5 można podłączyć dodatkowy moduł autotune który jest spięty z sondami szerokopasmowymi autotune podczas jazdy pisze mapę ustawiając nam idealny AFR
Jak mapa się stworzy autotuna możemy odłączyć.
U Ciebie zapewne jest PC3 więc autotuna nie podłączysz zostaje podjechanie na chamownie aby zrobić optymalną mapę.
Jeśli chodzi o obniżenie obrotów jest mój temat na forum który dotyczy xv1900 gdzie obniżyłem obroty zapewne xv1700 tez by się dało ale nie pomogę nie studiowałem tego tematu ponieważ mnie nie dotyczył.
Po zrobieniu mapy nie spodziewaj się przyrostów mocy spektakularnych PC nie służy do tego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 4 dni 3 godzin ago #8

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1312
  • Otrzymane podziękowania: 53
  • Oklaski: 12
A ile ty nim przejechałeś , że chcesz regulować wtryski ? ,
- jak smok , czyli ile , może PC ustawiony na ogień na tłoki :di:
- może wystarczy podokręcać śruby na wydechach żeby nie strzelał ,
- obroty silnika - tutaj wielkiego pola do popisu nie ma ,
Co tak naprawdę chcesz ustawić .
Żebyś nie wiem co robił i tak rakiety z tego nie będzie , ten PC niewiele ci pomoże . Radek na oryginalnym ustawieniu wyje przy większych prędkościach . Najlepiej zmień skrzynię na szóstkę i wszelkie dolegliwości miną .
Nie wiem o co ci chodzi z montowaniem ustrojstwa do regulacji wtrysków i co ma do tego pogięcie zaworów .
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Ostatnio zmieniany: 4 dni 3 godzin ago przez SATURIAN.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 4 dni 4 godzin ago #9

  • Marek5531
  • Marek5531 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 1
Nikogo nie ma kto ma wtryski ? :zly:
Co mam;
akcesoryjny wydech i power comander v
Oczekuje;
wyregulować wtryski, obniżyć spalanie bo pali jak smok, pozbyć się wystrzałów z wydechu, fajnie by było obniżyć trochę obroty silnika.
Wgrywałem różne mapy ze strony producenta. Zero efektu. Nie mam pojęcia czy można cokolwiek ustawić bez dedykowanych sond lambda?
Ma ktoś może założone takie sondy i bawił się w to co opisuje?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja wtryskow 2 lata 11 miesiąc ago #10

  • Marek5531
  • Marek5531 Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 1
Sporo czytalem,troche dzwonilem po serwisach i hamowniach,-wiekszy paler-moc,zmiana na akcesoryjne wydech-puste itp jak sobie z tym radzicie ?
Na wtrysku trzeba zamontowac sobie jakies ustrojstwo do regulacji wtryskow lub liczyc sie z pogieciem zaworow lub ich wypaleniem,a nawet z przepaleniem tlokow. To wszystko wyczytalem lub tak mowili ludku z branzy,
Co o tym wiecie-myslicie ?
Ostatnio zmieniany: 2 lata 11 miesiąc ago przez Marek5531.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena