UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: .Praca na jednym garze

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #21

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Wracam do domu, Sprawdzę świece na przednim baniaku i jak okoliczności pozwolą będę u Ciebie koło 18:00
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #22

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jurek jedź do domu, zjedz obiadek. Ucałuj kobietę w czółko i przyjedź. nie ma co dywagować. Przejżymy i będziemy miec jasność.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #23

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Cuba napisał:
ale chyba najlepsza jest zasada -jak chodzi to nie ruszać. B)

No właśnie tyle, że nie chodzi tylko się dławi. A jazda takim sprzętem do Włoch albo jeszcze dalej to ryzykowna sprawa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #24

  • Cuba
  • Cuba Avatar
Panowie to chyba uroda naszych sprzętow.
W zeszlym jak i w tym roku na początku sezonu czyli teraz miałem podobne objawy
palił, ale jakby jedna świeca tylnego gara nie łapola. Żeby pojeździc trzeba go bylo długo trzymać na ssaniu. W lecie wszystkie objawy ustały i sprzęt chodził bezproblemowo.
Tak jak ktoś na forum wspominal wilgotna po zimie instalacja i niewygrzane świeco to chyba główne powody.
W waszym przypadku być moze wchodzą jeszcze inne przyczyny.
Ale chyba najlepsza jest zasada -jak chodzi to nie ruszać. B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #25

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Przyjedź nie ma co dywagować...
świece mogły paść tak jak mi padły nówki trzy tygodnie temu...
U ciebie problem ze zdiagnozowaniem cylindra jest o tyle powazny że masz jeden wydech i nie wiadomo na słuch który Ci przestaje pracować...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #26

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Świece? to nie możliwe już raz je wymieniłem. A może napięcie jest za wysokie na przedni baniak i to przepala świece. No bo co innego?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #27

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wykrzyknik napisał:
Mogły Ci paść znów świece...

I to moze byc najlepszy wybor ...
Nowe, nie wygrzane i padly ....

Miran napisał:
To po co wymieniałeś świece skoro były dobre??

Kupilem na allegro zestaw do wymiany do Wildka ( olej+filtr+swiece ) i mi je wymienili.
Pozniej jak mi padla swieca to pozostale byly cale czarne i suche ...
Moze jakies dziadowskie swiece ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #28

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Mogły Ci paść znów świece...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #29

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
NightRider napisał:
Ja obstawiam poniższe możliwości:
2. uszkodzone kable wysokiego napięcia, - teraz moto stoi po chmurką i być może jakiś zwierz popodgryzał kable (miałem to samo w puszce)

przelotowośc kabli sprawdzisz w mig, jak nie masz miernika weź postronny kabelek i żarówkę 12 V - chociaż tutaj też nie obstawiam, co innego jakby przerywał nie zależnie od temperatury silnika.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #30

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
NightRider napisał:
Ja obstawiam poniższe możliwości:
1. cewka, - najbardziej prawdopodobny powód złej pracy silnika.

No to akurat to chyba najmniej prawdopodobny powód. cewka albo żyje albo nie. Nie ma że na zimnym nie pracuje a na ciepłym pracuje. Ten punkt możesz odchaczyc.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #31

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jeśli stoją zawory a nie sa wyżarte strasznie koszt duży nie będzie. Uszczelniacze drogie nie są. Ja za zrobienie głowicy zapłaciłem coś koło 250 pln... Więc bez paniki :-)
Teraz Cię zmartwię... Obstawiasz przedni gar z wieszającymi się zaworami. Jeśli masz SVS to nasze badanie zaworów tylnych moglo nic nie wykryć bo... U mnie zawory raz pracowały raz nie... Mogliśmy trafić na okres ich działania. Motor był po przejechaniu kilku kilometrów, mogły się rozruszać...
Nic najważniejsze bez paniki. Sprawdzimy cewki, kable i będzie jasność czy to to jeśli nie. Będziemy walczyć dalej.
Benzyny w oleju nie masz więc zawory masz w lepszym stanie niż ja miałem :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #32

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Może, ktoś by pomógł od razu wyeliminować te najmniej prawdopodobne?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #33

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Ja obstawiam poniższe możliwości:
1. cewka, - najbardziej prawdopodobny powód złej pracy silnika.
2. uszkodzone kable wysokiego napięcia, - teraz moto stoi po chmurką i być może jakiś zwierz popodgryzał kable (miałem to samo w puszce)
3. regulator napięcia, - ???
4. padnięte kasatory przedniego baniaka, - klepiące głośno zawory mogą na to wskazywać, nie wybierają luzu i zawory się nie domykają.
5. wieszające się zawory przedniego baniaka, - to by było grubo po kosztach.
6. zamienione miejscami lub źle założone fajki mało prawdopodobne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #34

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Czujnik położenia przepustnicy może jak podaje książka serwisowa wpływać na podobne objawy. Jednak z tego co wiem, co udało mi się wyczytać zakłucenia pracy były by na obu garach...Wbrew pozorom jest sporo rzeczy, które moga w naszych moto powodowa kapryśna pracę...
Jeśli przyczyna jest gaźnik najlepie jzdiagnozowac to po świecach. Czy są okopcone, wypalone... Od razu będzie wiadomo czy skład mieszanki jest odpowiedni.
Jeśli moto pracuje na jednym garnku tu raczej usterki mechaniczne wchodzą w grę.
Majkel wiesz nowe świece, nowymi świecami... Ja raz kupiłem nowe świece i po tygodniu padly... Założyłem stere i śmigam na nich do dzisiaj...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #35

  • Miran
  • Miran Avatar
To po co wymieniałeś świece skoro były dobre??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #36

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Ja niestety mam to samo po wymiane swiec na nowe .... malo tego, po dwoch danich jedna mi padla od razu a silnik dobrze pracuje dopiero jak sie porzadnie wygrzeje czyli na ssaniu musze jechac ladnych pare kilometrow.
Byc moze wina sa kiepskie swiece.
Wczoraj jak wracalem z Cranka tez mi zaczal przerywac i szarpac podczas jazdy :dry:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #37

  • Prałat
  • Prałat Avatar
U kumpla ten sam problem. Mechanik wykrył, że ktoś mu grzebał w gaźniku przy śrubie TPS - czujnik położenia przepustnicy. Czy to możliwe, aby przez to pracował na jeden baniak?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #38

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
1. Refulator napięcia mam mogę Ci przywieść. Jednak to bym wyeliminował. Jak by Ci padłregulator to na obu garach by były problemy.
2. Laski możesz wykluczyć od razu. Same się nie zamienil miejscami...
3. Cewki możemy sprawzić w sobotę. Chyba że chcesz podjechać dzisiaj do mnie do roboty i podłubać sobie.
4. Wczoraj jak odpaliłeś pod klubem szystko było ok...
5. Ja obstawię albo cewki albo kasatory albo.... hipochondrię :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

.Praca na jednym garze 14 lata 1 tydzień ago #39

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Dziwna rzecz się przytrafiła mojemu sprzętowi. Na zimnym silniku pali tylko jeden baniak i podejrzewam, że to przedni. Mam dydech dwa w jeden i nie można tego stwierdzić na 100% ale wcześniej miałem ten sam problem. Najpierw lekkie kichanie w gaźnik, praca na zimnym na jednym garze potem strzelanie w wydech niespalonej mieszanki jak się okazało padły dwie świece przedniego baniaka. Po wymianie na nowe jakby zaczął pracować równo jednak, wczoraj zauważyłem że na zimnym silniku pracuje tylko jeden baniak. Po rozgrzaniu (przejechałem ok 20 km) zaczął pracować drugi ale dalej kicha w gaźnik a jak wracałem to kichanie się jeszcze pogłębiło. Podejrzenie jest: 1. regulator napięcia, 2. uszkodzone kable wysokiego napięcia, 3. Padnięte kasatory przedniego baniaka, 4. Wieszające się zawory przedniego baniaka, 4. Zaduży prąd na świecach przedniego baniaka, który powoduje przepalenie świec, 5. Zamienione miejscami fajki, 6. Zamienione miejscami laski popychaczy. MOja wiedza techniczna w tym zakresie jest ograniczone dlatego proszę o pomoc!!! :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena