UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: SVS czyli Sticky Valve Syndrom

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #1

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600 teraz czarna Venture
  • Posty: 3559
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 33
Tak dla przypomnienia:
W tym temacie 3 strona od końca ( na chwilę obecną jest to strona 15 ) - post nr #293 od kolegi Spider pokazuje jeden z typowych SVS-ów. Polecam lekturę z okresu kiedy to walczyliśmy z tym ustrojstwem.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #2

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
Łukasz, oringi wymieniłem profilaktycznie po Twoim wcześniejszym poscie.
"Portki"-sądzę po tym jak "pulsują" rytmicznie na wolnych że są ok.
Dzisiejsza jazda próbna po dokladnym sprawdzeniu, czyszczeniu i ustawieniu gaźnika pokazała że problem strzałów nie ustąpił.
Może faktycznie te uszczelki dają w kość?
Wymienię je w przyszłym tyg.
Może jeszcze się szarpnę na nową membranę zaworu "cut-off". Znalazłem w USA za 16$ aftermarkową.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #3

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Wojtas sprawdź stan uszczelek które łącza kominy z głowicą jeśli jest tam nieszczelność objawia się strzałami przy odpuszczaniu.
Zobacz także czy gdzieś lewego powietrza Ci nie ciągnie jest to problem z którym ostatnio się zmagałem portki były nieszczelne zapewne na oringu puściły delikatnie. Po wyeliminowaniu nieszczelności wszystko pięknie działa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #4

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
Wojtas72 napisał:
TomHal napisał:
Sorry Wojtku ale to nie jest objaw SVS.
Nadal jesteś przekonany że to nie SVS?
Muszę odszczekać to zwątpienie w słowa bardziej doświadczonego kolegi :boks: .
Jednak nie mam SVS 'a.
Przed sobotnią przejażdżką założyłem oryginalną sprężynkę pod biały dekielek, PMS ustawiłem na 2 obr i...prawie wszystko ustąpilo.
Wszystkie problemy podobne do SVS wzięły się z moich zeszłorocznych eksperymentów z układem"Cut-off" (to to ustrojstwo pod białym dekielkiem z boku gaźnika) który reaguje na "Coasting enricher ". Układ ten odpowiada w naszych gaźnika za eliminowanie strzałów w układzie wydechowym po raptownym zamknięciu przepustnicy.
Wymieniłem wtedy sprężynkę odpowiadającą za docisk membrany z trzpieniem na słabszą niż
oryginalna, co spowodowało praktycznie eliminację efektu strzelania w wydech, ale też spowodowało dużo intensywniejsze wzbogacanie mieszanki również wtedy gdy to nie było pożądane.
Efektem był wzrost spalania, okopcone świece, nie równa praca na biegu jałowym, brak reakcji na zmianę ustawień PMS, głośny wystrzał podczas uruchamiania silnika.
Dzisiaj rozebrałem gaźnik ponownie, pół dnia moczylem go w acetonie i wydmuchalem porządnie. Kanaliki układu "Cut-off" skontrolowane na drożność żyłką wędkarską, membrana sprawdzona pod lupą na okoliczność mikrootworów, biały dekielek wyrównany, dostał dodatkowy docisk i został doszczelniony klejem 2 składnikowym na zewnątrz, oryginalna sprężyna dociskająca założona z powrotem.
Jutro montaż gaźnika i jazda próbna.
Oby to strzelanie ustąpilo.
C.D. jutro.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #5

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 333
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Dziękuję Wojtas. :piw:
Zaopatrze się zanim wyjmę króciec.
Wojtas72 napisał:
lukezbrus napisał:
A znacie może Panowie średnice tych oringów na portkach ?
Dla potomnych:
Średnica 56 mm. U mnie miały grubość 2 mm, ale spokojnie zmieściły się 2.5 mm.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #6

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
A znacie może Panowie średnice tych oringów na portkach ?
Dla potomnych:
Średnica 56 mm. U mnie miały grubość 2 mm, ale spokojnie zmieściły się 2.5 mm.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #7

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600 teraz czarna Venture
  • Posty: 3559
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 33
Wojtas72 napisał:
TomHal napisał:
Sorry Wojtku ale to nie jest objaw SVS.
Nadal jesteś przekonany że to nie SVS?
Oglądałem filmik i bardziej jestem za ustawieniem do porządku układu powietrzno paliwowego. Natomiast z opisu można wnioskować że już się powoli zaczyna kleić zawór na zimno. Ale póki moto gada jest szansa bez rozbierania garnka doprowadzić go do porządku. Oczywiście chemia jest tu również mile widziana ale i regulacja musi być inaczej za jakiś czas będziesz miał powrót choroby.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #8

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 929
  • Otrzymane podziękowania: 47
  • Oklaski: 15
Wojtas72 napisał:
majkelpl napisał:

Jak poczekasz chwile, tak z miesiac to bede pod koniec maja w Polsce i bede mial wtedy ze soba 2 butelki :dobrarobota
Dziękuję ale 12 maja zamówione w USA preparaty będą już w PL.

Jakby co, to posiadam 1/2 butli... :taj:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #9

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
w króćcu jest rowek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #10

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
majkelpl napisał:

Jak poczekasz chwile, tak z miesiac to bede pod koniec maja w Polsce i bede mial wtedy ze soba 2 butelki :dobrarobota
Dziękuję ale 12 maja zamówione w USA preparaty będą już w PL.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #11

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
LukaszGda napisał:
Wymiaru o-ringu nie znam zabrałem portki i dobierano tak żeby pasowało
OK. Czy Oring posiada gniazdo/rowek w króćcu?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #12

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Wymiaru o-ringu nie znam zabrałem portki i dobierano tak żeby pasowało
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #13

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4393
  • Otrzymane podziękowania: 71
  • Oklaski: 9
Wojtas72 napisał:
Kusy, jeżeli mógłbyś mi wysłać za pobraniem 1 butelkę byłbym wielce zobowiązany.

Jak poczekasz chwile, tak z miesiac to bede pod koniec maja w Polsce i bede mial wtedy ze soba 2 butelki :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #14

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Roadliner S 1900
  • Posty: 1935
  • Otrzymane podziękowania: 81
  • Oklaski: 12
Nie mam już ,ponieważ Łukasz był pierwszy.
Rosnąco 650..1700..1900
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #15

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
Czyli "zabawki" lądują na półkę.
Niestety nie będę miał tych preparatów na już :kolo: (zamówiłem 2-płyn i spray, ale kurier w USA nie zdążył z paczką przed wczorajszym wylotem znajomego) będę je miał koło 10 maja.
Kusy, jeżeli mógłbyś mi wysłać za pobraniem 1 butelkę byłbym wielce zobowiązany.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #16

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
A znacie może Panowie średnice tych oringów na portkach ?
Właśnie, Łukasz znasz może ten wymiar? planuję wymienić profilaktycznie i u mnie.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #17

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
TomHal napisał:
Sorry Wojtku ale to nie jest objaw SVS.
Nadal jesteś przekonany że to nie SVS?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #18

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 333
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
A znacie może Panowie średnice tych oringów na portkach ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #19

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4393
  • Otrzymane podziękowania: 71
  • Oklaski: 9
Tomson napisał:
Co do uszczelnienia połączenia z cylindrami - amerykańce wypisują elaboraty na ten temat.

Mnie to sie czasami nie chce ich czytac bo czesto gesto to co Oni wypisuja i robia powoduje ze wlosy demba stajom B)
Sie zastanawiam czy przypadkiem Oni nie sa krewnymi ruskich ..... usa to stan umyslu :polew:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 2 lata 11 miesiąc ago #20

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 524
  • Otrzymane podziękowania: 13
  • Oklaski: 1
LukaszGda napisał:
u mnie sprawa się wyjaśniła nieszczelność na króćcu. Wymiana oringów poprawiła znacznie pracę ale w dalszym ciągu psikając powietrzem w portki praca silnika się zmienia. Mój króciec jest już zmęczony życiem popękany czas kopic nowy.
Mój jest tak popękany, że jak go pierwszy raz zobaczyłem to się przestraszyłem. Ale poczytałem i uspokoiłem się. Minęło trochę tys. km a motur jeździ dobrze i nic się nie dzieje.
Co do uszczelnienia połączenia z cylindrami - amerykańce wypisują elaboraty na ten temat. Specjalne uszczelki docinają, Hylomar itd. Ponoć ciężko z tym dojść do ładu. Jeśli jest poprawa po zmianie oringów to może nie ma potrzeby wymiany króćca.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.077 s.
Zasilane przez Forum Kunena