UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Za wcześnie ustawiony zapłon?

Za wcześnie ustawiony zapłon? 10 lata 3 miesiąc ago #1

  • Beju
  • Beju Avatar
Jednak akumulator :sor: po sprawdzeniu kilku prostowników okazało się, że mój stary aku ładuje się normalnie ale przy pierwszym poborze prądu rozładowuje się prawie do zera, Czyli trup :soa:

Już jest nowe serducho więc można w poniedziałek jechać na Orszak Trzech Króli wozić lucyfera :D ktoś chętny żeby się dołączyć? Więcej ryku więcej zabawy - zapraszam do Ożarowa :h-r:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za wcześnie ustawiony zapłon? 10 lata 3 miesiąc ago #2

  • Beju
  • Beju Avatar
Zabieram się w takim razie do roboty - nowy rok-nowe wyzwania :)

:h-r:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za wcześnie ustawiony zapłon? 10 lata 3 miesiąc ago #3

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... wg. opisu "obrażeń" przekażnik rozrusznika chyba poszedł w piz ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za wcześnie ustawiony zapłon? 10 lata 3 miesiąc ago #4

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Beju - skoro nie kręci albo tylko "tryka" problemu należy szukać w układzie rozrusznika. Można sprawdzić od włącznika rozrusznika na kierownicy poprzez przekaźnik rozrusznika a na końcu sam rozrusznik. Piszesz że podłączałeś pod aku samochodu i było tak samo więc problemu raczej nie szukaj w akumulatorze. Szkoda wyrzucić kasę w błoto. Serwisówka w dłoń i krok po kroku cały układ rozrusznika :)

AAAA - i zobacz jeszcze czy urządzenie do podnoszenia zaworów wydechowych podczas odpalania (dekompresator)działa poprawnie (może się odłączył i rozrusznik nie ma siły obrócić) www.wildstar-fan.de/bilder/tipsdekomp.html

Miałem u siebie kiedyś taki objaw jak Twój szczególnie jak się moto mocno nagrzało. Wtedy termistor w dekompresorze rozłączał układ i nie podnosił zaworów. Też nie chciał przekręcić tylko trykał. Po zastosowaniu przekładek (tak jak w linku powyżej) problem zniknął. Przejrzyj to dokładnie i pomierz :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 3 miesiąc ago przez Nitol.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za wcześnie ustawiony zapłon? 10 lata 3 miesiąc ago #5

  • Beju
  • Beju Avatar
Panowie
Na sam koniec sezonu przestał mi odpalać motor - symptomy jak przy słabym akumulatorze. Parę dni temu podłączyłem do prostownika, podładowałem akumulator i w zeszłym tygodniu chcąc skorzystać z pięknej pogody ładuję akumulator, przekręcam kluczyk i.... nic - albo przy naciskaniu zapłonu jest charakterystyczne "tyrkanie" albo nie kręci ani razu tylko od razu się "zacina"...
Podłączyłem do aku samochodu i pierwsze trzy razy - ten sam problem - nie przekręcił tylko się "zaciął" ale w końcu odpalił... A akumulator w moto ma przejeżdżone dopiero dwa sezony

Miałem dzisiaj podjechać po nowy aku ale pojawiła się teoria że to co się dzieje to może być kwestia źle ustawionego zapłonu...

Macie jakieś doświadczenia? Możliwe że jest to kwestia zapłonu? Bo szkoda wylatywać z kasy na nowy aku jeśli nie będzie to potrzebne :piw:

pozdr
Beju
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.027 s.
Zasilane przez Forum Kunena