UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem z Gwiazą

Problem z Gwiazą 2 lata 11 miesiąc ago #1

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1125
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
konri90 sprawdż przekaźnik rozrusznika i sam rozrusznik, objawy przez ciebie opisane to przegrzany rozrusznik i przegrzany przekaźnik
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 2 lata 11 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Roadliner S 1900
  • Posty: 1935
  • Otrzymane podziękowania: 81
  • Oklaski: 12
A może przekaźnik? Lubi się zawieszać. Objawy takie jak wyżej opisałeś.
Rosnąco 650..1700..1900
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 2 lata 11 miesiąc ago #3

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
Może to dekompresator szwankuje? objawy i okolica stuków pasuje.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 2 lata 11 miesiąc ago #4

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Dzis po powrocie zgasiłem motocykl i było słychać takie pśuknięcie jak by z odmy olejowej bo mam ją puszczoną pod spód. Próba ponownego odpalenia zakończyła się tak, że światła przygasły a tłok nie mógł się ruszyć jak by był zablokowany. :co:
Po chwili spróbowałem ponownie, odpalił ale było słychać jakieś stuknięcie.
Co to może być???
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #5

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
przepraszam nie czytałem :zebol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #6

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1183
  • Otrzymane podziękowania: 88
  • Oklaski: 11
LukaszGda napisał:
a może porostu strzelił w gaźnik albo w rurę.

Dopiero co o tym pisałem :zebol:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #7

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 463
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
a może porostu strzelił w gaźnik albo w rurę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #8

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
głowice i zawory były czyszczone, od tego przejechane jest może 1000 km, więc raczej nie kleją się chociaż wszystko możliwe. Dźwięk wydobywał się z przodu silnika z okolicy rozrusznika ale ciężko to stwierdzić po jednorazowym strzale. Zobaczę czy będzie się to powtarzać.
Ostatnio zmieniany: 3 lata 2 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1183
  • Otrzymane podziękowania: 88
  • Oklaski: 11
konri90 napisał:
Dłubałem sobie przy motorku, i myślę odpalę go sprawdzę jak chodzi. żadnych ingerencji w silniku nie robiłem tylko przy gaźniku i wizualne. Dałem ssanie zapalił bez problemu po chwili wyłączyłem je, lecz za wcześnie i zgasł. Przy ponownym zakręceniu rozrusznikiem usłyszałem strzał z silnika jak by tłok wyskoczył :co: , oglądam silnik wygląda normalnie kręcę znowu, zapalił normalnie i pracuje elegancko. Co może być przyczyną tego przeraźliwego dźwięku? Szukałem na forum, znalazłem podobny problem u kolegi pinhead ale on miał żywicę w zbiorniku która kleiła zawory.

Tak,u mnie rozpuściła się niby nierozpuszczalna żywica ze zbiornika i poszła przez gazior na zawory....ona właśnie je kleiła i przy próbie przekręcenia rozrusznikiem,zawór nie domykał się płynnie,tylko po chwili klej puszczał i zawór mocno uderzał o gniazdo,o spotkaniu tłoka z zaworem nie było mowy,bo po jednej takiej kolizji można zbierać kaskę na remont :mysli:
Tak było może dwa-trzy razy,bo od razu zacząłem szukać przyczyny :lek:
Twój przypadek trzeba by dokładnie posłuchać,i postawić wtedy diagnozę czy to na pewno zawór uderza o gniazdo.
To bardzo niebezpieczna sytuacja dla silnika,bo każdy następny raz może być tym ostatnim :oj: :dolar:
Może masz jakiegoś znajomego mechanika co ma małą kamerkę do podglądu komory sprężania,to można by tam zerknąć.Jak zawór uderzył o tłok,to na pewno będzie jeszcze ślad,zwłaszcza,że nie jeździłeś po tej akcji.
U Ciebie na pewno nie ma żywicy,ale może być sporo nagaru na trzonkach i zawory również będą się "kleiły"
Może być jeszcze tak,że jak moto zgasło,to nie co go zalało i po ponownej próbie odpalenia było wielkie bum,ale z innej strony :du:
Najpierw musisz ustalić,gdzie powstaje odgłos uderzenia :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 3 lata 2 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 2 miesiąc ago #10

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Dłubałem sobie przy motorku, i myślę odpalę go sprawdzę jak chodzi. żadnych ingerencji w silniku nie robiłem tylko przy gaźniku i wizualne. Dałem ssanie zapalił bez problemu po chwili wyłączyłem je, lecz za wcześnie i zgasł. Przy ponownym zakręceniu rozrusznikiem usłyszałem strzał z silnika jak by tłok wyskoczył :co: , oglądam silnik wygląda normalnie kręcę znowu, zapalił normalnie i pracuje elegancko. Co może być przyczyną tego przeraźliwego dźwięku? Szukałem na forum, znalazłem podobny problem u kolegi pinhead ale on miał żywicę w zbiorniku która kleiła zawory.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #11

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Metal
  • Posty: 635
  • Otrzymane podziękowania: 19
  • Oklaski: 3
Przy otwartym filtrze ciągnie więcej powietrza, więc nie dziwne,że świece poszarzały :dobrarobota
Poprawił się skład mieszanki
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #12

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Dzięki za odpowiedź :dobrarobota , coś dorobię do tego. Po zmianie wypadało by zwiększyć dyszę główną?
Aktualnie mam 175 mikuni, z filtrem K&N w oryginalnej obudowie świece były czarne, a przy otwartym świece są siwe ale czuć wzrost mocy. :dia:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #13

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4393
  • Otrzymane podziękowania: 71
  • Oklaski: 9
konri90 napisał:
Filtr zamontowany. Czy wystarcz że będzie trzymał się na samym gaźniku, czy lepiej dosztukować jakieś uchwyty? :piw:

Dorób uchwyty i wykorzystaj stare otwory w cylindrach do mocowania filtra bo inaczej Ci odpadnie ...
ja mam tak :





WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 3 lata 3 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #14

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1183
  • Otrzymane podziękowania: 88
  • Oklaski: 11
Tak jak pisał Wojtas,musisz go dodatkowo zamocować,bo sam gaźnik tego nie utrzyma :nie: za duże wibracje .
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #15

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 443
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Mi zwinęli kask i kurtkę! Jak się dowiedziałem też to byli bracia :zebol:
Na dodatek jak wracałem z gołą głową,wyprzedził mnie radiowóz i zapłaciłem mandat za brak.Na moje tłumaczenie odpowiedzieli że trzeba było zabezpieczyć,a fakt jest faktem.To się nazywa podwójny pech! :nonie: :polew:
avatar
Ostatnio zmieniany: 3 lata 3 miesiąc ago przez facio07.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #16

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
SATURIAN napisał:

No co Ty Wojtas , przecież to bracia motocykliści :zab:
Taaaaaa...
Bracia to byli 20 lat temu. Na zlocie można było portfel na baku, kurtkę na kierownicy zostawić i nikt nie ruszył, a nawet szukano przez nagłośnienie zlotowe właściciela.
W lecie byłem na małym, jednodniowym wypadzie do Jury Krk-częstochowskiej. Przed Ojcowem padło zasilanie pompy paliwa.
Na poboczu reanimowałem maszynę omijając pompę. Koło mnie przemknęło 10-15 motocykli i NIKT się nie zatrzymał.
Takie to Braterstwo teraz.
Niestety przykłady mógłbym mnożyć.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 3 lata 3 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #17

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1312
  • Otrzymane podziękowania: 53
  • Oklaski: 12
Wojtas72 napisał:
Ja bym dla świętego spokoju dorobił mocowania.
Po pierwsze to wibracje silnika, a po drugie to "lepkie" rączki złodzieja..

No co Ty Wojtas , przecież to bracia motocykliści :zab:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #18

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
Ja bym dla świętego spokoju dorobił mocowania.
Po pierwsze to wibracje silnika, a po drugie to "lepkie" rączki złodzieja.
Dwie dyskretne blaszki z nierdzewki, zamocowane od tyłu filtra i przykręcone do cylindrów załatwią sprawę.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #19

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Filtr zamontowany. Czy wystarcz że będzie trzymał się na samym gaźniku, czy lepiej dosztukować jakieś uchwyty? :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 3 lata 3 miesiąc ago #20

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 650
  • Otrzymane podziękowania: 48
  • Oklaski: 3
konri90 napisał:
Panowie, czy w polsce można gdzieś kupić taki filter powietrza: www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=rc-1980? Nigdzie nie mogę znaleść.
Czy w grę wchodzi tylko kupno za granicą?
Na stronie z linku wyczytać można dwie informacje.
Pierwsza to że jest darmowa wysyłka powyżej 60 euro, a druga to że można to kupić u dealera K&N w PL czyli w INTER CARS-ie.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): konri90
Czas generowania strony: 0.080 s.
Zasilane przez Forum Kunena