UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 5 miesiąc ago #1

  • luzakkk
  • luzakkk Avatar
dzieki wielkie nie spodziewalem sie ze tak oczywisty jest ten skrot, myslalem ze cos wiecej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 5 miesiąc ago #2

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Centymetry sześcienne (ang.: cubic centimeters).
Ostatnio zmieniany: 10 lata 5 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 5 miesiąc ago #3

  • luzakkk
  • luzakkk Avatar
co oznacz skrot przy pojemnosci silnika 1670 ->CC<- ?. mam rs 2004r.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #4

  • Heffi
  • Heffi Avatar
Xionc napisał:
A skąd kolega wziął te 19 KM różnicy ?? Radek ma zaledwie 8 koników więcej od Waldka . 81 KM ma Warrior ale to już praktycznie inny silnik .Co do kitów Big Bore to polecam Patrick Racing .
Co ciekawe 1600 można "rozwiercić" bardziej niż 1700 bo aż do 110 cui czyli 1810 cm ,do tego ostre wałki czy Mikuni 48mm i na 100 % nie Będziesz narzekał na brak mocy czy przyspieszenia w każdym przedziale obrotów .

ojojoj - moj blad - (dane bralem ze stony jakijs i nie doczytalem - wybaczenia prosze :) )- DZIEKI za nazwe firmy robiacej kit-y , jutro mi gosciu ma dac znac czy zgadza sie na moja cene za moto xv 1600 - jak nie bede szukal dalej - zobaczymy - jak nie ten to nastepny hehehe , hociaz mam nadzieje ze jednak ten bo juz pare zeczy ma wsadzone : dyne 300 , K&N podnozki nie podesty (tak chce) :) - a tak wogole liste zakupow powoli koncze - jak skoncze to sie podziele i poprosze o opinie czy razem wsio bedzie gralo - czy moze jeszcze cos dokleic do nie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #5

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Co do spotkania, to nie ma sprawy (mój nr fona jest w temacie "mapa użytkowników") ale co do wiedzy to co najwyżej możemy porównać oba silniki wizualnie, bo na temat "podłubania" w moim, to musiałbyś chyba jakiegoś "człeka w USA" zapytać, bo to on a nie ja dłubał silnik, ja tylko filtr K&Na kilkukrotnie myłem ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #6

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... aaa ... przy okazji będę próbował trochę "wiedzy w temacie" od Ciebie wyciągnąc ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #7

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Powalla sądzę, że mi uda się wpaść na Chudów w drugiej połowie sierpnia, mam seryjnego XV 1600 udostępnię Tobie co byś miał porównanie ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #8

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Ja już proponowałem użytkownikom tego forum ,że mogę śmiało udostępnić mój motocykl do przejażdżki aby "poznać różnicę" . Mi niestety było nie dane jeździć na innym WS lub RS aby wiedzieć jak "idzie" seria . Jeśli będzie ktoś w okolicy Mikołowa (Śląsk) , to chętnie przesiądę się na czyjś seryjny motocykl i przejedziemy się .

PS: często bywam też na co czwartkowych zlotach w Chudowie na zamku . Widuję tam WS i RS ale oznaczeń klubowych nie widać ...mój motorek jest na tyle charakterystyczny że rzuca się w oczy , więc zapraszam chętnych na takie porównanie i wspólną jazdę .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #9

  • Xionc
  • Xionc Avatar
A skąd kolega wziął te 19 KM różnicy ?? Radek ma zaledwie 8 koników więcej od Waldka . 81 KM ma Warrior ale to już praktycznie inny silnik .Co do kitów Big Bore to polecam Patrick Racing .
Co ciekawe 1600 można "rozwiercić" bardziej niż 1700 bo aż do 110 cui czyli 1810 cm ,do tego ostre wałki czy Mikuni 48mm i na 100 % nie Będziesz narzekał na brak mocy czy przyspieszenia w każdym przedziale obrotów .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #10

  • Xionc
  • Xionc Avatar
Heffi napisał:
w noszkowni (norwegii) - oj roznice sa spore zwlaszcza powyzej 120 km/h - moja gwiazdka 1600 miala problemy zeby przekroczyc 160km ze mna w siodle (130 kg zywej wagi 190 cm dlugosci posiadam ja od ziemi do czubka glowy hehehe) - gwiazdka 1700 do 150 buja sie ze mna dosyc zwawo - gdzie 1600 po 120-130 powolutku sie rozpedzala - zgadza sie do 100 km/h nie ma roznicy miedzy 1600 a 1700 - moze jest ale nieodczuwalna - tak dla sprawdzenia (jezeli mozesz z kims sprobowac) jedzcie na 5 biegu okolo 90km/h kolo siebie i odkreccie manete do oporu i wtedy widac roznice tych 19 kucy
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Xionc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #11

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Jak się ma na siodełku z tyłu (corbin dokładnie takie jak Ty sprzedajesz) 9 letniego pasażera (ma tylko dla bezpieczeństwa sisbar dołożony) i ten Vmax jest "na dotarciu" (nowy wał , panewki , korbowody, sprzęgło ... łatwiej byłoby mi wymienić rzeczy nie wymienione na nowe ) , to jazda z taką prędkością to ostatnio u nas norma ... w sumie fajna wycieczka , przynosząca relax , a o to mi/nam chodzi pod pojęciem "jazda na 2 kółkach" B)


PS: ja też nie mam pompy i zamykam licznik bez problemu ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #12

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Powalla napisał:
właśnie zszedłem z motorka z małej przejażdżki (ok 140km) i wyszło 5.9L/100km ale jazda 80-100km/h i bez "szaleństw" pod światłami ;)

To tak sie da ???
Ja jakos nie moge smigac z takimi predkosciami ...
90-130 jakos tak samo wychodzi :zly:
W porywach do 150 ale to wtedy brak pompy skutecznie mnie hamuje :polew:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #13

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Co tam jest więcej nadłubane , to tego nie wiem (z zewnątrz nie widać) i szczerze powiem że wolałbym się nigdy nie dowiedzieć , bo nie zależy mi na tym żebym musiał rozbierać silnik . Jaka hamownia? To już odsyłam do "Ratka motocykle Mikołów" bo kompletnie się na tym nie znam (robili za free to podjechałem B) ) i może na emaila Ci odpiszą , czym tam mierzą?
Co do spalania , to właśnie zszedłem z motorka z małej przejażdżki (ok 140km) i wyszło 5.9L/100km ale jazda 80-100km/h i bez "szaleństw" pod światłami ;) Spora dokładność , bo startowaliśmy i kończyliśmy jazdę z Lotosa i tankowaliśmy przed i po ...dodam iż jadąca ze mną Yamaha Vmax spaliła 6L , co świadczy o tym jak wolno jechaliśmy , bo normalnie to 2x tyle pije ;)
To najniższy wynik jaki otrzymałem przez 2 lata! Jestem w szoku B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #14

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Powalla napisał:
Gaźnik Mikuni ( nie mierzyłem dokładnie ale średnica gardzieli taka jak tuba silikonu ), moduł Dyna3000, cewki Dynacoil , sprzęgło Barnett , filtr K&N , wydechy przelotowe , no i nie wiem jak to się nazywa ale w tym linku który zapodałem wyżej nazywają to "Baron Ported manifold," (dolot od gaźnika do cylindrów) . Miałem kiedyś filmik nagrać ale przez to spalanie (ok 10L/100km) nie stać mnie na solidną kamerkę :sor:

Przykro mi ale z tymi rzeczami nie osiągnąłby nawet 70 KM na kole, dyna mocy nie daje, cewki tez, filtr ok 5%, gaznik sporo bo nawet 10-15% mozliwe, ported manifold jak dobrze zrobiony 5KM no i zestaw dysz ok 5% to wciaz za malo a ze dyna ustawiona na cofniety zaplon musisz miec tłoki patrick racing i moze inne zawory a raczej na pewno co sugeruje 5500 obr i sprezyny do nich twardsze. Co to za hamownia z ktorej sa takie wyniki? Grundmaster 3000 ? Nie slyszalem nigdzie na swiecie szczerze piszac zeby z 1600 komus wyszlo tyle Nm. Spalanie też jest o przynajmniej 2-3 litry za duze na ten silnik.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #15

  • Heffi
  • Heffi Avatar
10 litrow to z jednej strony sporo a z drugiej - jak sie chce miec osiagi to trzeba sie z tm liczyc - kuce i moment nie biora sie z niczego hehehehe. dzieki za tsak wyczerpujaca odpowiedz (podpowiedz) - zaczyna mi sie powoli rozjasniac w glowie co zrobie, czyli : mam plana - troche to zajmie (razem z przerobka wizualna) moze uda mi sie na przyszly sezon nim juz polatac ( w sensie - po przerobce :) ) - teraz jade ogladac "dawce"

- oto on : www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=43021784

najwazniejsze ze nie ma duzego przebiegu i ma podnozki a nie podesty - wydech trzeba bedzie zmienic - gdyz nie lubie supertrupa ( 2 w 1 )- a tak apropos wydechow - co masz na mysli piszac "wydech przelotowy" ? bo nie kumam o co chodzi ? - i (jezeli jest to pusty wydech) czy moze masz zastosowane tam takie cos jak:

oto toto:www.ebay.com/itm/Exhaust-Torque-Power-Cones-Steel-CNC-Machined-for-Harley-Evolution-Twin-Cam-/321175823604?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ac79224f4&vxp=mtr (trzeba skopiwac linka i wkleic w pasek adresu - jak staralam sie wrzucic tu linka to sie jakies cuda wianki dzialy :) )

to zaklada sie pomiedzy cylindrem a kolankiem rury wydechowej - to spelnia 2 funkcje - nie pozwala cofac sie spalinom do cylindra w momencie ruchu tloka i utrzymuje podobne cisnienie spalin wylotowych jakbys mial rure z tlumikiem ( tu chyba chodzi o to coby nie wypalac gniazd zaworow wylotowych - cos takiego z tego co pamietam)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Heffi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #16

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Gaźnik Mikuni ( nie mierzyłem dokładnie ale średnica gardzieli taka jak tuba silikonu ), moduł Dyna3000, cewki Dynacoil , sprzęgło Barnett , filtr K&N , wydechy przelotowe , no i nie wiem jak to się nazywa ale w tym linku który zapodałem wyżej nazywają to "Baron Ported manifold," (dolot od gaźnika do cylindrów) . Miałem kiedyś filmik nagrać ale przez to spalanie (ok 10L/100km) nie stać mnie na solidną kamerkę :sor:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #17

  • Heffi
  • Heffi Avatar
no pieknie pieknie - ale co tam jest nawsadzane - orientujesz sie juz? - kurde pozazdroscic pozazdroscic takiego momentu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #18

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Tu jest opis yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=22&id=47114&Itemid=188&lang=pl&limitstart=0

Dodam tylko iż "dziura w wykresie" związana była z brudnym filtrem K&N i wyczyszczenie całkowicie ją zlikwidowało .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #19

  • Heffi
  • Heffi Avatar
JAK TO UCZYNILES , CZYM , podpowiedz :)

stronka zacna - mozna naprawde pare czesci zakupic - gazniczek mikuni , filtr powietrza , modul zaplonowy , to jest ok - ale ni widze tam KITa na 1700 - znalazlem tloki podwyzszajace cisnienie , ale KITa nie widze hhmm
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Heffi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #20

  • Powalla
  • Powalla Avatar
To może kupić 1600 i potem stjuningować ;)
Na tej stronce (ktoś to niedawno gdzieś tutaj wkleił) www.sscustomcycle.com/products/engine/roadstar.shtml kupisz co tam Ci potrzeba ;)
Ja mam trochę dłubniętego 1600 (88KM i 181 Nm na kole ) i bez problemu zamykam licznik , a co ważne motocykl robi to bez wysiłku i szybko ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.060 s.
Zasilane przez Forum Kunena