UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: SVS czyli Sticky Valve Syndrom

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #321

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
47 PLN :-) Gdybym wszedłna RSC w zeszłym roku nie wywalił bym kupy kasy na robienie glowicy... Najpierw jeździłem miesiąc czy dwa z tym badziewiem a do piero po takim czasie gdy moto zaczeło już naprawdę zdychać rozebrałem głowicę... :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #322

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Ja mam nadzieję, że po dojściu do odpowiedniego składu mieszanki w każdym zakresie pracy to co się w silniku wewntualnie zebrało, to się wypali. Najpierw jednak w przyszłym tygodniu czeka mnie walka z Dynojetem. Tak z ciekawości to ile ten seafoam kosztuje?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #323

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Tak kupiłem Seafoam :-) I własnie nim mam zamiar jutro leczyć sprzeta o ile kurier nie zabładzi :-)
Stronka do której podałes link jest storzona przez gościa z którym sporo ostatnio rozmawiałem wlasnie o SVs i regulacjach gaźnika :-)
Mój Wildek przez pierwszy rok działał jak igiełka, palił na dotyk, nigdy ale to nigdy nie kichnąl, nie strzelił... Po zimie pierwsza jazda i kaplica.... Potem przyszło przeregulowanie gaxnika w serwisach i się zaczeło szukanie. Teraz gaźnik ma zupelnie inne ustawienia co gorsza nikt nie wie jakie były pierwotne.... Szkoda że nikt kto go regulował w srwisie nie zapisał ich sobie....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #324

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jyrek jaka dzwignia krzywo chodzi???? Kasator padł od skrzywionego zarowu... A zawór się skrzywil bo... Krzywy miałes wsadzony :-) ja Ci mowię, głowice miałes robione, jakiś mega mechanior wbił ci zawór młotkiem albo zakładając sprężyny za poocą domowrego zascisku ze szczęki teściowej go skrzywil... :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #325

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Czytałem o SVS na road star clinic. Bardzo ciekawe. Ja mam czarne świece, okopcony wydech i nadmierne zużycie paliwa ale poza tym nie zaobserwowałem strzelania w wydech albo kichania w gaźnik. Trochę się boję o uszkodzenie silnika dlatego moto poszło w odstawkę do czasu wymiany bebechów w gaźniku (już pisałem w innym poście na ten temat). Natomiast o SVS czytałem tutaj i jest to dość ciekawie i obszernie opisane (angielski). Natomiast zastanawiam się na tym specyfikiem, który wtryskuje się do gaźnika podczas pracy moto. Czy kolega wykrzyknik zamawiał ten sam o którym mowa na road star clinic?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #326

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Krzywy, nie krzywy nie ważne. Stał za to i trudno go było ruszyć. Pytanie brzmi: dlaczego się wykrzywił? Być może, przyczynił się do tego padnięty kasator? Albo zawór był krzywy i to on był powodem padnięcia kasatora? a może dzwignia zaworów krzywo chodzi? ale wtydy oba zawory były zgięte. Ktoś ma pomysł?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #327

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Tak uważasz, że tylko my??? Jurek nie miał SVS tylko skrzywiony mechanicznie zawór z przedniego gara to raz... Słyszałes jak działa sprzęt Rayo... Twierdz, że to u nieg normlane....
Dzwoniło do mnie pare osób z forum i pytało o tego tpu objawy więc jest więcej chorych gwiazdek :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 10 miesiąc ago #328

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Napisales w pierwszym poscie ze : wielu z Was ma taki problem ...
Hmmmm jak na razie tylko Ty i Night, wiec ..... gdzie reszta ?
Moze wlasnie Wy dwaj dlatego ze mieliscie namieszane w bebechach strasznie :woohoo:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 11 miesiąc ago #329

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jeszcze kilka slów o kasatorach... Podobno, powtarzam podobno, jest na rynku sporo ,,zamienników"... Jednym z nich są zawory JEEPa... Musze jeszcze dowiedzieć sie od jakiego modelu pasują... Może okazać się że będa tańsze...
CDN
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SVS czyli Sticky Valve Syndrom 13 lata 11 miesiąc ago #330

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Sporo już powiedziane zostalo ale ciągle jeszcze nie wszystko.
Czym jest SVS, jak sama nazwa wskazuje tyczy sie to sklejających się zaworów wydechowych. Objawy, nirówna praca, strzelanie w wydechy, praca tylko na przednim garnku, stuki w głowicy, problemy z rozruchem, strzał głośny z jednego z garów podczas odpalania, kichanie dymem w gaźnik, furgotanie w wydechu, spalanie się mieszanki w układzie wydechowym z głosnym strzałem i płomieniami z wydechu...

Skąd się to bierze... W sprzetach w pełni oryginalnych objaw jest bardzo rzadki i praktycznie nie wystepuje. Jednak takich mamy tu niewiele :-) Każdy z nas ma nadłubane w gaźnikach, wymienione wydechy na puste, usunięty AIS.

Skąd się to bierze... Są dwie podstawowe przyczyny powstawania SVS, zbyt bogata mieszanka i zbyt wysoki poziom oleju. Za duża ilośc paliwa w mieszance powoduje wyrzucenie go do wydechów gdzie wszelkkie, oleje, smarowidła icały syf jaki jest w benzynie osiada, tworzy se nagar wewnątrz cylindra i na zaworze pdoując jego unieruchamianie. Zawór zaczyna się kleić, czasem działa czasem przestaje. Łatwo to zaobserwować rano. Odpalamy motor na ssaniu. Przez kilka chwil chodzi prawidło by po jakims czasie gdy jest jeszcze zimny zacząć szarpać, spadają obroty itp...

Dwa za duża ilość oleju wyrzucana jest przez odmę do filtra skąd zasysany jest do gaźnika... Co się dzieje tlumaczyć nie trzeba...

Wielu z nas ma z tym problem. Wiem bo często dostaję pytania co robić gdy ma sie włąsnie takie objawy...


Jak sie pozbyć SVS...

Od jakiegoś czasu koresponduję z kilkoma chlopakami ze Stanów... Mają wiedzę niesamowitą i poradzili mi bardzo prosty sposób i ponoć sprawdzony. Jutro będę go testował. Mają do mnie dotrzeć specyfiki. Jesli zadziała opiszę wszystko na forum.

Co może spowodować nie leczony SVS...
W najlepszym przypadku ciągłe nerwy na źle pracujący motor w najgorszym, uszkodzenie uszczelniaczy, zaworów, gniazd zaworowych, wypalenie głowicy, benzynę w oleju, padnięte kasatory, pokrzywione popychacze... Bolesne? Wiem bo sam o mało do tego nie doprowadziłem w zeszłym roku. Puściły mi uszczelniacze, nadpaliłem głowicę, pokrzywiły sie popychacze i padły kasatory... Stan oleju ciągle rósł, olej smierdział benzyną... Jeszcze troche i uśmiercił bym sprzęta...

Niestety sama regulacja gaźnika nie wiele pomorze. Czasem owszem na pewien czas, szczególnie gdy po zubożeniu mieszanki wyskoczymy w dłuższą trasę. Zawory się powycierają z całego syfu który się na nich zbiera. Gniazda zaworowe obsuszą a nagar wypali i odpadnie. Jednak w większości przypadków jakie znam jeźdzcie od serwisu do serwisu a motor jak źle działał tak źle działa....

CDN...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena