UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: krótka szyba

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #1

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Macie racje. Chyba jednak dam sobie spokój bo mogę narobić więcej szkody niż pożytku.
Prościej będzie pochylić bardziej szybę lub zamontować mniejszą, morze to przyśpieszy moto o kilka km.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Przestawienie gaźnika to nie jest jednorazowa dłubanina.Jak chcesz zapi....lać 180 to musisz mocno zaingerować w gaźnik. Tylko po co? Zamiast poprawić sobie samopoczucie to możesz je popsuć.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #3

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Się nie martw. Od czasu jak założyłem wydech Kalińskiego (nie ruszając gaźnika) to z dużą szybą leci max 160. Bez szyby 170 - 175 max. No i co z tego? Jak często chcesz zapierdalać 180? Zadaj sobie pytania:
1. Pali jak trzeba?
2. Nie dusi się na zimno/ciepło?
3. Paliwa bierze w normie?

To nie kombinuj, bo pokichasz sobie coś i dopiero będziesz klął. Szkoda nerw i lepiej cieszyć się jazdą :dobrarobota


Fakt, wydechy mam puste i jak mówił poprzedni właściciel, gaźnika nie ruszał przy ich zmianie.

1. Pali bez problemu,
2. Nie dusi się,
3. średnia spalania to 5,5l

180 to raczej nie do jazdy ale dla samej świadomości że tyle jest w zasięgu Smile

No ale z drugiej strony to racja, głupio by było coś uszkodzić.
Kurcze, sam nie wiem.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 3 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #4

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Plastyk napisał:
wemar napisał:
Plastyk napisał:
... ale jak czytam jak inni zap... to zaczynam kompleksy łapać :co:
Inne motocykle niekoniecznie muszą mieć taki sam gaźnik i zestrojenie.

Ale osiągi powinny być przynajmniej podobne. Różnica 30km/h to chyba spory rozrzut.
Bardzo możliwe że u mnie jest coś nie tak, brakuje ręki i oka fachowca.

Się nie martw. Od czasu jak założyłem wydech Kalińskiego (nie ruszając gaźnika) to z dużą szybą leci max 160. Bez szyby 170 - 175 max. No i co z tego? Jak często chcesz zapierdalać 180? Zadaj sobie pytania:
1. Pali jak trzeba?
2. Nie dusi się na zimno/ciepło?
3. Paliwa bierze w normie?

To nie kombinuj, bo pokichasz sobie coś i dopiero będziesz klął. Szkoda nerw i lepiej cieszyć się jazdą :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #5

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Plastyk napisał:
Ale osiągi powinny być przynajmniej podobne.
Podobne, dla motocykli z takim samych wydechem i układem zasilania. U mnie jest zupełnie co innego i trudno o porównania.
Pamiętaj też, że nic się nie bierze za darmo. Chcąc ustawić silnik na tzw. mocną górę, musisz się liczyć z konsekwencjami - np. zwiększone zużycie paliwa.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #6

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
wemar napisał:
Plastyk napisał:
... ale jak czytam jak inni zap... to zaczynam kompleksy łapać :co:
Inne motocykle niekoniecznie muszą mieć taki sam gaźnik i zestrojenie.

Ale osiągi powinny być przynajmniej podobne. Różnica 30km/h to chyba spory rozrzut.
Bardzo możliwe że u mnie jest coś nie tak, brakuje ręki i oka fachowca.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #7

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Plastyk napisał:
... ale jak czytam jak inni zap... to zaczynam kompleksy łapać :co:
Inne motocykle niekoniecznie muszą mieć taki sam gaźnik i zestrojenie.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #8

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Pirania napisał:
"Plastyk napisał:
.... ale mój ledwo dociągnął do 170 (morze nawet z górki i z wiatrem było), więcej nie dałby rady.

Bez przesady. Dragstarami momentami z Bieszczadów tyle lecieliśmy (licznikowo oczywiście) Więc chyba coś nie tak z regulacjami u Ciebie.

Bardzo możliwe że coś trzeba poustawiać itp, porozmawiam przed sezonem ze swoim mechanikiem bo ja nie bardzo się na tym znam. Myślałem, że 160-170 to już górna granica i tak zresztą jest napisane w opisach producenta ale jak czytam jak inni zap... to zaczynam kompleksy łapać :co:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #9

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
"Plastyk napisał:
.... ale mój ledwo dociągnął do 170 (morze nawet z górki i z wiatrem było), więcej nie dałby rady.

Bez przesady. Dragstarami momentami z Bieszczadów tyle lecieliśmy (licznikowo oczywiście) Więc chyba coś nie tak z regulacjami u Ciebie.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 3 miesiąc ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Odcięcie zapłonu występuje ok. 4450 obr./min. i jest bardzo charakterystyczne, o czym można się przekonać na I czy II biegu. Na V-tym wyglądałoby tak samo, ale silnik ma za małą moc, by się rozkręcić pod obciążeniem do takich obrotów. To co zaś opisujesz bardzo pasuje do sytuacji braku paliwa. Czy w czasie tych prób miałeś zbiornik zalany do pełna. Jeśli był zalany tylko w ok. 1/3 lub mniej, to jest to problem ze zbyt małym przepływem paliwa ze zbiornika, który pojawia się także przy zasilaniu gaźnikowym, nawet w fabrycznym wykonaniu z pompą. Problem nie leży jednak w średnicy przewodów i ich niewydolności, ale w obniżonej podaży paliwa. Nie chcę snuć tu teorii o falowaniu w zbiorniku i niskiej różnicy poziomów nad końcem rurki, ale jest to efekt ewidentnie występujący przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku, nawet, jeśli nie pali się jeszcze rezerwa. W układach gaźnikowych przełączenie na rezerwę w takim momencie, powodowało, że efekt znikał - tak przynajmniej jest u mnie.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 7 lata 3 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #11

  • eniu
  • eniu Avatar
Wemar,myślę ,że jest to odcięcie zapłonu,żeby całkiem nie zwariować ! Mój radek jest na wtrysku,byłby to problem z gaźnikiem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #12

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
eniu napisał:
przy 200 coś się rozłączy(sprawdzone dwukrotnie),prędkość spadnie do 160 i można naginać dalej,ale też tylko do 200 i znowu koniec :) radek 1700 z szyba !
LwG

Piękny wynik.

Pewnie to już odcięcie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #13

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
artek napisał:
Plastyk mój 1600 z szybą wg. zegara poleci 180 może "bariera psychiczna" ???



Z wysoka szybą i z fabrycznymi 63kM ? Bardzo ładny wynik, pogratulować.
Bariera psychiczna... hmm, w jakimś stopniu na pewno też ale mój ledwo dociągnął do 170 (morze nawet z górki i z wiatrem było), więcej nie dałby rady.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #14

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Plastyk mój 1600 z szybą wg. zegara poleci 180 może "bariera psychiczna" ???
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #15

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Mi to wygląda na problem z zasilaniem gaźnika w paliwo.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #16

  • eniu
  • eniu Avatar
przy 200 coś się rozłączy(sprawdzone dwukrotnie),prędkość spadnie do 160 i można naginać dalej,ale też tylko do 200 i znowu koniec :) radek 1700 z szyba !
LwG
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #17

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
180 i więcej ? Ładnie.
Ja nawet z szybą rzadko przekraczam 130. No ale mój 1600 ma mniejszą moc niż 1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #18

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
majkelpl napisał:
160 km bez szyby ale to juz walka o zycie i w sumie nikomu nie polecam.
W drodze do Jarosławca zamknąłem budzik. W sumie z 50 km lecieliśmy nie niżej niż 180 (licznikowe). Fakt, jest hardkor, szczególnie w orzeszku z daszkiem :polew: i nie tyle chodzi o orzeszek, ale o ten daszek właśnie.
Totalne wariactwo, ale weź tu jedź z niby poważnymi ludźmi B) :polew:
Jednak przy okazji sprawdziłem, jaki jest opór powietrza na tułowiu - po silnym pochyleniu na zbiornik i oparciu pięt o podnóżki pasażera na prędkościomierzu przybyło prawie 20 km/h. Przy normalnej pozycji wskazówka ledwo przekraczała 180.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #19

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
:dobrarobota dzięki chłopaki za cenne rady.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

krótka szyba 7 lata 3 miesiąc ago #20

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Plastyk napisał:
Przy zdjętej szybie nie udało mi się sprawdzić górnej granicy bo przy 110km/h ledwo utrzymałem się kiery i nie dużo brakowało żeby mnie zdmuchnęło z maszyny.

160 km bez szyby ale to juz walka o zycie i w sumie nikomu nie polecam. Masakra :oj:
Normalnie smigam do 130 i jest ok ale kask zamkniety i mocno trzymam sie kiery i zapieram nogami :zab:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.040 s.
Zasilane przez Forum Kunena