UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #21

  • Heffi
  • Heffi Avatar
hehehehe - cos w tym jest - meska duma itp - oprocz tego naprawde chodzi mi o (slowotwor: NIEMACHANIE) hehehehe biegami - a apropos sciagania z zagramanicy do norwegiiiii - to nie jest takie prose ( noszkowania jest poza UE i zajebiscie mocno broni swojego rynku - cla podatki i obwarowania finansowe sprawiaja ze lepiej kupic tutaj uzywke niz sciagnac i bawic sie w rejestracje - dla porownania - xv1600 o przebiegu okolo 20 tys km z 2000 roku kupisz tu za 80 - 90 tys NOK (to ich smieszna waluta) - w pl wytrzaskasz takiego za okolo 40 tys NOK
ale do tego dochodzi clo - okolo 35 tys NOK , podatek okolo 20 tys NOK i papier od dealera Yamaha na norwegie okolo 15 tys NOK i pozniej jeszcze pierwsza rej 6 tys NOK i pierwszy przeglad okolo 3 tys NOK co w sumie daje 119 tys NOK. ( a caly czas mowimy o xv1600 ) clo i podatek naliczane sa od wieku (im mlodszy tym wiecej placisz) pojemnosci (im wieksza tym wiecej placisz) i mocy ( tak jak poprzednio) wiec za xv1700 cena cla i podatku bylaby wieksza w sumie o jakies 20 - 30 tys NOK w zaleznosci od wieku moto.

dlatego lepiej jest kupic tutaj za te 90 tys nok 1600 i znalesc silnik (albo jakis KIT) aby zmienic go na 1700 - nawet jak wyniosa cie czesci 10 000 PLN = ( 20 tys NOK)to itak w tej cenie nie znajdzesz tu xv1700 - poztym tak prawde mowiac sa tu tylko warriory i xv1600 - 1700 nie spotkalem jeszcze tutaj - ale w sumie szukam tego sprzeta od jakichs 2 mc dopiero - a calosciowy zakres pieniezny moj na dzien dzisiejszy to 115 000 NOK - dlatego tak kombinuje jak kon pod gorke hehehehehehe.

a apropos warriora czy xv1900 - to odpada - nie lubie wtrysku - electra na wtrysku mi wystarczy nie chce wiecej wtryskow. :)

a wlasnie - slyszalem ze sa KITy aby przerobic xv1600 na 1700 - gdzie to mozna znalezc - dysze znajde na e-bayu i zaplon dyna 3000 tez - tylko ta pojemnosc mnie meczy , a moze mozna jeszcze jakies ostre walki znalezc - gdzie tego szukac?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #22

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Heffi napisał:
przy wyprzedxaniu jak gonie za moja druga polowka - a nie chce go maltretowac machaniem biegami - jezdzimy z zonka dosc agresywnie - a ona ma pod tylkiem lzejsze moto z momentem 127 niutonikow i 100 kucy - i kurde 6 biegow i na tej 6 moze od 90 km/h spokojnie odkrecac i mi odchodzic ( aaa i jest jakas polowa mnie heheheh)


aaaaaaaaaaaaaaaaaa
No to o to Ci tak naprawde chodzi :polew: :dia:
Meska duma urazona ze zonka moze wiecej i lepiej ....
To kup 1900 i bedzie po sprawie.
Albo jednak 1700. Jak w Niemcowni sa problemy to sciagnij przez Polske albo krajowego albo z usa.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #23

  • Heffi
  • Heffi Avatar
a ilosc zebow na pulley-u jest taka sama jak xv1600 ? - bo jezeli tak to kwestia zakupu tylnego pulley-a i waskiego pasa i sprawa z glowy w sumie - nie jest tragicznie jeszcze - zwlaszcza ze chce sie z nim troche pobawic wizualnie. aaaa a tak wogole to szerokosci opon z tylu sa takie same w xv1600 i 1700???

- hhmm ale mozna zawsze dobrac inny pulley z inna iloscia zembow i odpowiedni pas do niego (tzn nie wiem jak z czesciami customowymi do gwiazdek - opieram sie na wiedzy z hd - takich rzeczy do hd jest multum az do wyrzygania(za przeproszeniem) :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Heffi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #24

  • kiwak
  • kiwak Avatar
puley jest inny - pas jest w 1600 szerszy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #25

  • Heffi
  • Heffi Avatar
w noszkowni (norwegii) - oj roznice sa spore zwlaszcza powyzej 120 km/h - moja gwiazdka 1600 miala problemy zeby przekroczyc 160km ze mna w siodle (130 kg zywej wagi 190 cm dlugosci posiadam ja od ziemi do czubka glowy hehehe) - gwiazdka 1700 do 150 buja sie ze mna dosyc zwawo - gdzie 1600 po 120-130 powolutku sie rozpedzala - zgadza sie do 100 km/h nie ma roznicy miedzy 1600 a 1700 - moze jest ale nieodczuwalna - tak dla sprawdzenia (jezeli mozesz z kims sprobowac) jedzcie na 5 biegu okolo 90km/h kolo siebie i odkreccie manete do oporu i wtedy widac roznice tych 19 kucy (nizej masz tylko moment a one sa takie same. tak mi sie wydaje - ze to o to chodzi - podsumowujac - ostatnio jezdzilem tym i tym i wlasnie tak to wygladalo - rowniez z proba na autostradzie (ja bylem na xv1700).

a moje predkosci kulania sie oscyluja miedzy 110 a 140 - oczywiscie nie caly czas 140 bo kto wytrzyma dluzej niz 10 min taka walke z wiatrem (bez szyby) - mi chodzi wlasnie o ten efekt przyspieszenia w tych granicach i xv1600 wypada gorzej i jest to odczuwalne bardzo - przy wyprzedxaniu jak gonie za moja druga polowka - a nie chce go maltretowac machaniem biegami - jezdzimy z zonka dosc agresywnie - a ona ma pod tylkiem lzejsze moto z momentem 127 niutonikow i 100 kucy - i kurde 6 biegow i na tej 6 moze od 90 km/h spokojnie odkrecac i mi odchodzic ( aaa i jest jakas polowa mnie heheheh)

kurcze troche chaotyczna ta moja wypowiedz - sorry - siedze w pracy i pisze ukradkiem hehehehehe - mam nadzieje ze skumales o co mi chodzi :)

- czyli powiadasz ze spokojnie mozna wlorzyc w 1600 silnik od 1700 - i bedzie pasowac? :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez Heffi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #26

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Heffi napisał:
Witam serdecznie
Nosze sie z zamiarem zakupu xv1700 lub xv1600 - (ujezdzalem juz xv1600 ale nasze drogi sie rozeszly)
Z tego powodu ze jezdzac xv1600 troszke brakowalo mi " predkosci" i mocy powyzej 110 km/h a ostatnio przejechalem sie xv1700 road star


Siema ...
Toc to bez znaczenia.
I jednym i drugim pojedziesz spokojnie 180 km/h a wiecej raczej nie trzeba.
Roznice sa na tyle male ze nie warto nawic sie w przekladki tylko kup 1600 i smigaj.

A tak btw.gdzie mieszkasz ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Heffi

roznice silnik 1600 a 1700 - zamiana 10 lata 8 miesiąc ago #27

  • Heffi
  • Heffi Avatar
Witam serdecznie
Nosze sie z zamiarem zakupu xv1700 lub xv1600 - (ujezdzalem juz xv1600 ale nasze drogi sie rozeszly)
Z tego powodu ze jezdzac xv1600 troszke brakowalo mi " predkosci" i mocy powyzej 110 km/h a ostatnio przejechalem sie xv1700 road star (nie warrior) - a mieszkam w kraju gdzie sprowadzenie moto wiaze sie z olbrzymim nakladem czasu pracy i kasy ( a nie ma w sprzedazy xv1700 za o jest wiele xv1600 w przyzwoitej cenie) - wpadlem na pomysl aby zakupic xv1600 i wsadzic do niego cale serducho ze skrzynia od xv 1700 ) I TU MOJE PYTANKO:
- czy silniki te maja takie same miejsca montowania do ramy i jakie widzielibyscie problemy ze zrobieniem takiej przekladki? (elektryka, wal, itp? itd?

za wszystkie sugestie i odpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.038 s.
Zasilane przez Forum Kunena