UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem z Gwiazą

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #41

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Krzych1700 konkretna odpowiedź. :nonie:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #42

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
LukaszGda napisał:
Napisz konkretnie jaki masz setup.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #43

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Napisz konkretnie jaki masz setup.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #44

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Pirania napisał:
U znajomka miałem taki problem, że moto gnało do 120 i koniec, przy dalszym rozpędzaniu zalewał się i gasł. Wcześńiej był założony hypercharger. Kumpel chciał wrócić do fabryki, tydzień kombinowania i strojenia. Były założone następujące duysze. Główna 182,5 pilot 35 iglica akcesoryjna na 4 rowku. Ustawienie końcowe, które pozwala na płynną i normalną jazdę to główna 172,5 pilot 40, iglica fabryczna i jest git :) filtr fabryczny. Wczoraj testowane, V max 170 km

Historia podobna do mojej. Filtr k&n w fabrycznej obudowie. A świece jaki mają kolor? bo u mnie na takim setupie były czarne, ale moto chodziło ok.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #45

  • Profesor
  • Profesor Avatar
Pozwól, że się wtrącę w Twój temat, moja Gwiazda ma tak:
główny - FTC USA 185,
iglica 5 rowków - ustawiona na środkowym,
zawór wolnych obrotów - brak oznaczeń,
dysza AIR - oryginalna 100,
PMS 2,5 obrotu,
filtr K&N,
kolor świec jak na Twoim zdjęciu po lewej,

objawy:
delikatnie muszę odkręcać manetkę gazu, na początku, ponieważ gwałtowne odkręcenie potrafi zadusić silnik, albo będzie strzelał po gaźniku i filtrze (pewnie za uboga mieszanka).
Problem nie występuje na obrotach, podczas jazdy ładnie się zbiera.

będą modyfikacje, czekam na dysze,
napiszę po zmianach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #46

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
U znajomka miałem taki problem, że moto gnało do 120 i koniec, przy dalszym rozpędzaniu zalewał się i gasł. Wcześńiej był założony hypercharger. Kumpel chciał wrócić do fabryki, tydzień kombinowania i strojenia. Były założone następujące duysze. Główna 182,5 pilot 35 iglica akcesoryjna na 4 rowku. Ustawienie końcowe, które pozwala na płynną i normalną jazdę to główna 172,5 pilot 40, iglica fabryczna i jest git :) filtr fabryczny. Wczoraj testowane, V max 170 km
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #47

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
konri90 napisał:
czytałem na forum o regulacji, jedni idą w dół z dyszami inni w górę i mają ok. U mnie jest oryginalna iglica więc teoretycznie oryginalna dysza powinna być ok, ale działo się tak jak pisałem na początku. Zastanawiam się czy ten czujnik TPS mógł by sprawić że motocykl tak się zachowywał? Czy można jeździć bez podłączenia tego TPSa?

to że jest oryginalna dysza i iglica wcale nie znaczy że jest ok ustawienie gaźnika to indywidualna sprawa w zależności od tego jakie masz modyfikacje w swojej maszynie.
Bez TPS można jeździć ale bezie Ci zgłaszał błąd.
Opisz swój setup w istniejącym już temacie o regulacji gaźnika na pewno uzyskasz pomoc.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez LukaszGda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #48

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
czytałem na forum o regulacji, jedni idą w dół z dyszami inni w górę i mają ok. U mnie jest oryginalna iglica więc teoretycznie oryginalna dysza powinna być ok, ale działo się tak jak pisałem na początku. Zastanawiam się czy ten czujnik TPS mógł by sprawić że motocykl tak się zachowywał? Czy można jeździć bez podłączenia tego TPSa?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #49

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Przy 40 wolnej to ok ja mam główną 195 i wygląda jak ta twoja z lewej
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #50

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
2 obroty
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #51

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A PMS ile masz wykręcony?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #52

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Spróbował bym jeszcze z ta dyszą 182,5 ale na niej wcześniej jeździł i świece wyglądały tak jak ta po prawej. Tyle że pilot był mniejszy i TPS nie ustawiony. A teraz pogoda już nie za bardzo na jazdę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #53

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Izolator też mam taki biały jest ok ale elektroda masy mogła by być trochę ciemniejsza. Ale chyba już nie jesteś w stanie wzbogscic?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #54

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
A ta z lewej jest ok czy za ubogo?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #55

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ta po prawicy zdecydowanie za bogato
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #56

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Z lewej strony przedni gar lewa strona aktualnie. Po prawej przed zmianą dysz i ustawianiem gaźnika.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #57

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Elektroda masy jest biała, a gwint świecy czarny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #58

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Konri90 co do świec to masz biały izolator czy elektrodę?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #59

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Czytałem, i część odpowiedzi znalazłem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z Gwiazą 6 lata 4 miesiąc ago #60

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Metal napisał:
Jak się nie wymienia?
Ja wymieniam. :h-r:

Na fabrycznej #100 coś było nie tak?
mnóstwo tematów na rsclinic przewertowałem i nikt tej dyszy nie rusza.

konri90 masz temat o ustawieniach gaźnika bardzo dużo tam zostało napisane polecam przeczytać znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.046 s.
Zasilane przez Forum Kunena