UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Pulley

O:Pulley 13 lata 5 miesiąc ago #21

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
HORSZCZAR napisał:
Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Pisalem Ci wlasnie tam ze to raczej bardzo zadka przypadlosc i wlasnie powolywalem sie na Krzycha, ale .... rozne sa przypadki :dry:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 5 miesiąc ago #22

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Upload napisał:
Rozumiem że obaj Panowie macie 1700
W skrzyni zwalniającej jest tylko 0,4l oleju więc jak rzygało i nie ubywało to jakiś CUD musiał być
pozdro
K
M16

Ja mam 1700. Z tym ubywaniem oleju to nie jest do końca tak, pomimo że osłona puleja jest zarzygana to olej z niej nie kapie. Przez miesiąc czasu kontrolnie zostawiałem czysty karton pod moto żeby zobaczyć czy nie kapie i nie spadła ani kropla. Po prostu simmering lub o-ring się poci. Niestety do śruby kontrolnej w skrzyni zwalniającej nie mam dobrego dostępu bo wydech zasłania. Zostawiam to na zimę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 5 miesiąc ago #23

  • Upload
  • Upload Avatar
Rozumiem że obaj Panowie macie 1700
W skrzyni zwalniającej jest tylko 0,4l oleju więc jak rzygało i nie ubywało to jakiś CUD musiał być
pozdro
K
M16
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 6 miesiąc ago #24

  • Carlos
  • Carlos Avatar
to ja z doswiadczenia cos napisze... Jak czesc osob widziala u siebie mam male kolo pasowe calkowicie odkryte. Na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak pojezdzi to wali olejem a najgorzej to jak stoi na stopce. wina jest zle naciagniety pas (za mocno). Zmniejszylem naciag i jest ciut lepiej. Przyjdzie zima to sie caly olej zleje i pewnie mala uszczelke wymieni. Jezdzilem tak caly sezon i tylko kontrolowalem poziom oleju. Nie zmienial sie wiec cisnienia nie bylo ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 6 miesiąc ago #25

  • Rocker
  • Rocker Avatar
wykrzyknik napisał:
Krzychu a czy ktoś nie pisał wcześniej że mu się właśnie w 1,7 luzuje? Komuś na pewno się pocił tak jak napisał Upload. Ja osobiście się z tym nie spotkałem. Ci co ze mną jeździli wiedzą że manety nie oszczędzam i nic się nie dzieje złego z puleyem :-)

Ja mam nieszczelność pod przednim pulejem, osłona od środka jest zarzygana, kupiłem wszystkie części (simmering, o-ring i podkładkę pod śrubę) i przy wymianie pasa wymienię też je. Dziwnych odgłosów nie stwierdziłem ale pas ma na co drugim zębie ubytek na środku, ktoś pisał że z winy złego naciągu. Być może wyciek też jest tym spowodowany. Na pulejach nie ma śladów zużycia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 6 miesiąc ago #26

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Krzychu a czy ktoś nie pisał wcześniej że mu się właśnie w 1,7 luzuje? Komuś na pewno się pocił tak jak napisał Upload. Ja osobiście się z tym nie spotkałem. Ci co ze mną jeździli wiedzą że manety nie oszczędzam i nic się nie dzieje złego z puleyem :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Pulley 13 lata 6 miesiąc ago #27

  • Upload
  • Upload Avatar
Taki sam problem może wystąpić każdym wieloklinie przenoszącym spore siły
z mojego doświadczenie mogę tyko powiedzieć że pierwsze słyszę
Za to pas jest lżejszy od łańcucha, nie trza go smarkać no i starcza na dłuuuugo!

Koło pasowe nie ma tendencji do luzowania się (pierwsze słyszę)
To tak jak bym napisał że zębatka zdawcza ma tendencje do luzowania się (trza dobrze dokręcić)
W naszych sprzętach zwłaszcza w 1700 zdarza się że uszczelniacz za pulleyem popuszcza

Sugeruję wstrzemięźliwość i opanowanie
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula (tuż przed zimowiskiem)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pulley 13 lata 6 miesiąc ago #28

  • HORSZCZAR
  • HORSZCZAR Avatar
Zainteresował mnie wpis jednego z kolegów z forum Draga, a mianowicie:

Kolega Jaracz napisał:

"Rozwijam temat problemów jakie mogą wystąpić w napędach pasem.
Napędowe koło pasowe ma tendencje do luzowania się, powoduje to "staczanie" wpustu kola pasowego i wieloklina. Objawy to chrypiący dźwięk pochodzący z układu napędowego, pojawienie się rudego - rdzawego nalotu od wewnętrznej strony osłony koła lub w jego okolicy.
Radą na to jest odkręcenie nakrętki, zdjęcie pasa, zdjęcie kola pasowego, oczyszczenie i przesmarowanie wieloklina i ponowne skręcenie właściwym momentem siły."


link do tematu:
yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=6208&postdays=0&postorder=asc&start=20

Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.031 s.
Zasilane przez Forum Kunena