UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nadmierne wibracje (szarpanie)

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #1

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Cadaver napisał:
moto pracuje ale po wlaczeniu ssania gasnie
Wyjaśnij proszę pojecie "po włączeniu ssania".
Tzn: po co włączać ssanie przy poprawnie pracującym silniku na wolnych obrotach?
Jeżeli robisz to na ciepłym silniku, to nic dziwnego że gaśnie a świece czarne są.

"motor jak szarpal tak szarpie dalej. Sprawdzilem jeszcze raz swiece i teraz sa czarne jak smola, czyli za dużo paliwa"

Tak identyczne miałem gdy do zaworu Cut-off pod białym dekielkiem wsadziłem słabszą sprężynkę powrotną membrany.
Niemiłosiernie wzbogacało mi mieszankę aż zacząłem podejżewać SVS'a.
Może twoja pękła? może przytkalo Ci dysze powietrzne tego układu? Objawy pasują.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #2

  • Cadaver
  • Cadaver Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Faktycznie AIS brał lewe powietrze, zaslepilem i teraz po skreceniu wolnych obrotow moto pracuje ale po wlaczeniu ssania gasnie. Co ciekawe TPM też niedzialal prawidlowo (rezyst 78 kohm) po umyciu i montazu rezystancja jest prawidlowa ale motor jak szarpal tak szarpie dalej. Sprawdzilem jeszcze raz swiece i teraz sa czarne jak smola, czyli za dużo paliwa. Swiece nowe, cewki pomierzone. Nie mam pojecia co dalej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #3

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Sprawdź wężyk od ukladu AIS. Zdejmij go z krućca przy portkach i zatkaj króciec.
Opaska zaciskowa na kolektorze w miejscu montażu gaźnika jest na swoim miejscu i jest dokręcona?
Nadal obstawiam lewe powietrze.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #4

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
a czy kolega sprawdził świece czy wszystkie 4 mają iskrę,
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez robrob.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #5

  • Cadaver
  • Cadaver Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Motor opryskany plakiem caly i nic, krociec popekany ale pryskanie na niego nic nie zmienia. Sprawdzone wizualnie swiece, iskra jest. Odlaczylem TPS, ale nie ma zadnej roznicy w pracy silnika. Mie mam pojecia co jeszcze sprawdzic.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #6

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Jeżeli po max. obniżeniu obrotów pokrętłem regulacyjnym silnik nie zgasł,to zasysa lewe powietrze.
Musisz sprawdzić wężyk od ukladu AIS czy nie zsunąl się z krućców, czy nie pękł ten wężyk.
Mogły również rozszczelnić się oringi pomiędzy głowicami a tym gumowym kolektor em ssącym. Oringi są 2, mają wymiar śr. 56 mm grubości. 2.5 mm.
Możliwe że nieszczelny jest ten kolektor (popękał).
Popsikaj czymś łatwo łatwopalnym po kolektorze i sprawdź czy wzrastają obroty.
Jeżeli wzrosną to zwróć uwagę gdzie psiknąleś gdy wzrosły.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #7

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Pokrętło wolnych obrotów po wykręceniu powinno całkowicie zamknąć przepustnicę i zgasić silnik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #8

  • Cadaver
  • Cadaver Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Faktycznie, przekręciłem do oporu i obroty wróciły do normy, ale bardziej już nie mogę zdławić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje 5 lata 10 miesiąc ago #9

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 488
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 0
Może na początku spróbuj obniżyć obrotu tym pokrętłem z boku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nadmierne wibracje (szarpanie) 5 lata 10 miesiąc ago #10

  • Cadaver
  • Cadaver Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam

Panowie mam następujący problem, motocykl (silnik) wpada w dziwne wibracje przy ok 80 km/h tak jak bym miał za niski bieg, dodatkowo zauwżyłem że na wolnych obrotach silnik pracuje wyraźnie szybciej (oroty są duzo wyzsze niz wczesniej). Motocykl raczej nie ma problemów z mocą bo zbiera się ładnie. Nic nie grzebałem i nie zmieniałem, kilka dni wczesniej zrobiłem trase 500 km i wszystko było ok.
Po przejrzeniu kilkunastu postow podejrzewam gaźnik, tylko nie wiem co sprawdzic i od czego zacząć.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez Cadaver.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.029 s.
Zasilane przez Forum Kunena